Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door dvh » 07 okt 2013, 20:25

Epic bankdirecteur: 'Nederland is uit de crisis ! Whoehoe'

Rutte tijdje geleden: 'Koop dat huis ! koop die auto! '

nu

' mwah..ff rustig aan doen.... Het is nog niet voorbij.. hè... '

:bag: :goodnight:

Peric

Bericht door Peric » 08 okt 2013, 11:20

Kijk even de video bij het bericht..
Nederland gaat écht naar de klote.... :kotsen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2195 ... ten__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dvh

Bericht door dvh » 08 okt 2013, 11:34

Whoehahaha...

Niks mis met deze jongens.
Ideaal voor aan de lopende band. Geen opleiding. Perfect. Minimumloon en hoppa.. Draaien maar in de ploegendiensten. Lekker stoer tegenover elkaar roepen dat je elkaars moeder neukt.

:thumbup:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 08 okt 2013, 11:55

:mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 08 okt 2013, 12:24

verschrikkelijk wat een volk zit daar tussen :devil:

ik zag gisteren hier in de straat een groep van dat soort op de fiets (wat jonger volk) de hele straat in beslag nemende erg nonchalant?/stoer de weg in beslag nemen en nergens voor aan de kant gaan, der reed een auto achter maar die lieten ze niet voorbij...
op een gegeven moment gaf die bestuurder een lichte claxon push (om dat soort niet tegen je in het harnas te krijgen) want die zat al vanaf begin straat er achter, maar ze keken zelfs niet op of om...en bleven gewoon 5 breed en wat er achter de weg vervolgen al pratende/lachende e.d. afijn velen zullen zoiets wel herkennen.

GTRene

Bericht door GTRene » 08 okt 2013, 12:41

nog zo'n geval waar een groep jonge jongens een meisje mishandelen.
Meisje (13) zwaar mishandeld
ROERMOND -
Een 13-jarig meisje is gisteravond in Roermond zwaar mishandeld. Het slachtoffertje werd door leeftijdsgenoten met grof geweld van haar fiets getrokken en terwijl ze op de grond lag in haar buik geschopt.

Het meisje fietste rond 20.30 vanuit de Gebroeklaan naar de Bredeweg. Daar kwamen vier jongens haar tegemoet rijden. Een van hen ramde het meisje opzettelijk met zijn fiets, terwijl een ander haar van haar rijwiel duwde. De 13-jarige valt daardoor hard met haar nek op een stoeprand. Terwijl ze op de grond ligt wordt ze ook nog enkele keren hard haar buik getrapt. De jongens vluchtten na hun laffe daad weg richting de rotonde Bredeweg met de Oranjelaan.
Het meisje wist naderhand nog op eigen kracht naar huis te fietsen. Ze ligt inmiddels in het ziekenhuis. De politie kon vrijdagochtend nog geen informatie geven over haar toestand. Ondertussen is de jacht op de vier daders geopend. De politie zoekt nog getuigen van de ernstige mishandeling om de jongens zo snel mogelijk te kunnen aanhouden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2194 ... eld__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

wat mankeert dat volk toch :hammer:

voor dat soort figuren moet eigenlijk een soort snelrecht toegepast worden, zoiets als onderstaande :mrgreen:

Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 08 okt 2013, 12:50

GTRene schreef:verschrikkelijk wat een volk zit daar tussen :devil:

ik zag gisteren hier in de straat een groep van dat soort op de fiets (wat jonger volk) de hele straat in beslag nemende erg nonchalant?/stoer de weg in beslag nemen en nergens voor aan de kant gaan, der reed een auto achter maar die lieten ze niet voorbij...
op een gegeven moment gaf die bestuurder een lichte claxon push (om dat soort niet tegen je in het harnas te krijgen) want die zat al vanaf begin straat er achter, maar ze keken zelfs niet op of om...en bleven gewoon 5 breed en wat er achter de weg vervolgen al pratende/lachende e.d. afijn velen zullen zoiets wel herkennen.

Versnellinkje terug en gewoon omver rijden. :angel:

PD power

Bericht door PD power » 08 okt 2013, 18:13

Peric schreef:Kijk even de video bij het bericht..
Nederland gaat écht naar de klote.... :kotsen:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2195 ... ten__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een losers, pffff :kotsen:

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 08 okt 2013, 21:11

Gaat indd nergens over.

