Zeker de eerste helft erg vaak moeten lachen, laatste half uurtje vond ik wat minder/afgeraffeld. Maar vond het wel de moeite waard

Absolute +3!Nutkees schreef:lijkt me ook wel weer tof!
Vond het ook wel een goede film alleen niet echt op de details gelet...Erik K. schreef:Gisteren The Town met Ben Affleck gekeken, vond hem zeker de moeite waard.
Vanavond ook The Town gekeken.Erik K. schreef:Gisteren The Town met Ben Affleck gekeken, vond hem zeker de moeite waard.
Ik heb beide films die je beschrijft gezien, The hurt locker vond ik beter dan The book of Eli, wat een kutfilm was dat.... Denzel Washington vind ik een goede acteur en over het algemeen vind ik zijn actiefilms ook erg vermakelijk maar dit verkapte bijbelverhaal ging mij te ver hoor....marcokers schreef:Als ik dan ook nog even een duit in t zakje mag doen, een afrader en een aanrader.
De afrader: The Hurt locker. Deze films heeft oscars gekregen omdat ie zo goed en realistisch was... ik weet niet wat er voor realiteit moet doorgaan, maar als dat wel zo is, dan snap ik eindelijk waarom er aan Amerikaanse kant zoveel doden vallen. Heb m na 10 minuten afgezet. Als 1 man in zn eentje met een paar koperdraden 6 zware bommen vanonder het puin vandaan kan trekken, dan houdt t voor mij snel op.
Ik wil hier verder geen woorden meer aan vuil maken, dus op naar de aanrader: The Book of Eli.
Een heerlijk futuristische film (hoeft dus niet realistisch te zijn, dus kijk je met een andere kijk naar de film)
Prachtig verhaal en de hoofdrol gespeeld door een fenominale acteur Denzal Washington.
Aah kiek an. Die film was ik al weer helemaal vergeten. Heb op het Videoland-kanaal al een voorstukje gezien, heeft een hoog "dit wil ik zien"-gehalte.ErikMartijn schreef:Hebben jullie "Harry Brown" ook gezien? Dat vond ik wel een van de betere films van de laatste tijd, erg mooi geacteerd door Michael Caine.
Aanradertje...
Vind ik ookMetchu schreef:marco, dan zal je rocknrolla ook geniaal vinden!
Gebruikers op dit forum: RS-Ron en 14 gasten