Avondsessie ging dik half uur later pas open

Wel lekker gereden, PB met liefst één seconde verbeterd

Slachtoffer. De spil liep veel langer door na de plaats waar de TT was gecrasht.Alexander schreef:ah dat was dus de boosdoener van de oilspill gisteren. Avondsessie ging dik half uur later pas open
Wel lekker gereden, PB met liefst één seconde verbeterd
Weet je het zeker? Kan er in de gidsen niks over vinden. KPN iTV, TV apps op mn mobiel, enz. Of de programmering is veranderd?Ernst Bilthof schreef:Maandag 18 april op national geographic!
Inside the ring
Lijkt me wel het kijken waard![]()
Inside the ‘Ring is the extraordinary tale of how a few country racers’ quest for speed gave rise to a world famous grand prix circuit, and ultimately, how the ‘Ring found new life as the ultimate automotive testing venue in the world.
This is the inside story of how automotive manufacturers push modern machines to the very limits of physics and a key to understanding mankind’s relentless quest to push it harder, go faster and brake later in the endless evolution of the automobile.
With unprecedented access we uncover what happens behind the normally locked doors of the latest top-secret state-of-the-art facilities, and follow the development behind a new cutting edge high-performance machine.
He je rijdt bij TWC de Kempen! Is de ring vaker open voor fietsers?Schnor schreef:Gisteren middag nog even gaan kijken bij de Skylimit / DF trackday. Ik had afgesproken met een Duitser die een E30 met M42 turbo heeft. Vorig jaar was ik al eens met hem mee geweest over de ring Deze winter had hij een turbo onder de kap toegevoegd dus ik was benieuwd. Hij had de auto al vier uur op Hockenheim getest maar helaas na 5 ronden gaf de motor er de brui aan. Toen ik om 15 uur aankwam stond de auto al op de trailer.
Er reed nog wel ander leuk spul rond op de trackday. Vorig jaar ook tussen gereden met mijn E30 op een trackday. Best indrukwekkend om zo'n VLN wagen voorbij te zien bulderen.
Het gaat tijd worden dat mijn E30 af is.... Gisteren maar alvast mijn jaarkaart transponder opgehaald.
Savonds was de ring open voor fietsers. Gelukkig had ik mijn vader zijn fiets bij want anders kwam ik met mijn huidige conditie maar moeilijk boven. Voor de kenners ik heb 34-28 gebruikt.Zo'n licht verzet heb ik niet op mijn eigen racefiets.
Gisteren 90,7km/h in de Fuchsrohre. Ik heb ooit 99,3 km/h behaald enkele jaren geleden met wat slipstreamen.
Leuke filmpjes! Adenauer forstwitje schreef:Kijkplezier voor een saaie zondagmiddag
Klopt, al 15 jaar lid. Van mijn 13de tot mijn 24ste wedstrijden gereden maar de laatste 4 jaar niet veel meer gefietst. Afentoe wel bezig blijven zodat ik niet teveel gewicht meeneem in mijn E30.indobesar schreef:
He je rijdt bij TWC de Kempen! Is de ring vaker open voor fietsers?
Buiten rad al ring natuurlijk.
Schnor schreef:Dan werk jij ook bij de bedrijf uit Veldhoven met die grote grijze toren en zijn wij collega's.
Wees op tijd zodat je nog even door de pits kan om daar een kijkje te nemen voordat de race start. En v.w.b. kijkplekken kan ik je Hatzenbach aanbevelen. En uiteraard vanuit Brünnchen naar Hohe Acht lopen, is een heel mooi stuk.Jurjen schreef:Ik ga 30 april de 4u VLN race kijken. Heeft er iemand nog tips (buiten de site van Pascal uiteraard
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten