Alle (on)zin over Hybride !
- Stéphane
Re: Alle (on)zin over Hybride !
2 orders in 1 minuut Duifjes? Doe je goed 

- RobS
@ Michel:

De andere ballast is niet te zien.
- Michel P
@Rob, bedankt, allemaal plug and play?Rob Schouten schreef:@ Michel:
@Duifjes, heb jij ook xenon setjes voor de prius?
Michel
- RobS
Qua bekabeling is het inderdaad p&p, je moet alleen niet al te grote handen hebben, maar dat geldt ook voor het vervangen van een normaal lampje.
- duifjes.com
MIchel dat aftermarket Xenon heb ik veel verkocht maar tot nu toe alleen maar gezeik mee gehad....lampen die weer stuk gaan verlies van sterkte etc. mijn advies niet doen!
- RobS
Ook van Pilot? Ik heb al veel aftermarketsetjes in m'n handen gehad en dat was inderdaad allemaal bagger, maar dit is (voor m'n gevoel) echt kwaliteit.duifjes.com schreef:MIchel dat aftermarket Xenon heb ik veel verkocht maar tot nu toe alleen maar gezeik mee gehad....lampen die weer stuk gaan verlies van sterkte etc. mijn advies niet doen!
- Michel P
Website van Pilot ziet er idd ook erg netjes uit.
Michel
Michel
- Joy
Als ik een tip mag geven, Tommy verkoopt aftermarket xenon. Geen goedkope rommel maar gewoon kwaliteit. Heb al jaren dezelfde set en nog nooit een probleem mee gehad.
http://www.attp.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.attp.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stéphane
Ik heb gisteren offerte voor mijn Civic laten maken. Nu het volgende bij elkaar gezocht. Ik ga kiezen voor de kleur Alabaster Silver metallic. Deze kleur dus:

Picture courtesy of Fabian zullen we maar zeggen
Verder dan nog de volgende accessoires:
- Speaker upgrade Co-Axial
- Lederen bekleding (donkerbruin)
- Bass Systeem Kit
- Pioneer AVIC 3 900 BT
- Xenonverlichting ( Achteraf gemonteerd )
- 17 " lichtmetalen velgen Type Epsilon, dat zijn deze:

Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen over de velgen. Ik vind de Blade ook wel mooi:

En ook de Dynamic:

Heeft iemand misschien foto's gesignaleerd met deze velgen? Waar ik zelf een beetje over twijfel is of het mooi is om donkere/zwarte velgen op een zilvergrijze auto te monteren. Zoals een beetje bij deze te zien is, nog afgezien van spoilermeuk die ik er niet op hoef:

Picture courtesy of Fabian zullen we maar zeggen

Verder dan nog de volgende accessoires:
- Speaker upgrade Co-Axial
- Lederen bekleding (donkerbruin)
- Bass Systeem Kit
- Pioneer AVIC 3 900 BT
- Xenonverlichting ( Achteraf gemonteerd )
- 17 " lichtmetalen velgen Type Epsilon, dat zijn deze:
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen over de velgen. Ik vind de Blade ook wel mooi:
En ook de Dynamic:
Heeft iemand misschien foto's gesignaleerd met deze velgen? Waar ik zelf een beetje over twijfel is of het mooi is om donkere/zwarte velgen op een zilvergrijze auto te monteren. Zoals een beetje bij deze te zien is, nog afgezien van spoilermeuk die ik er niet op hoef:
- RobS
Dit zou mijn keuze zijn :shakeit:
-
Op de losse foto is de blade wel ok. Maar op de auto toch wat minder.
Al ligt dat wellicht aan de foto?
Al ligt dat wellicht aan de foto?
- Michel P
Dat wiel van Fabian heeft is in mijn ogen het fraaiste wiel.
Michel
Michel
- Ar
- Auto: Prius
Inderdaad.Rob Schouten schreef:
Dit zou mijn keuze zijn :shakeit:
-
- Auto: M3P, 130i
Deze zijn ook erg fraai, imho.
Sigma

Wat sportiever de Delta, al lijkt me dat wat overdreven voor een Civic:

Sigma
Wat sportiever de Delta, al lijkt me dat wat overdreven voor een Civic:
- Stéphane
Bedankt voor het meedenken. Was op zich zelf ook nog Rota wielen tegengekomen met ET45/5x114,3-17x7,5. Dat is wat ET waarde betreft precies de juiste, ook in verband met verhaal met brandstofleiding/toevoer.
Alhoewel ik van Francisco ook hoor dat hij er geen problemen mee heeft gehad, dus de vraag is of dat werkelijk een probleem is.
@indobesar: Zijn dat Accord wielen toevallig?
Ga volgende week bestellen, dus nog een weekje de tijd om na te denken
Alhoewel ik van Francisco ook hoor dat hij er geen problemen mee heeft gehad, dus de vraag is of dat werkelijk een probleem is.
@indobesar: Zijn dat Accord wielen toevallig?
Ga volgende week bestellen, dus nog een weekje de tijd om na te denken

- Stéphane
Bestelling is de deur uit. Eind maart komt-ie binnen.
-
- Auto: M3P, 130i
Klopt, wielen van de nieuwe Accoord.
Wat is je defi bestelling geworden?
Wat is je defi bestelling geworden?

