Klopt. Maar had niet eerder een M235i gezien naast een M-pakket 2 serie. Had minimaal verwacht dat de remklauwen ed wel anders waren maar helaas. Laat die M2 maar komen!Fernando schreef:Maar dat was al niet anders bij bijv. de M135i vs BMW 116i M-pakket:martll schreef:Afgelopen weekend twee 2-series naast elkaar zien staan. Een 220d en een M235i (wat pas duidelijk werd nadat ik het kenteken had ingevoerd). Ik zag weinig verschil tussen de M235i en de 220d met M-pakket en nog wat extra's. Toch erg jammer. Nu maar hopen dat de M2 wel onderscheidend en breed is.
BMW 2 Serie Coupé
- martll
Re: BMW 2 Serie Coupé
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
BMW M2 Production Begins November 2015 / March 2016. Plus New Track Video.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het zal raar klinken, maar zo'n type auto, M2 zie ik dus qua looks en 'mooi' liever dan 'n bijv Cayman/991 ofzo(die in alles natuurlijk veel beter is etc) . Ik ben ongeveer de enige dat weet ik, neem me niet kwalijk. 

- tomgtr
Kwestie van smaak Robin, dat mag. En zoals m'n opa altijd zei : "een wansmaak is ook een smaak".

-
tomgtr schreef:Kwestie van smaak Robin, dat mag. En zoals m'n opa altijd zei : "een wansmaak is ook een smaak".

2 serie zag ik laatst irl staan. Viel me nog mee ook...1er nieuw trouwens ook, natuurlijk geen beauties, maar ook niet lelijk.
M2 komt helemaal goed door z'n dikte en spoorbreedte.
Ik zie ook liever bijv. een Delta S4/037 dan any 911. Any 911:)
Wansmaak inderdaad.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:Het zal raar klinken, maar zo'n type auto, M2 zie ik dus qua looks en 'mooi' liever dan 'n bijv Cayman/991 ofzo(die in alles natuurlijk veel beter is etc) . Ik ben ongeveer de enige dat weet ik, neem me niet kwalijk.
Waarom kiezen...................ik zeg doe ze beide

- Joop
Er is zo te zien hier nog helemaal niets geroepen van de kraaltjes Editie van BMW Nederland, de M235i Track Edition...
Wel een klap geld bovenop de basisprijs van zeg 60 mille, waarvan enkel de lichtere velgen, het sperdif, het onderstel en de remmerij (misschien) het aanvinken waard zijn om er een leuk sturende auto van te maken.
Over een dikke week maar eens kijken wat ik van de M235i ga vinden, dan heb ik 'm een hele dag tot m'n beschikking.
De foto's:

