maar wel uber rap, wat zou je kunnen halen gemakkelijk zonder dat hulpje.
Ja, is ongelimiteerd bruikbaar zegt Porsche zelf inderdaad. Keer op keer dus dikke pretJoop schreef:LC van Porsche is toch keer-op-keer te gebruiken?? in tegenstelling tot andere merken, die eerste een afkoelingsperiode van enkele tientallen minuten nodig hebben (bijv. BMW M3 / 335i)...
Deutsches Fahrzeug im 4.Besitz, Alter KFZ-Brief vorhanden. Umbau vom G-Modell zum F-Modell RSR. Er steht auf 9 und 10 Zoll OZ- Felgen mit 235/17 und 265/17 Bereifung. Kat nachgerüstet. Umbau und Kat sind eingetragen.
Zekerss;Joop schreef:@JP: Overigens heb je nog een linkje of wat meer info over die zwarte 911?
Robin schreef:Potverdikkie, die 997TT PDK met 3.2 naar de 100 ofzo gaat wel heel (te?)easy. Hulde.![]()
Heb je 'n (getunede) Ford RS200 ofzo[insert group B rallycar) voor nodig, of 'n Ultima GTR720, of 'n stomme Veyron. :banaan:
vanaf maart is Walibi World weer open(hier redelijk dichtbij) de Xpress rollercoaster gaat naar 90kmh onder de 3 seconden en hoewel ik aardig wat gewend ben qua auto's en achtbanen voelt dat nog steeds erg snel. (Daarna valt ie wat tegen qua bochtenwerk etc)romo schreef:Robin schreef:Potverdikkie, die 997TT PDK met 3.2 naar de 100 ofzo gaat wel heel (te?)easy. Hulde.![]()
Heb je 'n (getunede) Ford RS200 ofzo[insert group B rallycar) voor nodig, of 'n Ultima GTR720, of 'n stomme Veyron. :banaan:
Ja, die TT PDK zou ik nog wel willen..................................(zonder kastje dan)
Robin schreef:vanaf maart is Walibi World weer open(hier redelijk dichtbij) de Xpress rollercoaster gaat naar 90kmh onder de 3 seconden en hoewel ik aardig wat gewend ben qua auto's en achtbanen voelt dat nog steeds erg snel. (Daarna valt ie wat tegen qua bochtenwerk etc)romo schreef:Robin schreef:Potverdikkie, die 997TT PDK met 3.2 naar de 100 ofzo gaat wel heel (te?)easy. Hulde.![]()
Ja, die TT PDK zou ik nog wel willen..................................(zonder kastje dan)
*entreebedrag rekent uit hoeveel keer kunnen voor 997TT PDK prijs en in rij staan nemen op de koop toe*
Beschleunigung Katapultstart: 0 auf 217 km/h in 2,5 Sekunden
Tell me more.JP schreef:Ben benieuwd of we ooit nog eens de Ring'Racer in actie zien
http://www.coasterportal.com/ring-racer ... r-coaster/Robin schreef:Tell me more.JP schreef:Ben benieuwd of we ooit nog eens de Ring'Racer in actie zien
Wat voor ding moet dat zijn. Een sidewinder op 'n winkelwagentje gemonteerd?
Gebruikers op dit forum: Bob Gervais, Majestic-12 [Bot] en 2 gasten