no comment
Algemeen weertopic -> SNEEUW 2009/2010
- Ahmed
Re: SNEEUW
no comment
- JWD
Ook met een bestelbus kan je nog best lol hebben, sterker nog.. ik verkies deze op dit moment boven de M5
.
4matic met winterbandjes en je lacht iedereen uit met je busje.
Het is meer ploegen dan driften aangezien Mercedes zelfs met uitgeschakeld ESP bij een bepaalde drifthoek de rem er op gooit.
4matic met winterbandjes en je lacht iedereen uit met je busje.
Het is meer ploegen dan driften aangezien Mercedes zelfs met uitgeschakeld ESP bij een bepaalde drifthoek de rem er op gooit.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Leuke muziek 
- Knot
Had ik niet verwacht.. achter doet nog aardig mee ook!
-
Xave30
Erg vermakelijk vid zo met die muziekje achter. DF met elk soort voertuig.
-
jarno trulli
kon je die ESP niet volledig uitzetten door het esp knopje 10 seconden in te drukken?
- KW
gewoon zekering eruit werkt meestal wel
- Topfuel
Dat is bij BMW vanaf de e46 volgens mij. Niet bij Mercedes... Teminste, niet bij huis, tuin & keuken modellen.jarno trulli schreef:kon je die ESP niet volledig uitzetten door het esp knopje 10 seconden in te drukken?
- Martin van der Zwaard
Viel mij ook al op vanmiddag in de auto van mijn schoonouders.
Die hebben een C-klasse automaat van '98 en ze konden het parkeervak niet helemaal inkomen maar kregen hem er ook niet meer uit.
Dus heb ik hem geprobeerd eruit te rijden door de tc uit te zetten en gewoon gas te geven. Maar viel me op dat als ie flink wat wielspin had, dat dan alsnog het tc-lampje ging knipperen.
Die hebben een C-klasse automaat van '98 en ze konden het parkeervak niet helemaal inkomen maar kregen hem er ook niet meer uit.
Dus heb ik hem geprobeerd eruit te rijden door de tc uit te zetten en gewoon gas te geven. Maar viel me op dat als ie flink wat wielspin had, dat dan alsnog het tc-lampje ging knipperen.
- Christiaan van H.
Nog wat 4wd fun voor de liefhebbers:
Hok gaat alleen dwars 'op het gas', een scandinavian flick zit er simpelweg niet in. Te wijten aan de logheid en indirectheid/vertraging in de besturing. Bovendien heb ik hierbij het middendifferentieel 'op slot' staan om alle wielen even hard te laten draaien. Doe je dat laatste niet dan is ie nog meer onderstuurd dan een boodschappenwagentje vol met stenen. En ja, het setje Alpina Zomerwieltjes in de bak gaven toch wel de doorslag, denk ik
Als die tanker eenmaal schuift is er geen houden meer aan, vandaar de wat tamme entry speed.
Hok gaat alleen dwars 'op het gas', een scandinavian flick zit er simpelweg niet in. Te wijten aan de logheid en indirectheid/vertraging in de besturing. Bovendien heb ik hierbij het middendifferentieel 'op slot' staan om alle wielen even hard te laten draaien. Doe je dat laatste niet dan is ie nog meer onderstuurd dan een boodschappenwagentje vol met stenen. En ja, het setje Alpina Zomerwieltjes in de bak gaven toch wel de doorslag, denk ik
Als die tanker eenmaal schuift is er geen houden meer aan, vandaar de wat tamme entry speed.
- JWD
Nope Mercedes is wat dat betreft een stuk conservatiever dan BMW.jarno trulli schreef:kon je die ESP niet volledig uitzetten door het esp knopje 10 seconden in te drukken?
Daarnaast is het 4matic systeem ook volledig gebaseerd op het ingrijpen van ESP door het spinnende wiel af te remmen bij gebrek aan een mechanische sper.
Ik kan het ze niet echt kwalijk nemen, het systeem doet prima waar het voor gemaakt is (veilig rijden in elke omstandigheid).
Driften staat niet zo hoog op het verlanglijstje van de gemiddelde Mercedes Vito klant denk ik
- frankv
ik kan de TC bij mijn e39 uit zettenTopfuel schreef:Dat is bij BMW vanaf de e46 volgens mij. Niet bij Mercedes... Teminste, niet bij huis, tuin & keuken modellen.jarno trulli schreef:kon je die ESP niet volledig uitzetten door het esp knopje 10 seconden in te drukken?
maar ik heb me gisteren wel afgevraagd wat de TC eigenlijk doet behalve het lampje doen oplichten, het is vast een eerste generatie TC waarbij de traction zelf nog niet daadwerkelijk wordt gecontrolled want de wielen spinnen gewoon lekker door bij teveel gas
- GTRene
toen ik nog in het leger zat wel eens af en toe wezen driften met de vrachtwagen de DAF
op die grote parkeerplaatsen e.d. das echt scary als je dat voelt glijden dat gewicht
verder geen held met snowdrifts oid, veels te bang dat ik doorglijd...als ik per ongeluk wat drift maak ik het echter wel graag af 8)
verder geen held met snowdrifts oid, veels te bang dat ik doorglijd...als ik per ongeluk wat drift maak ik het echter wel graag af 8)
- Joh@n
Sneeuw
- Adje ///M3
Bij ons was het geheel rustig in de straat....
-
Metchu
ik heb een uur lang zitten driften op de parking vandaag. Er was ook nog een 5er touring, een s13 en een opel frontera 4x4... die deden allemaal goed mee 8) 8) heerlijk gespeeld... MEER SNEEUW PLZ!
- GTRene
whahah lol driftende scootmobiel
and a pissing dog 
-
Tom
Adje ///M3 schreef:Bij ons was het geheel rustig in de straat....![]()
- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Vanavond weer gespeeld met wat maatjes, open parkeerplaatsen begonnen te vervelen en er lag teveel sneeuw op dus kwam niet vooruit.
Ging later weer sneeuwen, op industrieterreinen bochten gepakt, oprit naar snelweg dwars, snelweg tikje gas met een gangetje van 70 en ging al dwars, best wel gevaarlijk opzich maar wel fun
Ging later weer sneeuwen, op industrieterreinen bochten gepakt, oprit naar snelweg dwars, snelweg tikje gas met een gangetje van 70 en ging al dwars, best wel gevaarlijk opzich maar wel fun
-
MartijnS
Je kan je lol op, morgenavond en dinsdag valt er nog 10 tot 20 cm blijkbaarMetchu schreef:ik heb een uur lang zitten driften op de parking vandaag. Er was ook nog een 5er touring, een s13 en een opel frontera 4x4... die deden allemaal goed mee 8) 8) heerlijk gespeeld... MEER SNEEUW PLZ!
-
Metchu
beter! 8) 8) 
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Serieus........ WTF!!!!!

-
Andre
Paar bij daglicht
http://www.youtube.com/watch?v=V8qV0P2Ekw0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=CxGMSDzNGA0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=V8qV0P2Ekw0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=CxGMSDzNGA0" onclick="window.open(this.href);return false;