- Stéphane
Zoals hierboven met de Blade wielenindobesar schreef:Wat is je defi bestelling geworden?

- Tom van H.
Stephane, donkerbruin leer laat je achteraf inbouwen, of is dat tegenwoordig ook een optie bij Honda? Op de site zie ik alleen grijs en beige waarbij beige helaas niet bij elke kleur te krijgen is...
Configurator is sowieso nogal karig op de honda-site aangezien je verder geen enkele optie kan kiezen buiten de kleuren.
Zou zelf overigens eerder voor het galaxy gray gaan, vind dat donkergrijs toch wat leuker/moderner dan zilvergrijs
Configurator is sowieso nogal karig op de honda-site aangezien je verder geen enkele optie kan kiezen buiten de kleuren.
Zou zelf overigens eerder voor het galaxy gray gaan, vind dat donkergrijs toch wat leuker/moderner dan zilvergrijs

- Stéphane
@Tom: Ik laat alles achteraf inbouwen. De dealer had leer-stalen dus je kunt dan gewoon uitkiezen welke kleur je wilt. Dus geen enkele optie is af-fabriek behalve de kleur. Al die achteraf ingebouwde spullen tellen ook niet mee voor de bijtelling namelijk, dus daar pak ik ook nog voordeel mee. Als we het doen, doen we het goed natuurlijk
Had ik trouwens nu ook met mijn Brabus roadster ook al gedaan 

- Erik dB
Hoe werkt dat financieel/euro technisch gezien precies mbt achteraf inbouwen? Mag ook per PB 

- Stéphane
Ik zal het gewoon hier neerzetten, want het is voor iedereen gelijkwaardig.Erik de Boer schreef:Hoe werkt dat financieel/euro technisch gezien precies mbt achteraf inbouwen? Mag ook per PB
Als je een willekeurige auto (ook niet hybride) bij de dealer bestelt kun je je volledig los laten gaan op de af-fabriek optielijst. Navigatie, lederen bekleding, climate control, xenon en noem het allemaal maar op. Nog los van het feit dat die af-fabriek opties duurder zijn, een fullscreen navi op een VW/Audi kost je al gauw €3500, ook geldt dat die opties meetellen voor de bijtelling. Dit is zo omdat ze door de leasemij meegeteld moeten worden voor de fiscale waarde van de auto. Ander nadeel is dat je vaak een pakket moet kiezen waar je dan soms niet meteen noodzakelijke en/of gewenste opties bij krijgt. Opties waar je dus uiteindelijk ook voor moet betalen.
Echter, wanneer je dus een auto bestelt en achteraf bij je dealer allerlei zaken laat inbouwen cq. monteren dan telt het dus niet mee voor de fiscale waarde. En dus ook niet voor de bijtelling. Vroeger was het nadeel dat je dan een inbouwradio had die niet aansloot bij het dashboard, maar nu heb je van Pioneer navigatie die netjes geintegreerd in het dashboard zit alsof het af-fabriek is, zoals hier in deze Alfa 159 te zien is:
Hetzelfde geldt (of eigenlijk: gold) voor leren bekleding. Achteraf ingebouwd leer is vaak beter dan af-fabriek en nog mooier ook.
En het is gewoon een kwestie van offerte laten maken door de dealer inclusief achteraf in te bouwen zaken en die offerte naar je leasemij. sturen. Die calculeren dan een prijs inclusief die zaken die je erbij wilt hebben. Kan zijn dat het iets duurder is dan af-fabriek in de lease, maar volgens mij worden opties toch bijna allemaal zo goed als helemaal afgeschreven dus dan maakt het voor de prijs weinig uit.
Ik hoop dat dit je duidelijkheid geeft

-
Gaat de Elise weg Stéphane of is het een auto ernaast/van de zaak?
- Stéphane
Het is de vervanger/opvolger van de smart Brabus roadster die ik naast mijn Elise ook nog heb, Thomas. Elise staat daar volledig los van. Roadster is mijn dagelijkse (zakelijke) auto nuThomas H schreef:Gaat de Elise weg Stéphane of is het een auto ernaast/van de zaak?

-
Gelukkig
Denk ook dat je een goede velgkeuze heb gemaakt, vind die wel de mooiste!