Gran Turismo 5
- Robin Hartog
Re: Gran Turismo 5
Ik zal eens kijken of mijn third party BT headset werkt als ik thuis ben, volgens mij wel gewoon.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Heb gewoon een willekeurige Sony BT headset en die werkt.
99% van de BT headsets werken gewoon..
99% van de BT headsets werken gewoon..
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Minpunten imho:
- Geen andere velgkeuze mogelijk op "standard model cars";
- Aanbod van wielen is veel en veel minder;
- Geen customizing mogelijkheden, zoals bijv. een livery.
- Andere lakkleur is afhankelijk van de kleuren van bestaande auto's uit je garage;
- Prijzen voor tuning zijn hoger. Daarnaast minder mogelijkheden. Je kunt nu bijv. alleen kiezen uit een volledig variabel instelbaar LSD, ipv 1-way, 2-way of variabel.
- Relatief lange laadtijden (misschien ben ik ongeduldig door het enthousiastme
- A-spec cups komen veelal overeen met GT4 (voor zover ik kan herinneren)
- Sound. Sommige auto's klinken zwaar goed, anderen klinken alsof ze door een rietje blazen.
Pluspunten
- mate van instelbaarheid (ABS, TCS, stability (skid recovery) ).
- Omgeving!
- Zwaar gelikte HD game.
- Verlichting, Ruitenwissers!
, weers-veranderingen.
- Rijden is ook prima.
- Interieur! Ook "rear-view" interieur ipv camera-stand achter de auto. Hoog detail niveau.
Tot zover mijn waarnemingen na gisteravond.
- Geen andere velgkeuze mogelijk op "standard model cars";
- Aanbod van wielen is veel en veel minder;
- Geen customizing mogelijkheden, zoals bijv. een livery.
- Andere lakkleur is afhankelijk van de kleuren van bestaande auto's uit je garage;
- Prijzen voor tuning zijn hoger. Daarnaast minder mogelijkheden. Je kunt nu bijv. alleen kiezen uit een volledig variabel instelbaar LSD, ipv 1-way, 2-way of variabel.
- Relatief lange laadtijden (misschien ben ik ongeduldig door het enthousiastme
- A-spec cups komen veelal overeen met GT4 (voor zover ik kan herinneren)
- Sound. Sommige auto's klinken zwaar goed, anderen klinken alsof ze door een rietje blazen.
Pluspunten
- mate van instelbaarheid (ABS, TCS, stability (skid recovery) ).
- Omgeving!
- Zwaar gelikte HD game.
- Verlichting, Ruitenwissers!
- Rijden is ook prima.
- Interieur! Ook "rear-view" interieur ipv camera-stand achter de auto. Hoog detail niveau.
Tot zover mijn waarnemingen na gisteravond.
-
indobesar
http://tweakers.net/nieuws/70967/perfor ... rukte.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tom
Yep ik heb een normale die ooit bij een telefoontje zat.Hunter schreef:Ik vernam gisteren dat gewone bluetooth headsetjes ook werken. (spreek dus niet uit ervaring)
Je kan ook een PS eye kopen, die heeft ook een microfoontje erin zitten. Alleen dat headtracking werkte niet bij mij, maar hoorde van een collega dat je dat ding dichterbij moest plaatsen en het dan wel werkt.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ah! Dat is dus bij mij ook zo. Daarom duurt het dus langer. oke.
-
GlennN
Roy schreef:Maar met GT5 heb je wel een leuke, gezellige DF community
Ah si "La Famiglia" DF
- Mark Nauta
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar? Ik moet nog een kopen, maar als ik iets third-party kan kopen zou wel handig zijn ja.Robin Hartog schreef:Ik zal eens kijken of mijn third party BT headset werkt als ik thuis ben, volgens mij wel gewoon.
-
Roy
Ik heb ook geen officiele hoor. Je kan vrijwel alle bluetooth dingen connecten.
- Mark Nauta
Oke ideaal! Regel ik even ergens zo'n ding.Roy schreef:Ik heb ook geen officiele hoor. Je kan vrijwel alle bluetooth dingen connecten.
-
indobesar
Wat trouwens ERG gaaf is, is dat AI goed reageert op grootlicht en claxoneren. In de AMG Challenge, rijdend met de 300SL, gaan ze redelijk goed aan de kant. Had alleen mot met een CLK55AMG in Schwedenkreuz toen ik hem binnendoor stak.
Kreeg een TF gevoel.
Kreeg een TF gevoel.
-
Roy
@Mark Nauta: Dan kan je tenminste melden als je op Monaco met de BMW een mooi plekje aan het zoeken bent om foto's te schieten

@indo: Dat is zeker wel cool. Jij was trouwens ook nog tot laat bezig
@indo: Dat is zeker wel cool. Jij was trouwens ook nog tot laat bezig
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Volgens mij werkt de PS Eye bninnenkort pas met headtracking.Tom schreef:Yep ik heb een normale die ooit bij een telefoontje zat.Hunter schreef:Ik vernam gisteren dat gewone bluetooth headsetjes ook werken. (spreek dus niet uit ervaring)
Je kan ook een PS eye kopen, die heeft ook een microfoontje erin zitten. Alleen dat headtracking werkte niet bij mij, maar hoorde van een collega dat je dat ding dichterbij moest plaatsen en het dan wel werkt.
- Michel P
Zo GT5 is onderweg, vrijdag een playseat evolution Raceroom ophalen, kan haast niet wachten!!

-
Hunter
Wow!!!! Gaaf!!! 
- Chris van S.
Nice Michel! Je hebt baas boven baas. 
-
Ward
Net ook een PS3 + GT5 pakket gekocht, dit weekend maar es zien what all the fuzz is about
Heb GT4 alleszins grijs gedraaid vroeger!
Heb GT4 alleszins grijs gedraaid vroeger!
-
Bort
Heeft er iemand de top gear challenge met de Lotus al kunnen afwerken?
Ik hoop dat zo'n ding in 't echt beter rijdt
Ik hoop dat zo'n ding in 't echt beter rijdt
-
Xave30
Gran Turismo 5 heeft problemen door trage servers
HOOFDDORP - De singleplayermodus van Gran Turismo 5 heeft op bepaalde momenten last van vertraging. Dit omdat er problemen zijn met de servers van de game.
Hoewel de singleplayer van Gran Turismo 5 offline gespeeld wordt, kan deze toch gehinderd door de trage servers van de game.
Ook tijdens het opstarten en tijdens het tonen van een aantal schermen in de GT Mode wordt er verbinding gemaakt met de servers, waardoor spelers te maken krijgen met langere laadtijden. Navigeren in menu's kan minutenlange vertragingen opleveren.
Het probleem doet zich vooral voor in de avonduren, wanneer veel gamers het spel tegelijk spelen. Een oplossing is om de PlayStation 3 niet te laten verbinden met het PlayStation Network. De servers zijn traag doordat er "extreem online verkeer" voor de game is. Sony en Polyphony Digital hebben nog niet gereageerd op deze problemen.
Realisme
Gran Turismo is een racesimulator die zich kenmerkt door realistische besturing, bestaande banen en vele verschillende auto's van bekende merken. Twintig verschillende locaties, zeventig verschillende circuitvariaties en een garage vol met duizend auto’s vormen de hoofdmoot van Gran Turismo 5.
-
Roy
Ahhh oke, daar ligt het dus aan. Vooral als ik naar "Mijn Huis" navigeer kan het soms wel 3 minuten duren voordat ik ook maar iets kan doen.
-
m@rco
Sinds gister ook GT5 aangeschaft. Ziet er wel super uit in Full HD, echt mega. Echter de tijden van het laden absurd. Net gelezen dat dat door de server problemen komt dus de internet kabel er maar even uit.
Hieronder de set die ik samen met mijn broertje heb in de "game room". Is er iemand die ook met de G27 speelt en het irritant vindt dat de force feedback niet helemaal uit kan. Ik vind dat echt zwaar irritant, dus stroom eraf wordt het een 90000 graden stuur das ook niks. Maar zal wel wennen zijn.

Hieronder de set die ik samen met mijn broertje heb in de "game room". Is er iemand die ook met de G27 speelt en het irritant vindt dat de force feedback niet helemaal uit kan. Ik vind dat echt zwaar irritant, dus stroom eraf wordt het een 90000 graden stuur das ook niks. Maar zal wel wennen zijn.
-
Xave30
Hele mooie setup heb je Marco. Erg clean. 
-
Roy
Ik mis alleen de bitterballen en een biertje