Voor diegenen die gaan kijken, zoek maar een andere plek...

Waarom willen mensen perse die parkeerplaats op en met drukte ook nog? Ik wil daar juist niet komen, paar rondjes rijden en dan de omgeving in om olie en remmen af te laten koelen.MParallel schreef:
Dat wordt nu dus dringen direct na de rotonde en wil je vanaf de rechter baan, naar de linker parkeerplaats, dan moet je dus van baan wisselen, als het dan poep druk is...
Naja, eerst maar eens zien.
Karfreitag gaat al lang niet meer om het rijden op De Ring. Het is wat de Duitsers noemen een "Treffen", een samenzijn. Dat er dan ook nog wat klootviolen hun bolides in de vangrail zetten is mooi meegenomen.Knot schreef:Waarom willen mensen perse die parkeerplaats op en met drukte ook nog? Ik wil daar juist niet komen, paar rondjes rijden en dan de omgeving in om olie en remmen af te laten koelen.MParallel schreef:
Dat wordt nu dus dringen direct na de rotonde en wil je vanaf de rechter baan, naar de linker parkeerplaats, dan moet je dus van baan wisselen, als het dan poep druk is...
Naja, eerst maar eens zien.
Snap dat echt niet dan men alle moeite doet om daar perse te moeten parkeren.
De hele dag? Dat is gaaf. Ooit in 2012 een rondje VLN kunnen doen. Heel gaaf, maar echt bizar druk.witje schreef:Bleh... hoop dat het maandag droog is.
Ik zou best donderdag willen (hele dag VLN variant) maar vrij nemen zit er niet in
Nee hoor, parkeerplaatsen zijn overvol maar de baan is zo goed als leeg.JoostSchouten schreef:http://www.nuerburgring.de/en/fans-info ... bcams.html
Lekker druk! Ben bang dat er met dit weer heel wat baansluitingen komen.
Ligt een 4.2 audi V8 in, heb m wel vaker gezien.René Kloeze schreef:Deze T3 bus wel eens zien rijden? Wat een ruig ding!![]()
*plaatjes*
Heb wel eens een zwarte gezien met een oudere man achter het stuur en 1 armpje uit het raam die zowat alles voorbij ging
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast