BMW M135i
- Hielke
Re: BMW M135i
Een petje als dakspoiler, dat is het 

- Tim N
+1 zeker als je hem in wagenfarbe zou lackierenTristan schreef:Niks mis met die spoiler.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
@Romo, my rant was niet naar jou, dus mocht je je aangeproken voelen.Tja. JIJ hebt 'n 1M wees er zuinig en trots op.
(Ja je moet zelf de ongein/running gags aandragen hier)
Die dakspoiler zou dat nog wat downforce meebrengen? Zou zo maar kunnen toch?

Was de bendover area of wat?romo schreef:Monteur even uitproberen of alles goed zat
(Ja je moet zelf de ongein/running gags aandragen hier)

-
Gave kleurJP schreef:Allemaal petjes die op zo'n 1M afkomen.........
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:@Romo, my rant was niet naar jou, dus mocht je je aangeproken voelen.Tja. JIJ hebt 'n 1M wees er zuinig en trots op.![]()
Was de bendover area of wat?romo schreef:Monteur even uitproberen of alles goed zat
(Ja je moet zelf de ongein/running gags aandragen hier)![]()
Was ook in het geheel niet als zodanig geïnterpreteerd

Monteur had wel zijn fap moment idd........

-
Wat een grappige post. Met zo'n Z4 coupé kun je niet met 200 op de landweggetjes waar 60 is toegestaan? Of ik heb de Z4 overschat denk ik. Ik had je post serieuzer genomen als je de z4 had ingeruild op een eco 1 serie.RVV schreef:Sperdy defineer het begrip miskoop.. In 2005 zat ik samen met Andre bij een dealerpresentatie van de Beier in het voetbalstadion van Heerenveen in de toen splinternieuwe e60 M5. Toen zei ik, ooit wil ik nog een keertje zo'n auto rijden. Die mogelijkheid kreeg ik in 2009 door toen een 130i en 330i in te ruilen op een M5. Met ongeveer 1000 euro bijbetaling. Vond ik een deal die ik wel naar mezelf toe kon verantwoorden. De M5 was een auto met supercar potentieel. Een monster van een auto. Zo snel had ik het nog niet meegemaakt. Maar ik kreeg ook al snel het idee dat Nederland gewoon veel te klein is voor auto's met zulk extreem potentieel. 200 rijden op landweggetjes waar 60 is toegestaan.. dat doe je een paar keer omdat het zo gaaf is, maar gelijktijdig weet je dat het op het criminele af is. Ik wil me geen crimineel voelen als ik belachelijke snelheden rij op plekkken waar het eigenlijk niet kan, maar ook weer wel omdat eigenlijk niemand er last van heeft..... totdat....ja totdat je wel een meisje met haar hondje tegenkomt en bijna over het hoofd ziet (is niet gebeurd, maar even als voorbeeld). Daarnaast een verbruik van 200 euro aan benzine in de week... ja in dat opzicht een miskoop... maar verder by fare de beste auto die ik heb gehad. Ik heb het een keer meegemaakt.. vond het gaaf, was ook blij toen die weer ging.. Kleinere BMW's zeker niet groter dan een 3 serie zijn gewoon meer mijn ding.

- Petrolhead Tom
Het kan wel, ergo een 118i moet dat in theorie kunnen lukken maar ik denk dat Rico doelt op het gemak waarmee het gaat in een M5 want man man man wat zet zo'n ding stappen.
- Downforce Hans
Goed dat je het Allen even duidelijk maakt......Petrolhead Tom schreef:Het kan wel, ergo een 118i moet dat in theorie kunnen lukken maar ik denk dat Rico doelt op het gemak waarmee het gaat in een M5 want man man man wat zet zo'n ding stappen.

-
Had Tom helemaal niet hoeven doen Hans. Ik dacht namelijk dat de Z4 ook grote stappen kon maken. Zoals gezegd, ik had z'n wagen overschat.
En Hans, welgemeende complimenten overigens. Want jij bent momenteel net zo braaf als ik...
En Hans, welgemeende complimenten overigens. Want jij bent momenteel net zo braaf als ik...
- Petrolhead Tom
Wat zijn jullie toch weer lief voor elkaar.allen schreef:Had Tom helemaal niet hoeven doen Hans. Ik dacht namelijk dat de Z4 ook grote stappen kon maken. Zoals gezegd, ik had z'n wagen overschat.

