Lekkere actie-rammer!Robin schreef: 15 mar 2025, 07:54 Oh is Reacher zo goed als serie? Goeie tip dus. Aan de film heb ik geen actieve herinneringen en dat zegt wat met een type als Tom Cruise.
Het algemene series draadje
- MartijnGizmo
Re: Het algemene series draadje
- Philipoo
De film is ook waardeloos. Zeker als je het verhaal kent en dan ziet dat ze Tom Cruise met z'n 1,65m gecast hebben. De serie is vermakelijker, wel lekker amerikaanse actieserie. Weinig diepgang, leuk vermaak!Robin schreef: 15 mar 2025, 07:54 Oh is Reacher zo goed als serie? Goeie tip dus. Aan de film heb ik geen actieve herinneringen en dat zegt wat met een type als Tom Cruise.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
OK, wij kijken nu Il Gatopardo (The Leopard) op Netflix. MdV houdt ook van 'historische' series met een non fictieve achtergrond, en de kostuums en toestanden natuurlijk he, dus ik keek ook maar even mee en 't kijkt makkelijk weg, weinig geweld en sex totnutoe(ooit?), maar wel 'mooi'. De scenery lijkt vaak wel wat op die (Once upon a Time in the West bijv) spaghettiwesterns uit eind 60s , bij tijden ook met dat camerafilter:
https://www.serietotaal.nl/nieuws/37707 ... or-het-oog
En ik werd helemaal wakker toen karakter 'Angelica Sedara' d'r intrede deed:

als normaal actrice en model is zij op de foto's mij te 'eng', maar in die serie: Ook MdV zei:Wat is ze mooi. Ik :Oh ja.
Dubbele Espresso!
https://www.serietotaal.nl/nieuws/37707 ... or-het-oog
En ik werd helemaal wakker toen karakter 'Angelica Sedara' d'r intrede deed:

als normaal actrice en model is zij op de foto's mij te 'eng', maar in die serie: Ook MdV zei:Wat is ze mooi. Ik :Oh ja.
Dubbele Espresso!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wij hebben een aantal afleveringen van Entrevias gekeken maar mee gestopt. Vond het toen al langdraaderig worden en er zijn 4 seizoenen
Verder kijk ik op Skyshowtime The Agency en Gangs of London. Daar houd ik m'n aandacht er beter bij

Verder kijk ik op Skyshowtime The Agency en Gangs of London. Daar houd ik m'n aandacht er beter bij

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Hier begonnen met Landman. Erg vermakelijk so far.
- JP
JP schreef: 03 dec 2024, 12:56 Boetedoening en dan maar onderduiken![]()
Er werd vrijdagnacht in het ziekenhuis een bloedstaal afgenomen. De resultaten daarvan zijn nog niet bekend. Waes sluit zijn mededeling af door te zeggen in de komende maanden niet meer met de pers te praten. “Tot mijn management laat weten dat ik weer mentaal en fysiek voldoende kracht heb”, besluit hij.https://www.gva.be/cnt/dmf20241203_94134861Beelden tonen dronken Tom Waes in Antwerpen op avond van ongeval
Dat is geen 0.6 promille, zoals die daar staat![]()
https://www.nu.nl/film/6350723/tom-waes ... geval.htmlTom Waes had 2,44 promille alcohol in bloed en droeg geen gordel bij ongeval
Trouwens, hij is vanavond voor het eerst op tv, bij de VRT 2135u, Vive le Velo. Benieuwd of die over het ongeval praat én een glaasje wijn (gebruikelijk daar) drinkt

- Arthur
En? Heb je gekeken?
- JP
Ja. Ze dronken water.
- Arthur
- JP
Nee serieus, boetedoening, tranen in de ogen. Kwam bij mij wel gemeend over dat die zich schaamt tov zijn vriendin en kinderen, het publiek maar ook de chauffeur van de botsabsorber die licht gewond raakte bij de crash. Die worden telkens geconfronteerd omdat ze als eerste aanwezig zijn, bij zo'n ongeval welk nog altijd vrijwel maandelijks plaats vindt. Waes is na zijn herstel van meerdere ribbreuken en gebroken heup weer druk bezig met filmopnames voor oa Reizen Waes. Lees wel commentaar dat die niet huilie-huilie moet doen, maar dat is dan van Kamp Cancel. Had toch wel een beetje gedacht dat we van die cancelcultuur verlost waren. Ja hij heeft een fout gemaakt, maar uiteindelijk is het nog goed afgelopen. Dan moet je door toch ?

