Ik wil nog een opmerking maken over de Nordschleife: zoals ik al zei oogt de baan veel te smal als je erop rijdt. In de replay echter is de baan wel perfect breed !!!! Dat is aan de ene kant natuurlijk gaaf omdat je dan wel een heel geile replay hebt, maar het is wel jammer dat de feitelijke beleving minder is.
De performance problemen kan ik niet als een minpunt zien. Dat is niet zo gek voor een spel dat wereldwijd (!) gereleased wordt op 24 november 2010. Dat komt vanzelf wel goed lijkt mij. Bij offline racen gewoon stekker van internet eruit of de router en klaar is kees.
Mijn laadtijden vallen overigens alleszins mee. Heb er helemaal geen problemen mee.
Elco schreef:Wel waardeloos dat de g25/g27 niet in het lijstje staat met controllers Ik kan mn 2 knoppen op het stuur niet gebruiken? Leuk voor de mensen die een g27 hebben, zit je dan met je 6 knoppen op het stuur. Misschien iets voor een update.
Hij staat er inderdaad niet bij, ontzettend dom gewoon, maar als je een andere neemt kun je gewoon de knoppen veranderen hoor. Hij herkent het stuur en de knoppen wel degelijk. Ik heb niks ingesteld en de 2 knoppen op het stuur werken gewoon prima.
Linker knop = achteruit kijken
Rechter knop = groot licht
Waar vind ik de toeter trouwens ? Iemand ?