Wel een klap geld bovenop de basisprijs van zeg 60 mille, waarvan enkel de lichtere velgen, het sperdif, het onderstel en de remmerij (misschien) het aanvinken waard zijn om er een leuk sturende auto van te maken.
Over een dikke week maar eens kijken wat ik van de M235i ga vinden, dan heb ik 'm een hele dag tot m'n beschikking.
BMW PressClub Nederland schreef:BMW M235i Track Edition gelimiteerd in oplage van 12
München/Rijswijk. BMW Group Nederland presenteert de BMW M235i Track Edition. Deze exclusieve uitvoering van de sportieve BMW M235i Coupé combineert superieure rijdynamiek met een krachtige uitstraling en een hoogwaardige kwaliteit. De BMW M235i Track Edition is voorzien van talloze BMW M Performance onderdelen, waaronder een aerodynamicapakket, een speciaal uitlaatsysteem en een sperdifferentieel. Exclusiviteit is gegarandeerd dankzij de gelimiteerde oplage van twaalf exemplaren en de hoogwaardige motorsportonderdelen van BMW M Performance. De BMW M235i Track Edition heeft een serienummer en kost €83.000,-.
De in een serie van slechts twaalf stuks gelimiteerde BMW M235i Track Edition is voorzien van een reeks BMW M Performance onderdelen die volledig ten goede komen aan de prestaties en de uitstraling van de auto. De krachtige styling wordt extra versterkt met het BMW M Performance aerodynamicapakket, bestaande uit onder meer een frontsplitter, een carbon kofferbakspoiler en een diffuser aan de achterzijde. De roestvrijstalen BMW M Performance uitlaatdemper met twee verchroomde eindpijpen zorgt voor een indrukwekkend sportieve sound en minder uitlaatgastegendruk. Ook heeft de BMW M235i Track Edition standaard lichtgewicht 19-inch BMW M Performance wielen met run-flat banden.
Sportstuur met racedisplay.
In het interieur zijn eveneens exclusieve BMW M Performance onderdelen toegepast, zoals de aluminium pedalen en de carbon handremgreep met Alcantara. Een bijzondere feature is het multifunctionele BMW M Performance carbon sportstuur met een geïntegreerde display bovenin de rand van het stuurwiel. Het display biedt functies als een laptimer, een G-krachtmeter en een schakelindicator. Het stuurwiel is bekleed met Alcantara voor optimale grip in extreme situaties.
M Performance zescilinder.
De BMW M235i Coupé is in de basis al bijzonder dynamisch. Hij is licht, compact en dankzij de ideale gewichtsverdeling en achterwielaandrijving maakt hij indruk met wendbaarheid en stuurprecisie. Het standaard M onderstel met Dynamic Stability Control (DSC) en de 3.0 liter zescilinder-in-lijn M Performance TwinPower Turbo motor zorgen voor topprestaties onder alle omstandigheden. De krachtbron in de BMW M235i Track Edition levert een vermogen van 240 kW/326 pk. In combinatie met de achttraps sportautomaat met Launch Control duurt de acceleratie van 0 naar 100 km/uur slechts 4,8 seconden. De topsnelheid is elektronisch begrensd op 250 km/uur. De prestaties van de BMW M235i Track Edition worden naar een nóg hoger niveau getild dankzij het BMW M Performance sperdifferentieel, dat vooral tijdens circuitgebruik een grote meerwaarde heeft.
Ontwikkeld in samenwerking met BMW M GmbH.
Elk BMW M Performance onderdeel is ontwikkeld in samenwerking met BMW M GmbH. Uitmuntende prestaties, ultieme styling en superieure kwaliteit zijn de uithangborden van de BMW M Performance onderdelen. Elk onderdeel wordt samen met het betreffende BMW model ontwikkeld om optimale resultaten te behalen.
De exclusieve BMW M235i Track Edition kost €83.000,-. Elk exemplaar komt met een genummerde badge. Er zijn vier exterieurkleuren beschikbaar: Mineral Weiss, Mineral Grau, Estoril Blau en Saffier Schwarz.
Volledige lijst M Performance onderdelen BMW M235i Track Edition:
BMW M Performance frontsplitter
BMW M Performance nieren, zwart
BMW M Performance sideskirts
BMW M Performance diffusor
BMW M Performance carbon achterspoiler
BMW M Performance uitlaat
BMW M Performance sperdifferentieel
BMW M Performance wielset 405 M Bicolor 19-inch
BMW M Performance stuurwiel carbon/alcantara met display
BMW M Performance handremgreep carbon/alcantara
BMW M Performance versnellingspook carbon
BMW M Performance inzet versnellingspook carbon
BMW M Performance aluminium voetpedalen
De foto's:
- GTRene
benieuwd wat je er van gaat vinden, hij smoelt wel goed die 2
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Die gelimiteerde versie is gewoon marketing bla bla. Je kunt iedere optie ook gewoon in de Performance catalogus aanvinken. Dan kun je exact dezelfde auto samenstellen. En beter.....dan kun je alleen de opties aanvinken die je zelf wilt.
-
Hier hadden we 't een week of 2 terug toch ook al over?
Inderdaad. Handbak, Recaro, lsd en klaar. Dit is allemaal automaat toch?sitechris schreef:Die gelimiteerde versie is gewoon marketing bla bla. Je kunt iedere optie ook gewoon in de Performance catalogus aanvinken. Dan kun je exact dezelfde auto samenstellen. En beter.....dan kun je alleen de opties aanvinken die je zelf wilt.
- Joop
Deze twaalf zijn idd. allemaal met de 8-traps automaat.
En idd. de auto is ook zelf zo op te bouwen. Je hebt nu een klein voordeeltje als totaalpakket dan wanneer je alle Performance goodies zelf er op laat zetten achteraf. Maar veel is ook meer show dan go.
En idd. de auto is ook zelf zo op te bouwen. Je hebt nu een klein voordeeltje als totaalpakket dan wanneer je alle Performance goodies zelf er op laat zetten achteraf. Maar veel is ook meer show dan go.
- martll
How To Drift, BMW M235i - /Chris Harris On Cars
http://slashdrive.tv/post/93317330864/h ... is-on-cars" onclick="window.open(this.href);return false;
http://slashdrive.tv/post/93317330864/h ... is-on-cars" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- GTRene
dat ziet er behoorlijk breed uit, mooi dus lijkt me 

- Joy
Leuk voor de folder:
Breedte inclusief spiegels: 1984 mm
Breedte exclusief spiegels: 1984 mm

Breedte inclusief spiegels: 1984 mm
Breedte exclusief spiegels: 1984 mm

- MParallel
- Auto: BMW
Idd ja. Dus he betaald gewoon voor dat plaatje met serienummersitechris schreef:Die gelimiteerde versie is gewoon marketing bla bla. Je kunt iedere optie ook gewoon in de Performance catalogus aanvinken. Dan kun je exact dezelfde auto samenstellen. En beter.....dan kun je alleen de opties aanvinken die je zelf wilt.

- GTRene

http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1028969" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joop
Zo oogt hij eigenlijk best lekker dik...
...die standaard velgen zijn toch wel erg vlak.
...die standaard velgen zijn toch wel erg vlak.
- Tim N
Lijkt op van die winkelwagenwieltjes te staan, jammer dat er nog zoveel vertikaal blik boven de wielen zit.
maakt auto's snel lomp.
maakt auto's snel lomp.
- dvh
Vanuit deze hoek is het een mooie wagen. Maar net als bij de 1-serie heeft deze auto gewoon zijn minder aantrekkelijke aanzichtpunten ( dat is niet eens een NL-woord ?! ... )
Anyway. Opgedikt zal het best een lekkere kar worden. Net zoals bij een M135i het geval is.
Alleen mist het gewoon de goede looks die de 3 , 4 , 5 , 6 tegenwoordig wel hebben.
Ze zijn dus niet alleen lager in type. Maar ook qua uiterlijk.
Anyway. Opgedikt zal het best een lekkere kar worden. Net zoals bij een M135i het geval is.
Alleen mist het gewoon de goede looks die de 3 , 4 , 5 , 6 tegenwoordig wel hebben.
Ze zijn dus niet alleen lager in type. Maar ook qua uiterlijk.
-
Het gaat om het sturen. Als ik een echt mooie auto wil koop ik wel een Aston.
- Tim N
appels met peren
- dvh
Dus je koopt een 2-serie voor het sturen.Andre schreef:Het gaat om het sturen. Als ik een echt mooie auto wil koop ik wel een Aston.
Ok..
Weet bmw dat ook ?
- romo
Andre schreef:Het gaat om het sturen. Als ik een echt mooie auto wil koop ik wel een Aston.
Als het 1M sturen wordt is het heel dik voormekaar !
Het snelle stuurhuis 1M is reactiever dan die van de Cayman..........