Zeker niet voor iedereen, maar toch beter dan die Amalgam die richting 10k gaat en dan nog voorzien moet worden van alle electronica.
Stuurwielen draadje
-
OnlineMParallel
- Berichten: 9252
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Stuurwielen draadje
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