-
https://archive.is/ZEiJ9
Maar Angela heeft overal een mening over
Ben niet van cancellen maar het is niet de eerste keer dat Waes met alcohol achter het stuur is gekropen.
Het is nu goed fout gegaan en met veel mazzel niet met dodelijke afloop.
Niet huiliehuilie blijven doen maar even stil blijven zitten als je geschoren wordt.
Maar Angela heeft overal een mening over

Ben niet van cancellen maar het is niet de eerste keer dat Waes met alcohol achter het stuur is gekropen.
Het is nu goed fout gegaan en met veel mazzel niet met dodelijke afloop.
Niet huiliehuilie blijven doen maar even stil blijven zitten als je geschoren wordt.
-
(Zoveel) alcohol op en gaan rijden is al zeer zwaarwegend, maar ik las dat hij ook geen gordel droeg? Dan ben je wel 'n onbeperkte totale malloot in mijn ogen.
-
- Auto: Pulsar GT, Accord R, A110
Mobland. Van Guy Ritchie. Altijd goed.
-
Dit had ik dus ook paar jaar geleden.. toen niet doorgezet. Nu 4 seizoenen in 2 weken. Echt een aanrader.Opa schreef: 14 mar 2025, 18:58 Zijn nu bezig aan seizoen 4 van Yellowstone, 1e paar afleveringen van seizoen 1 is effe doorbijten, daarna wordt het alleen maar beter.![]()
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Same here.
Het lijkt wel of er na aflevering S1E4 een fatsoenlijke schrijver opgezet is.
Het lijkt wel of er na aflevering S1E4 een fatsoenlijke schrijver opgezet is.
-
Wat vinden/vonden jullie van Glaskupan op Netflix? Sinister.
Ik moet niet altijd dit soort 'donkere' (zowel letterlijk als figuurlijk) kijken. Anders word het allemaal wel erg depri hoor. Maar ik vond 'm goed.
In het begin van de één na laatste aflevering namen we, met MdV als 'whodunit?' expert en ik later in bed(...) nedankend over de motieven van de personage de gok: En het klopte:)
Ik moet niet altijd dit soort 'donkere' (zowel letterlijk als figuurlijk) kijken. Anders word het allemaal wel erg depri hoor. Maar ik vond 'm goed.
In het begin van de één na laatste aflevering namen we, met MdV als 'whodunit?' expert en ik later in bed(...) nedankend over de motieven van de personage de gok: En het klopte:)
-
- Arthur
Staat op het lijstje. Momenteel kijk ik Asaf, maar ff geen tijd gehad dus nog geen echt oordeel. Moet eerst weer nadenken waar het over gaat 

-
Als 't zo erg al is raad ik je aan te beginnen met seizoen 1 van Bassie & Adriaan, of beter nog: Peppi & Kokki

- Arthur
- Rivanov
- Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport
Yellowstone is fantastisch. Een van de redenen dat wij er in september zelf naar toe gaan.Joost H. schreef: 02 apr 2025, 17:58Dit had ik dus ook paar jaar geleden.. toen niet doorgezet. Nu 4 seizoenen in 2 weken. Echt een aanrader.Opa schreef: 14 mar 2025, 18:58 Zijn nu bezig aan seizoen 4 van Yellowstone, 1e paar afleveringen van seizoen 1 is effe doorbijten, daarna wordt het alleen maar beter.![]()

Als je die serie goed vond kan ik je zeker ook 1923 aanraden. Gaat over de beginjaren van de Duttons.
-
Hoeveel afleveringen is het dan doorbijten?
Wij zijn er aan begonnen en ermee gestopt....
Wij zijn er aan begonnen en ermee gestopt....
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Het pakte mij ook niet echt. Stuk of vijf afleveringen geprobeerd.
Moet wel zeggen dat na alle reacties hier ik het misschien nog eens een poging ga geven.
Ben nu eerst begonnen aan A Thousand Blows op Disney. Heerlijk sfeertje zit daar in.
Moet wel zeggen dat na alle reacties hier ik het misschien nog eens een poging ga geven.
Ben nu eerst begonnen aan A Thousand Blows op Disney. Heerlijk sfeertje zit daar in.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
De eerste 4/5 van S1 zijn naar mijn mening "raar geschreven".
Daarna wordt het ok.
Daarna wordt het ok.
- Arthur
Nadat Beth bloot door het beeld gelopen was