Hmm..heb voor 26 Mei t/m 09 Mei vakantie Florida geboekt staan.RJK schreef: 12 mar 2020, 06:25 Vliegen naar USA is ook klaar.
https://nos.nl/artikel/2326786-vs-stelt ... braak.html

Hmm..heb voor 26 Mei t/m 09 Mei vakantie Florida geboekt staan.RJK schreef: 12 mar 2020, 06:25 Vliegen naar USA is ook klaar.
https://nos.nl/artikel/2326786-vs-stelt ... braak.html
Kinderen worden blijkbaar bijna niet ziek. Beter op school houden dan.///Joost schreef: 12 mar 2020, 07:39Nee, kan iemand een samenvatting geven?Spijkerhard schreef: 11 mar 2020, 23:52Niet het DvH filmje van de deskundige gezien....///Joost schreef: 11 mar 2020, 22:15 In Denemarken en Oostenrijk alle scholen dicht. Als ze verstandig zijn doen ze dat hier ook direct. Ik zet mn geld op vrijdag.
+1, begin met alle overheids bedrijven dicht.(waar dat makkelijk kan) Die kunnen wel een klapje hebben heeft Rutte aangegeven van de week.///Joost schreef: 11 mar 2020, 22:15 In Denemarken en Oostenrijk alle scholen dicht. Als ze verstandig zijn doen ze dat hier ook direct. Ik zet mn geld op vrijdag.
Ik had mijn trip richting USA zelf al geannuleerd, en zojuist ook die naar Ierland. Ik wil dit toch ook even in de buurt van m'n gezin aanzien...Tristan schreef: 12 mar 2020, 09:22 Hmm..heb voor 26 Mei t/m 09 Mei vakantie Florida geboekt staan.Hou er zeker rekening mee dat Trump de periode nog verder zal oprekken.
Zo dacht ik ook eventjes.Gijzert schreef: 12 mar 2020, 09:24Kinderen worden blijkbaar bijna niet ziek. Beter op school houden dan.
Indien naar huis dan betekent ook dat er mensen niet naar hun werk in het ziekenhuis kunnen e.d. omdat ze thuis voor de kinderen moeten zorgen.
Dat het rustiger is en je een slecht jaar zult hebben door externe factoren, prima. Dat moet je als ondernemer incalculeren en is inderdaad nou eenmaal ondernemersrisico. Dat je verplicht moet sluiten door ingrijpen van de overheid, mwah, dat ligt wat mij betreft toch wat anders.Wimo schreef: 12 mar 2020, 09:07 Risico van de entrepreneur... Ik reken nergens op en zag dit een aantal weken geleden al aankomen. Dit gaat een heel slecht jaar worden.
Niet ingrijpen zorgt voor een kleinere klantenkring van -15% lees ik hierboven. Iedereen afhankelijk van de Alt's onder ons.frankie schreef: 12 mar 2020, 09:53Dat het rustiger is en je een slecht jaar zult hebben door externe factoren, prima. Dat moet je als ondernemer incalculeren en is inderdaad nou eenmaal ondernemersrisico. Dat je verplicht moet sluiten door ingrijpen van de overheid, mwah, dat ligt wat mij betreft toch wat anders.Wimo schreef: 12 mar 2020, 09:07 Risico van de entrepreneur... Ik reken nergens op en zag dit een aantal weken geleden al aankomen. Dit gaat een heel slecht jaar worden.
Bij de overheid kan iedereen thuis werken. Dat is geen probleem. Snap niet waarom onze kantoren nog open zijn.ErikS schreef: 12 mar 2020, 09:32+1, begin met alle overheids bedrijven dicht.(waar dat makkelijk kan) Die kunnen wel een klapje hebben heeft Rutte aangegeven van de week.///Joost schreef: 11 mar 2020, 22:15 In Denemarken en Oostenrijk alle scholen dicht. Als ze verstandig zijn doen ze dat hier ook direct. Ik zet mn geld op vrijdag.
OK, dank. Tja, het blijft een kwestie van afwegingen maken. Persoonlijk blijf ik momenteel op een afstandje staan van andere ouders, waar het kan. Wel een goed bericht om dit te horen, als dit werkelijk zo is. De experts spreken elkaar nogal tegen, en dat maakt het lastig. Zoals eerder gemeld, lijken degenen die met de overheid samenwerken wat terughoudender te zijn qua maatregelen.Gijzert schreef: 12 mar 2020, 09:24
Kinderen worden blijkbaar bijna niet ziek. Beter op school houden dan.
Indien naar huis dan betekent ook dat er mensen niet naar hun werk in het ziekenhuis kunnen e.d. omdat ze thuis voor de kinderen moeten zorgen.
Ziek worden is echter wat anders dan een virus (kunnen) overbrengen. En dat kan met kinderen snel gaan.Gijzert schreef: 12 mar 2020, 09:24
Kinderen worden blijkbaar bijna niet ziek. Beter op school houden dan.
Dat is al voorspeld: Afname van nieuwe besmettingen in China, (overheids)maatregelen daar worden weer versoepeld/teruggedraaid en daar komt hoos nummer 2..
Bijna een jaar weg, heerlijk.
Van directe collega in Shenzhen ook gehoord dat het nu onder controle 'schijnt' te zijn. Ik weet het ook niet...Robin schreef: 12 mar 2020, 10:17 535d, ik mag hopen dat net als in Italie supermarkten 'altijd' open blijven(?)
Dochterlief heeft twee EU schoolkameraden in Sjanghai. Boel komt daar weer goed op gang.
Behalve 535d, omg...
Jup, klant van me vliegt ook terug naar HK. Daar is het nu 'veiliger' en beter onder controle dan hier.///Joost schreef: 12 mar 2020, 10:28Van directe collega in Shenzhen ook gehoord dat het nu onder controle 'schijnt' te zijn. Ik weet het ook niet...Robin schreef: 12 mar 2020, 10:17 535d, ik mag hopen dat net als in Italie supermarkten 'altijd' open blijven(?)
Dochterlief heeft twee EU schoolkameraden in Sjanghai. Boel komt daar weer goed op gang.
Doen ze lokaal al niet, als ondernemers weken/maandenlang haast niet te bereiken zijn door werkzaamheden aan stadsvloeren, riolering etc. Laat staan op landelijk niveau.Tom schreef: 12 mar 2020, 09:02 Compensatie gaat er nooit komen. Haast niet uit te voeren en fraudegevoelig.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 7 gasten