Hahaha nee, had ik dat maarRené130i schreef: Jij hebt de 100 pk versie toch? Heeft die een ander onderstel? Wij halen morgen onze nieuwe 500 op. 1.2tje.

Heb dus de 1.2 (69pk) versie vanwege de lage onderhouds en verbruikskosten gekocht.
Hahaha nee, had ik dat maarRené130i schreef: Jij hebt de 100 pk versie toch? Heeft die een ander onderstel? Wij halen morgen onze nieuwe 500 op. 1.2tje.
Dat staat los van de openingstijden; is een insiders feestje.RutgerK schreef:Wanneer gaat de Ring dicht? Ik dacht ergens iets over een end-of-season feestje te hebben gelezen.
Laat maar komen die foto's danJohan Hutting schreef:Zaterdag en zondag aanwezig met mijn broertje in de MX-5. Indien het droog blijft op de baan, anders ernaast met camera
Helaas maar 12 ronden inderdaad... Waarvan ook 2 leuke met de 156 van RobertJohan Hutting schreef:Dat was het zonder de regen zaterdag ook al
Ondanks het 'goede' weer was je niet echt aan veel tracktime toegekomen hoorde ik
Met de handrem kun je mooi de drift inzetten; zoals zo mooi te zien is via de onboard videos van D1 wedstrijden (of de driftbible van onze grote vriend in japanKnot schreef:Uitbreken met de handrem??? Nee toch?? Dat heb ik al jaren niet meer gedaan, gewoon op balans de bocht in smijten en doordriften op halfgas
Het spijt me maar ik gebruik het ook wel eens, maar eigenlijk is handrem alleen voor heaum***s!Aernoudt schreef:Met de handrem kun je mooi de drift inzetten; zoals zo mooi te zien is via de onboard videos van D1 wedstrijden (of de driftbible van onze grote vriend in japanKnot schreef:Uitbreken met de handrem??? Nee toch?? Dat heb ik al jaren niet meer gedaan, gewoon op balans de bocht in smijten en doordriften op halfgas)