-
OnlineMartijn_bmw
Daar ben ik het wel mee eens!! Vond ik al van e46 naar e90 en nu wéér...romo schreef: Ik even in de showroom, dikke karren, maar te groot, te log, te zwaar, de neue 3er oogt voor mij reeds oud, oubollig, een oude wijven kar voor kalende mannen met toupet idd, het jeugdige, losbandige waar de 3er ooit voor stond is volstrekt verdwenen............kortom; Robin, je kon het niet beter doen. Sterker als ik nu voor de keuze stond tussen 1er en 3er dan koos ik zonder met de ogen te knipperen voor een 1er ...
Wel hele mooie auto's maar eigenlijk te groot, loch, zakelijk etc het kleine lichtvoetige wat de 3 TM de e46 had is helaas verdwenen...
-
Blijft geinig om dit soort dingen te volgen. Iedere aankoop moet in drie-voud aan 25 man worden verantwoord c/q uitgelegd
Robin doet in deze crisitijd gewoon mee met downsizen....van een dikke 5 serie, via een 3-serie naar een 1-serie. Niks mis mee! Doet die gozer van de TelforT-reclame al jaren...
Wat ik dan wel weer frapPant vind, is het feit dat de problemen met zijn huidige F30, totaal niet terzake doen.
Ik vind het niet normaal, dat als je een nieuwe 3-serie F30 koopt, met alle toeters en bellen, dat je dan een waslijst aan problemen hebt binnen een jaar. We hebben het hier over BMW....oftewel de fucking holy grail van het auto-mekka.
But okay, dat is dan ook iets voor 't 3-serie F30-topic.
Ik moet bekennen, dat de M135i de minst lelijke 1-serie is. Ook de kleur is een prima keuze, Robin
Taalcorrectie : Perik

Robin doet in deze crisitijd gewoon mee met downsizen....van een dikke 5 serie, via een 3-serie naar een 1-serie. Niks mis mee! Doet die gozer van de TelforT-reclame al jaren...
Wat ik dan wel weer frapPant vind, is het feit dat de problemen met zijn huidige F30, totaal niet terzake doen.
Ik vind het niet normaal, dat als je een nieuwe 3-serie F30 koopt, met alle toeters en bellen, dat je dan een waslijst aan problemen hebt binnen een jaar. We hebben het hier over BMW....oftewel de fucking holy grail van het auto-mekka.
Ik moet bekennen, dat de M135i de minst lelijke 1-serie is. Ook de kleur is een prima keuze, Robin

Taalcorrectie : Perik
Laatst gewijzigd door Rebel op 27 nov 2012, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
E46 klein en lichtvoetig? Ik vond het aanvoelen als een logge opa auto (318ci)
En nu bij elk model groter en lomper. Nu zijn het Premium Euro Mustangs.

- Snipe
Tussen Amersfoort en Almere ongeveer.Robin schreef:'t zal wel weer ergens rond Rijswijk zijn denk ik?
- Leen
Als je IJmuiden in de route doet kun je de 1m ook vergelijken Perry
-
OnlineMartijn_bmw
Baarn 

- RVV
allen schreef:Had Tom helemaal niet hoeven doen Hans. Ik dacht namelijk dat de Z4 ook grote stappen kon maken. Zoals gezegd, ik had z'n wagen overschat.
Een paar feiten:
M5 0-100 4,4 seconden volgens sportauto 0-200 in 13,6 seconden. 507 pk
Z4 Coupe 0-100 5,7 seconden (AMS) 0-200 21,6 seconden. 265 pk
Z4 coupe is behoorlijk snel, maar totaal geen match voor de M5 als het op pure snelheid aankomt.
De M5 isoleert je wel veel meer van de snelheidssensatie. Waar ik met de M5 200 reed, is voor dezelfde snelheidssensatie 140 voldoende in de Z4. Dat laatste bevalt mij persoonlijk meer.
-
In 'n VW Up heb je dat zelfde gevoel al bij 60 km/uur...
- Peric
Ja Rob, want met de laatste Audi-motoren is helemaal niets mis hèh? (FSI en TFSI-blokken??)Rebel schreef:Blijft geinig om dit soort dingen te volgen. Iedere aankoop moet in drie-voud aan 25 man worden verantwoord c/q uitgelegd![]()
Robin doet in deze crisitijd gewoon mee met downsizen....van een dikke 5 serie, via een 3-serie naar een 1-serie. Niks mis mee! Doet die gozer van de Telford-reclame al jaren...
Wat ik dan wel weer frapant vind, is het feit dat de problemen met zijn huidige F30, totaal niet terzake doen.
Denk dat Robin gewoon pech had met deze auto. 't Is niet zo dat elke BMW dit heeft.
En nu lijkt het alsof ik helemaal BMW-minded ben, maar rij ook Audi.
En nog wat.. Telfort is met een T, en frappant is met 2 P's..

- Joop
Helaas staat een van de problemen van Robin's 335i niet op zich. Er zijn al diverse F30-rijders die zich hier groen en geel aan ergeren. Er lijkt nu een oplossing alleen zijn veel dealers nog niet op de hoogte...
...ben alleen wel benieuwd of de aanpassingsdelen aan de A-stijl het (wind)geruis en andere rijgeluiden gaat oplossen.
...ben alleen wel benieuwd of de aanpassingsdelen aan de A-stijl het (wind)geruis en andere rijgeluiden gaat oplossen.
-
Zoiets had Ik ook wel verwacht Joop. Dit soort zaken komen niet allemaal in een enkele auto naar voren. Lijkt me sterk.
Peric (met een c op het einde) je kunt lullen (met 2 keer een l) als brugman, maar dat maakt het niet minder erg.
Het is gewoon niet goed te praten (met een t) dat een dergelijke (met een k) auto zoveel mankementen vertoont. Overigens denk ik niet, dat jij nog lang Audi rijdt ( met dt ) want je hebt de echte BMW-mentaliteit ( met korte ei) Je bent er klaar voor!
Peric (met een c op het einde) je kunt lullen (met 2 keer een l) als brugman, maar dat maakt het niet minder erg.
Het is gewoon niet goed te praten (met een t) dat een dergelijke (met een k) auto zoveel mankementen vertoont. Overigens denk ik niet, dat jij nog lang Audi rijdt ( met dt ) want je hebt de echte BMW-mentaliteit ( met korte ei) Je bent er klaar voor!

-
Door een ontploft blok met 'n gat in de derde zuiger in m'n 2000 S3 ben ik destijds overgestapt(2001) naar BMW, Rob. Dat lag niet eens zozeer aan die ellende met die motor, want 't wagentje was leuk en goed etc.
Het lag aan de houding dealer/Pon naar mij en er werd niks gedaan(ik heb een paar maanden in 'n Vento/New Beetle moeten rijden voordat er 'n zogenaamde oplossing kwam)
We zijn daaruit gekomen, maar eigenlijk niet naar mijn zin, hence de overstap naar BMW een half jaar later.
Nu had ik dus ook 'n probleem, maar dat is nu wél naar mijn zin opgelost.
Ik denk dat je 't nu beter snapt.
Mócht ik switchen van merk(theoretisch want het doet er nu niet meer toe) , wordt dat Mercedes en never ever Audi again. Dat ligt niet zozeer aan 't verleden, en echt Audi maakt eigenlijk de mooiste karren waarin ik kan shoppen. Het ligt aan 't feit dat ik niet terug wil op 't gebied van rijeigenschappen en rijden an sich. Ik wil geen vervoermiddel in 'n luxe jasje voor de hoofdprijs. Dan liever 'n Golf of Seat.
Audi's rijden in 'het algemeen barslecht tov hun concurrentie. Uitzonderingen zijn de S4 en RS4 ren de R8 doh, maar de rest is bagger. Een van m'n maten is verkoper bij Audi Amsterdam en beaamt dat gewoon naar mij LOL.
En ja! Ik nam nogal eens 'n track-en driftday vroeger, ik drift her en der wel wat nog steeds en als 't nat is is dat juist leuker. Etc .En als 't sneeuwt ben ik niet de eerste(Andre) , maar vaak tweede in de omgeving om daarvan gebruik te maken. Dit is driving fun. En zo heet deze site toevallig ook. Dus kom niet met dooddoebers van je hebt geen rwd en die pk's nodig. Dus.
M'n pa z'n vriendin heeft 'n 2008 A3 Sportback, m'n pa z'n nieuw gekochte 1999 328i E46 handbak met 330k km. Welke rijdt beter? Jullie raden 't al...........

