BMW M2
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: BMW M2
Dvd, exact wat ik dacht.
- GTRene
dat zeker, denk wel dat bv bruin leder in zoiets ook heel mooi zou staan met die kleur.
maar dan wordt het meer een luxe auto ipv sportief qua looks denk ik, who cares
maar dan wordt het meer een luxe auto ipv sportief qua looks denk ik, who cares

Laatst gewijzigd door GTRene op 03 dec 2015, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat bruine leder komt vanzelf wel bij 'n minder geoefende rijder als de TC uitgaat:)GTRene schreef:dat zeker, denk wel dat bv bruin leder in zoiets ook heel mooi zou staan met die kleur.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik denk dat Oyster dan nog beter staat maar dat zal de heren weinig uitmaken vermoed ik zo
Mss bestellen ze hem wel met stof, of kan dat niet?

- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Wat maakt dat interieur nou uit. 2 kuipjes en gaan. 

- GTRene
Robin schreef:Dat bruine leder komt vanzelf wel bij 'n minder geoefende rijder als de TC uitgaat:)GTRene schreef:dat zeker, denk wel dat bv bruin leder in zoiets ook heel mooi zou staan met die kleur.

hm...niet alle bruin is zo fraai

had ff gezocht op dat Mineralgrau with brown leather
onderstaand vind ik prachtig, denk dat Macboy het daar wel mee eens is, maybe to much maar wel gaaf (ik wordt oud)

- GTRene
schijnbaar is er wel bruin (niet dat die mooi is), althans, bij die foto staat m2 interieur

dan lijkt dat van de M4 GTS wel mooier, ook duurder

dan lijkt dat van de M4 GTS wel mooier, ook duurder

-
Die foto's van die bruine interieurs, dat hoeft toch hier niet? Dit is 'n familie-site, geen sadomasochistisch iets....
- Macboy
Andre opent zo weer een eigen forum waar tenminste wél over het rijden wordt geluld 
Maar goed totaal geen kleurkeuze is gewoon idioterie. Het is geen trackcar zoals de GTS. Dan snapte ik het nog.

Maar goed totaal geen kleurkeuze is gewoon idioterie. Het is geen trackcar zoals de GTS. Dan snapte ik het nog.
- GTRene
video>>
http://jalopnik.com/yes-the-bmw-m2-will ... ogle.nl%2F" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
- MarkS
Laatst gewijzigd door MarkS op 13 dec 2015, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M2 BMW.nl configurator online !
HB €7K duurder..................zo even snel, corrigeer me als ik er naast zit.............naast de stoel zit ik al wel, want er afgedonderd
Zoals ik hem wil; 84K das dan incluis M-DCT
Met HB is de lol er financieel af IMO
HB €7K duurder..................zo even snel, corrigeer me als ik er naast zit.............naast de stoel zit ik al wel, want er afgedonderd

Zoals ik hem wil; 84K das dan incluis M-DCT
Met HB is de lol er financieel af IMO
- Robin Hartog
Zo jammer dat zo'n exemplaar echt níet geconfigureerd kan worden.. Elektrisch verstelbare stoelen en adaptieve bochtverlichting, dan heb je het wel gehad qua opties zo'n beetje.romo schreef:M2 BMW.nl configurator online !

- dvh
Ik zou voor straatgebruik ook nooit geen handbak meer willen.....
- romo
dvh schreef:Ik zou voor straatgebruik ook nooit geen handbak meer willen.....
Ben wat ambivalent tov van bovenstaande.
Als de DCT van PDK kwaliteit is (daar ga ik vooralsnog vanuit) dan kan je er geen buil aan vallen.
De M2 HB is een verbeterde versie van de M3-4, das de beste BMW HB ever, een evolutie van de 1M HB, en die was reeds subliem ! Gekoppeld aan de koppel sterke turbo een machtige combi IMHO
Bij een atmo blok (E92 M3) was de M-DCT absoluut te prefereren !!
- MarkS
Hoeveel % korting is tegenwoordig bij BMW nog te behalen op de aanschaf van een nieuwe wagen zonder inruil?
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Op deze "premium" modellen denk ik zeer weinig, maar kan me vergissen, wel interessant om te wetenMarkS schreef:Hoeveel % korting is tegenwoordig bij BMW nog te behalen op de aanschaf van een nieuwe wagen zonder inruil?

- Leen
ik denk op die paar auto's die naar nl komen dit jaar , je max 5% krijgt , ze worden toch wel verkocht ,
op reguliere 3 en 5 serie's zit je idd tussen 8 en 10 % ex bpm max.
meestal op het eind van het jaar als de dealer nog een paar auto's mist voor zijn target ( =omzet bonus ) is er soms nog meer mogelijk .
meestal op het eind van het jaar als de dealer nog een paar auto's mist voor zijn target ( =omzet bonus ) is er soms nog meer mogelijk .
-
Ik zie niet helemaal waarom je op een M2 niet dezelfde korting zou kunnen krijgen als op een regulier model. De auto is niet gelimiteerd. Eventueel is de wachttijd iets langer, maar dat zal met name in het begin zijn. Of een dealer nou bijvoorbeeld een 335i GT verkoopt of een M2, dat maakt toch verder niet uit?!Leen schreef:ik denk op die paar auto's die naar nl komen dit jaar , je max 5% krijgt , ze worden toch wel verkocht ,
- Will F.
ik verwacht dat je tussen de 5 en 8% zal krijgen afhankelijk van hoe snel je 'm wil rijden na introductie.
- Artosevo
Vorig jaar 2 offertes laten maken voor een nieuwe M4 en Cayman GTS, zonder inruil. Zowel de BMW als Porsche begonnen beiden met 8% korting, zonder onderhandelen nog. Oke, dat zijn wel iets duurdere auto's dan de M2.
- Will F.
Daar zit veel meer marge op, de M2 dct wordt in NL best scherp in de markt gezet is mijn indruk.