Hans R schreef:Tuurlijk Kox zijn bevindingen zijn op het circuit maar hoe die man de auto's beschrijft en aanvoelt, geweldig!
We weten allemaal dat je na 3 rondjes op een circuit meer weet te vertellen over een auto dan 500 straat kilometers. En ik heb Kox toch iets hoger zitten dan jou Andre, over dat onrustige was ik verrast want ik dacht dat ik nu wel alles wist over de 1M na 308 DF pagina's maar hier had ik nog niemand over gehoord.. waarschijnlijk jouw stukje hierover gemist.
Maar goed het zal mij een worst wezen ik zal toch nooit een 1M kopen
Omdat Kox een fabrieks contract heeft bij lambo is ie beter klopt. Het is net als met supercars ze worden in de boekjes vaak beschreven als beste en ze zijn heel duur en dus is zo n auto vanzelfsprekend uitmuntend.
Kijk naar filmpjes op het internet. Maak een uber driftfilmpje van ouwe gare auto en doe dat op een uitzonderlijke hoge snelheid en moeilijkheid graad en alleen paar koppen kijken. Maak een drift filmpje met nieuw spul en doe het minder spectaculair en je hebt veel meer views. Raar maar waar. De beoordeling is vaak altijd meer op de buitenkant. Dit draadje van de 1M zit daar vol van.
PS je bent nooit de beste coureur er is namelijk altijd iemand beter.