Het lag aan de houding dealer/Pon naar mij en er werd niks gedaan(ik heb een paar maanden in 'n Vento/New Beetle moeten rijden voordat er 'n zogenaamde oplossing kwam)
We zijn daaruit gekomen, maar eigenlijk niet naar mijn zin, hence de overstap naar BMW een half jaar later.
Nu had ik dus ook 'n probleem, maar dat is nu wél naar mijn zin opgelost.
Ik denk dat je 't nu beter snapt.
Mócht ik switchen van merk(theoretisch want het doet er nu niet meer toe) , wordt dat Mercedes en never ever Audi again. Dat ligt niet zozeer aan 't verleden, en echt Audi maakt eigenlijk de mooiste karren waarin ik kan shoppen. Het ligt aan 't feit dat ik niet terug wil op 't gebied van rijeigenschappen en rijden an sich. Ik wil geen vervoermiddel in 'n luxe jasje voor de hoofdprijs. Dan liever 'n Golf of Seat.
Audi's rijden in 'het algemeen barslecht tov hun concurrentie. Uitzonderingen zijn de S4 en RS4 ren de R8 doh, maar de rest is bagger. Een van m'n maten is verkoper bij Audi Amsterdam en beaamt dat gewoon naar mij LOL.
En ja! Ik nam nogal eens 'n track-en driftday vroeger, ik drift her en der wel wat nog steeds en als 't nat is is dat juist leuker. Etc .En als 't sneeuwt ben ik niet de eerste(Andre) , maar vaak tweede in de omgeving om daarvan gebruik te maken. Dit is driving fun. En zo heet deze site toevallig ook. Dus kom niet met dooddoebers van je hebt geen rwd en die pk's nodig. Dus.
M'n pa z'n vriendin heeft 'n 2008 A3 Sportback, m'n pa z'n nieuw gekochte 1999 328i E46 handbak met 330k km. Welke rijdt beter? Jullie raden 't al...........

Laatst gewijzigd door Robin op 28 nov 2012, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@ Robin;
Verdedig je keuzes nou eens niet zo verkrampt man...... Is toch nergens voor nodig?
Ik laatst ook met die opmerking over 5/3 drs. je zit echt in no time op de kast!
Jij hebt hebt je keuze gemaakt. Wat iemand als ik, Rebel of wie dan ook daarover zegt maakt toch geen zak uit?! Lekker leven en denk aan de bloeddruk!
Verdedig je keuzes nou eens niet zo verkrampt man...... Is toch nergens voor nodig?
Ik laatst ook met die opmerking over 5/3 drs. je zit echt in no time op de kast!
Jij hebt hebt je keuze gemaakt. Wat iemand als ik, Rebel of wie dan ook daarover zegt maakt toch geen zak uit?! Lekker leven en denk aan de bloeddruk!
-
Mijn bloeddruk is prima. Je leest 't verkeerd. Het lijkt alsof JIJ je drukker maakt om MIJN post.
Niet doen. Ik ben prima.
Niet doen. Ik ben prima.

-
Lol man, je moet eens terug gaan lezen!Robin schreef:Mijn bloeddruk is prima. Je leest 't verkeerd. Het lijkt alsof JIJ je drukker maakt om MIJN post.
Niet doen. Ik ben prima.