Is die echt zo goed ?Riceaux schreef: 27 feb 2023, 15:07 Vorige week zondag is de Focus eindelijk verkocht. Afgelopen zaterdag dus maar nieuw speelgoed opgehaald voor MDV. Een I30N Performance uit 2019. Echt een geweldige hothatch!
![]()
Pfoe. Anders. Het is echt een hothatch, met een fantastisch onderstel, heerlijke motor en kan z’n vermogen echt goed kwijt door ‘t eLSD. Voelt allemaal een stuk degelijker aan dan de M140i. M140i is uiteraard een pak sneller (mag ook wel met bijna dubbele aan vermogen). Maar nog niet genoeg km’s gemaakt om echt een goed vergelijk te kunnen schrijven. Eerste indrukken van de Hyundai zijn wel echt goed, je merkt wel dat er iemand met echt verstand van sportieve auto’s maken zich er mee bemoeit heeft.
In 1 woord. Ja.
Ex BMW engineer toch die onderstel heeft ontworpen/afgestemd voor de i30N?Riceaux schreef: 27 feb 2023, 17:25Pfoe. Anders. Het is echt een hothatch, met een fantastisch onderstel, heerlijke motor en kan z’n vermogen echt goed kwijt door ‘t eLSD. Voelt allemaal een stuk degelijker aan dan de M140i. M140i is uiteraard een pak sneller (mag ook wel met bijna dubbele aan vermogen). Maar nog niet genoeg km’s gemaakt om echt een goed vergelijk te kunnen schrijven. Eerste indrukken van de Hyundai zijn wel echt goed, je merkt wel dat er iemand met echt verstand van sportieve auto’s maken zich er mee bemoeit heeft.
Ik ben ook wel over de 911 GT3 te spreken, het gros hier vindt dat ook wel maar kopen doen ze/we het niet.JP schreef: 27 feb 2023, 19:24 Tot mijn verbazing is het gros er wel over te spreken, anders dan de mainstream, maar kopen doen ze het niet. Dit is de eerste op het forum? Wordt die nog aangepast? Zou wel eens willen weten of de FL achterlichten passen op deze pre.![]()
Appels en mandarijnen. De kgb had gezien dat jij een GTi in je favorieten had staan, niet gekocht en een i30N is goedkoper en meer hardcore. Echt wat voor de liefhebber die hier steeds minder te vinden is. Nee, dan kopen ze voor €70k een heule grote zwarte BMW......Arthur schreef: 27 feb 2023, 21:03Ik ben ook wel over de 911 GT3 te spreken, het gros hier vindt dat ook wel maar kopen doen ze/we het niet.JP schreef: 27 feb 2023, 19:24 Tot mijn verbazing is het gros er wel over te spreken, anders dan de mainstream, maar kopen doen ze het niet. Dit is de eerste op het forum? Wordt die nog aangepast? Zou wel eens willen weten of de FL achterlichten passen op deze pre.![]()
Arthur schreef: 05 okt 2022, 11:07 Golf 7GTI blijft ook bij mij een topper. Zou zelf graag een 8R willen. Alleen m’n vrouw vindt me dat nu echt ontgroeid![]()
* in NederlandJP schreef: 27 feb 2023, 19:24 Tot mijn verbazing is het gros er wel over te spreken, anders dan de mainstream, maar kopen doen ze het niet. Dit is de eerste op het forum? Wordt die nog aangepast? Zou wel eens willen weten of de FL achterlichten passen op deze pre.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten