Vliegtuig jonguh!
En die originele bandenmaat. Ook betaalbaar ivm centrale verarmingskosten beetje op de kleintjes letten he.

Misschien jouw Twingo wel, maar niet met jou achter het stuur.
Kijk maar uit dat Jeffrey het niet hoort
Heel lekker, dan kun je die model-3's prima de baasRiceaux schreef: 07 dec 2022, 23:48
Vandaag even uitgebreid de mappen aan het testen geweest en logs gemaakt voor de tuner. Voelt allemaal al een stuk beter aan dan de OTS mappen. Vermogen is nu beter te doseren en loopt tegelijkertijd een stuk harder.
100-200 op 98 gaat nu in 8 sec ongeveer
100-200 op 102 in 7,5 sec ongeveer
Snel genoeg in ieder geval om serieus dikke auto’s te pesten.![]()
Ik rij dan altijd even naar de Maasvlakte.Woppa schreef: 09 dec 2022, 09:51Heel lekker, dan kun je die model-3's prima de baasRiceaux schreef: 07 dec 2022, 23:48
Vandaag even uitgebreid de mappen aan het testen geweest en logs gemaakt voor de tuner. Voelt allemaal al een stuk beter aan dan de OTS mappen. Vermogen is nu beter te doseren en loopt tegelijkertijd een stuk harder.
Ik mis het Noorden/ Mexico nog wel als het gaat om even de benen strekken. Dat is in de omgeving Rotterdam toch wel andere koek..
Sowieso mis ik qua autorijden het noorden. Zoveel leuker sturen daar dan in de randstad.Woppa schreef: 09 dec 2022, 09:51Heel lekker, dan kun je die model-3's prima de baasRiceaux schreef: 07 dec 2022, 23:48
Ik mis het Noorden/ Mexico nog wel als het gaat om even de benen strekken. Dat is in de omgeving Rotterdam toch wel andere koek..
Kijk je wel uit voor motoragenten met een lasergun?
Ja dat is wel een mooi plekje, maar eigenlijk nooit op de route. En soms heb ik gewoon geen zin om om te moeten rijden (of er naartoe). Ach ja, misschien maak ik het mijzelf ook wel moeilijker dan nodig isEmilio schreef: 09 dec 2022, 13:06Ik rij dan altijd even naar de Maasvlakte.Woppa schreef: 09 dec 2022, 09:51Heel lekker, dan kun je die model-3's prima de baasRiceaux schreef: 07 dec 2022, 23:48
Stukje 3 en 57 denk ik?Knot schreef: 13 dec 2022, 09:21 Alleen 2 baans (maar waar heb je nog onbeperkte 3baans in de buurt van NL) vond ik wel een dingetje als er nog wat rijdt en je wil de 300 aantikken op die A31.
Een 'losse' auto vind ik nog niet zo'n probleem. Paar jaar geleden op weg 1 richting Trier besloten om maar gewoon te blijven doorgassen met 300 km/h toen er een auto reed. Met die snelheid ben je er voorbij voordat die er erg in heeft.Knot schreef: 13 dec 2022, 10:06 Ik laat m dan idd terugzakken naar de 200 ergens bij overig verkeer maar soms ben je het wel zat als je het telkens net niet red.