IMO ligt het 100% aan het niveau van deze leeftijdsgenoten van mij. Ik heb in mijn leven nog nooit dergelijke situaties meegemaakt, ook niemand in mijn omgeving heeft hier ooit mee te maken gehad. Ik kan er niet bij wat je dan denkt? Oh, een meisje op de fiets, waarom geef ik haar niet een trap? :dood: :dood:
GTRene schreef:nog zo'n geval waar een groep jonge jongens een meisje mishandelen.
Meisje (13) zwaar mishandeld
-verhaaltje-
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2194 ... eld__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

wat mankeert dat volk toch :hammer:

voor dat soort figuren moet eigenlijk een soort snelrecht toegepast worden, zoiets als onderstaande :mrgreen:

Afbeelding
+99999!

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 okt 2013, 07:50

GTRene schreef:lees net dit op TV
Zes mannen slaan vrouw bont en blauw
:wtf:
HAARLEM Een vrouw uit IJmuiden is vrijdagavond tussen 20.45 uur en 21.00 uur door zes mannen mishandeld in Haarlem. Dat meldde de politie zondag. De vrouw, die werd achtervolgd na een busritje, was volgens een woordvoerster van de politie bont en blauw en had last van haar heup.
Twee mannen van rond de 25 maakten een opmerking tegen de 20-jarige vrouw in bus 75. Er volgde een discussie en toen de vrouw uitstapte bij de halte Minahassastraat aan de Rijksstraatweg, liepen de mannen achter haar aan. Vier andere mannen, die kennelijk bij het tweetal hoorden, blokkeerden bij de Planetenlaan haar de weg.

Met zijn zessen, mannen vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst, sloten ze vervolgens de vrouw in en schopten haar. Ook toen de vrouw op de grond lag, ging het geweld door. De vrouw wist uiteindelijk te ontsnappen. Er is nog niemand aangehouden.

De politie onderzoekt de zaak maar wil graag in contact komen met getuigen. Mogelijk zijn er buspassagiers die de vrouw en de twee mannen gezien hebben in de bus.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/120691/Zes+m ... +in+elkaar" onclick="window.open(this.href);return false;

-------

http://www.nu.nl/binnenland/3601541/mis ... onnen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre

Bericht door Andre » 15 okt 2013, 10:45

Games als GTA zijn ook aanstootgevend. We slaan iemand neer en kijken of we ermee weg komen.

Ik wil graag meer belasting betalen alleen als het geld word gebruikt voor meer cellen. We moeten veel zwaarder straffen en dit volk uit de samenleving halen. Je spaargeld, huis, auto word verkocht en dat geld word gebruikt voor je dagelijkse eten in de cel. Uitkering moet acuut worden stopgezet.

Pappen en nat houden tijdperk moet maar eens over zijn! Sla je iemand neer zinloos geweld is gewoon minimaal 5 jaar zitten.

Postbus51 filmpjes op tv met de straffen die erop staan en filmpjes van de cel waar je inkomt. Geen tv, computer, telefoon etc. Bed wc en een boekenplank. Klaar.

Bram

Bericht door Bram » 15 okt 2013, 10:50

Ja, dat lijkt me een prima oplossing, iemand neerhoeken en dan vijf jaar vastzetten. Voldoende tijd voor de dader om in de gevangenis te radicaliseren en na vrijlating gedoemd te zijn om volledig te mislukken en ontsporen, zeker als je ook nog eens al zijn bezittingen afpakt.

De overheid heeft het recht om te straffen, maar niet om iemand volledig de vernieling in te helpen. Wat denk je wat zo'n dader na die vijf jaar gaat doen? Weer lekker zijn oude leventje oppakt?

Luco

Bericht door Luco » 15 okt 2013, 10:51

Allemaal veel te duur, kogel kost 16 eurocent, opgeruimd staat netjes :lol:

Peric

Bericht door Peric » 15 okt 2013, 10:56

Neenee Luco, de beul moet ook worden betaald.. Dus het kost wel meer dan 16 ct.
Maar wat er wél aan kunnen doen zou ik ook niet zo snel weten. Maar hou m'n hart vast voor de toekomst..

Luco

Bericht door Luco » 15 okt 2013, 10:58

Nee die agent of militair betalen we toch al, doen die ook nog wat nuttigs, tevens spaart het schietoefeningen uit want je laat ze los op een groot weiland en ze kunnen oefenen :lol:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 15 okt 2013, 10:59

Laten we teruggaan naar de prehistorie inderdaad. :bag:

Robin

Bericht door Robin » 15 okt 2013, 11:02

Euh, wat moet er gaan gebeuren met die 20 jarige meid dit dit dus verzonnen heeft?

Je hoort dat steeds vaker 'slachtoffertje spelen' en er iemand inluizen. Vaak 'n vrouw die 'n man erin luist.

Dát moet toch óók aangepakt of wat?

GTRene

Bericht door GTRene » 15 okt 2013, 11:04

@Robin, ja dat hoorde ik gisteren, dacht meteen aan die zaak...dat is ook wel erg, benieuwd wat de ware reden was, wellicht door der vriend/man oid gedaan?
neem aan dat ze namelijk wel onder de blauwe plekken zat.
Verder ben ik het ook mee eens dat zulke valse beschuldigingen ook zwaarder bestraft moeten worden!

verder verzinnen wel vaker mensen wat zonder na te denken wat de gevolgen kunnen zijn voor de personen waar dan die valse beschuldigingen soms heen gaan.

zo doen ze dat ook hier in de video, aanpakken dat soort schorum wat de samenleving beschadigd.

voor sommige foute lieden is zelfs een kogel nog te min, magoed dan denk ik hard op.

http://www.skoften.net/video/overvaller ... elen_motor" onclick="window.open(this.href);return false;

Bram

Bericht door Bram » 15 okt 2013, 11:09

Robin schreef:Euh, wat moet er gaan gebeuren met die 20 jarige meid dit dit dus verzonnen heeft?

Je hoort dat steeds vaker 'slachtoffertje spelen' en er iemand inluizen. Vaak 'n vrouw die 'n man erin luist.

Dát moet toch óók aangepakt worden of wat?
Je zou maar net voldoen aan de beschrijvingen van zo'n 'slachtoffer' en drie dagen onschuldig in de bak zitten, lekker dan. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.

Uiterst kwalijk ja. Leg het maar voor aan het OM en mogelijk later de rechter, kijken wat die ermee kunnen doen.

Luco

Bericht door Luco » 15 okt 2013, 11:22

Robin schreef:Euh, wat moet er gaan gebeuren met die 20 jarige meid dit dit dus verzonnen heeft?

Dát moet toch óók aangepakt of wat?
Gewoon echt doen wat ze verzonnen heeft :lol:
Dat zal ze leren :tooth:

Peric

Bericht door Peric » 15 okt 2013, 12:06

Petrolhead Tom schreef:Laten we teruggaan naar de prehistorie inderdaad. :bag:
Tom, zo als het er nu aan toegaat werkt het ook duidelijk niet.
Ik ben van mening dat we een beetje doorgeslagen zijn in het proberen correct te zijn. Ik vind dat terroristen die duidelijk schuldig zijn van mij voor het vuurpeleton mogen ja. Die hebben klaarblijkelijk geen respect voor het leven van anderen, dus is dat van hun ook niks waard.
Zo ook die moordenaar van het filmpje, als blijkt dat 'ie die moorden ook echt gepleegd heeft mag 'ie van mij op de stoel..

Veel mensen zijn niet van het principe 'Oog om oog, tand om tand'. Maar wél moord en brand schreeuwen dat de straffen in Nederland te licht zijn. En dan is doodstraf wel weer het andere uiterste, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.

Zo had bijvoorbeeld de moordenaar van Theo van Gogh van mij de doodstraf mogen krijgen. Zeker op de manier hoe hij het gedaan heeft.. :kotsen:

Robin

Bericht door Robin » 15 okt 2013, 12:25

LOL Luco, ik had al zo'n idee dat iemand dit zou zeggen:)

Even wat anders: Hoppa overheid verkleinen. Graag. Ambtenaren eruit. Maar waar naartoe dan?

http://www.nu.nl/ondernemen/3602188/kle ... elang.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 15 okt 2013, 12:34

Onbewoonde eilanden genoeg toch :tooth:

Kunnen ze daar verder niks doen, gelijk weer mooie reality tv :lol:

Bram

Bericht door Bram » 15 okt 2013, 12:38

De overheid roept dat zelf ook al jaren, dat ze kleiner en transparanter moeten worden, met daarbij een vereenvoudiging van het aantal regels en afspraken.

Na onderzoek is gebleken dat iedere regering inderdaad een hoop regels overboord gooit. Alleen blijkt dat er aan de andere kant weer meer nieuwe en vaak ontzettend onduidelijke regels bijkomen :bag:

Minder overheid=meer geld, minder regels=onder andere ondernemerschap bevorderen. Alleen wat er dan moet gebeuren met die duizenden ambtenaren die hun baan kwijtraken weet ik ook zo even niet.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 15 okt 2013, 12:44

http://www.dumpert.nl/mediabase/6566601 ... eneer.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo kan het natuurlijk ook.........na ongeveer 35 seconden begint het feest.......

Plaats reactie