Precies dat dus! Deze zaken zijn gewoon een zwak punt. Prima dat het nu opgelost gaat worden, dan heb je er nooit meer omkijken aan!ErikS schreef: 03 mar 2018, 08:37Mwaaah, eigenlijk start het prima.dvh schreef: 03 mar 2018, 08:22 Begint al goed het Aplina avontuur ...
Hopelijk blijft ie nu een beetje heel..
Precies twee zwakke punten hebben we nu gehad. (in de garantie periode)
Nu zelf nog een keertje Walnutt blasten, ookal zag het er met camera's goed & relatief schoon uit.
Daarbij komt dat je weet dat je wat 'aparts' rijdt.... Dat kost in mijn optiek op jaarbasis ook wat meer geld.
Ik ben wel blij dat dit nu komt, en niet over een half jaar.![]()
Eriks 530i Touring & VW Golf GTI
- Auke M535i
Re: De Alpina B3S van Erik
- JP
Downforce Hans schreef: 03 mar 2018, 12:19Als jij denkt dat die auto het niet doet dan loop je een paar jaar achter.JP schreef: 03 mar 2018, 09:48Heb jij geen draadje over je Corvette SilverShadow ? Zal ook wel een interessant onderwerp zijn, als die het doet.....![]()
Er is wel een draadje maar dat kan jij niet lezen, dat is alleen voor de techneuten onder ons weggelegd.![]()
![]()

- Downforce Hans
Dat jij met dat gifje komt zegt eigenlijk al genoeg.......... waneer je 20 minuten later reageert dan is het niet "immediately"

- Macboy
Geweldig gifje 

-
OnlineMartijn_bmw
mooi opgepakt idd door de leverende dealer! Is een oud compagnon van Pieter van Eerde die hebben allebei dezelfde stijl en snappen wel wat service is c.q. hoe je een auto moet verkopen!
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Dat zou ter vervanging zijn. Dus B3 cabrio er uit en een frisse B3s cabrio ter vervanging. Maar zal nog wel ff duren.
- Jan-Willem
Die lezen hier gewoon mee, na "the hoes gate" kijken de premium bedrijven wel uit!Martijn_bmw schreef: 03 mar 2018, 18:18 mooi opgepakt idd door de leverende dealer! Is een oud compagnon van Pieter van Eerde die hebben allebei dezelfde stijl en snappen wel wat service is c.q. hoe je een auto moet verkopen!

- tomgtr
Hoes gate whahahaha. Ik heb soms medelijden met nieuwe forum ledn die zich toch echt soms moeten afvragen wat een randdebielen hier zitten. 

- ADV
Das juist de reden dat ik terugkwam.. voel me hier wel thuis 
Hmm, uitlaat tips zwart.. dat heb ik ook.. wat ik merk is met name bij koude motor veel geluid, nog niet echt schudden ofzo, al is hij wel wat rauwer.. Daarnaast voelt hij dan buiten adem als je wel even op het gas gaat staan (ja i know.. eerst moet je opwarmen enzo), maar hij zou toch, onafhankelijk van of hij koud of warm is redelijk hetzelfde moeten lopen?
Walnutblasting heb ik ook naar lopen kijken gisteren, wellicht helpt het..

Hmm, uitlaat tips zwart.. dat heb ik ook.. wat ik merk is met name bij koude motor veel geluid, nog niet echt schudden ofzo, al is hij wel wat rauwer.. Daarnaast voelt hij dan buiten adem als je wel even op het gas gaat staan (ja i know.. eerst moet je opwarmen enzo), maar hij zou toch, onafhankelijk van of hij koud of warm is redelijk hetzelfde moeten lopen?
Walnutblasting heb ik ook naar lopen kijken gisteren, wellicht helpt het..
-
OnlineMartijn_bmw
Jan-Willem schreef: 04 mar 2018, 10:05Die lezen hier gewoon mee, na "the hoes gate" kijken de premium bedrijven wel uit!Martijn_bmw schreef: 03 mar 2018, 18:18 mooi opgepakt idd door de leverende dealer! Is een oud compagnon van Pieter van Eerde die hebben allebei dezelfde stijl en snappen wel wat service is c.q. hoe je een auto moet verkopen!![]()

- Macboy
Hoes-gate 
Godverdomme ik mis echt een like knop op dit forum. Zinloos reactie posten alleen maar om “like” te geven.

Godverdomme ik mis echt een like knop op dit forum. Zinloos reactie posten alleen maar om “like” te geven.
-
Heb je ook een Dis like knop?Macboy schreef: 06 mar 2018, 10:47 Hoes-gate
Gisteren de Alpina opgehaald maar onverwachts moesten de kinderen mee.......
Je heb de Alpina dus weer gemist, want ze moesten hun bed in....

- Macboy
........ zat thuis met buikgriep dus kwam goed uit....
-
Gisteren even naar het bos geweest, was er een een of andere puzzelrit/rally.
Toch wel leuk als een bestuurder van een 458 doorheeft dat er een Alpina aan kwam. Knipperen uit zichzelf & even vol op het gas......
Kippenvel wat een sound.
En gewoon cool dat een autoliefhebber het ding wel herkent.
Overigens loopt hij nu als een trein. Nieuw tankstation in Putten met 102 dus er gaat ook prima sap in.
Vele malen soepeler & vooral sneller, met de nieuwe injectoren ed.
Toch wel leuk als een bestuurder van een 458 doorheeft dat er een Alpina aan kwam. Knipperen uit zichzelf & even vol op het gas......
Kippenvel wat een sound.
En gewoon cool dat een autoliefhebber het ding wel herkent.

Overigens loopt hij nu als een trein. Nieuw tankstation in Putten met 102 dus er gaat ook prima sap in.

-
Als je dan ook nog de adaptiewaarden van de automaat reset schakelt het ook weer heel soepel. Ik doe dat nu 1 x per maand, maakt echt verschil..
https://www.youtube.com/watch?v=0sS2BzOGhAU
- ///Joost
Adwo schreef: 27 mar 2018, 00:13 Als je dan ook nog de adaptiewaarden van de automaat reset schakelt het ook weer heel soepel. Ik doe dat nu 1 x per maand, maakt echt verschil..

- Djessey
Volgens mij is dat ook zo met alle BMWs die een e-throttle hebben. Na loop van tijd worden die wat minder responsive als je een zware voet hebt. Om te "compenseren" voor je rijstijl zeg maar...
- Macboy
Zelf-lerend inderdaad.
-
Tja, dat weet ik niet. Ik weet wel dat het helpt, dus ja, dan maar zo..///Joost schreef: 27 mar 2018, 09:01Adwo schreef: 27 mar 2018, 00:13 Als je dan ook nog de adaptiewaarden van de automaat reset schakelt het ook weer heel soepel. Ik doe dat nu 1 x per maand, maakt echt verschil..
https://www.youtube.com/watch?v=0sS2BzOGhAUDa's toch te zot voor woorden dat je elke maand je adaptatiewaarden zou moet resetten voor een soepel schakelproces...?!
- Hitz
- Auto: KIA
Heb dit nooit geweten.
-
Gaaf, bij welk tankstation in Putten is dat?ErikS schreef: 26 mar 2018, 07:58 Overigens loopt hij nu als een trein. Nieuw tankstation in Putten met 102 dus er gaat ook prima sap in.
- Hitz
- Auto: KIA
Firezone denk ik?
-
De nieuwe bij Top360. (Met al die klassieke BMW's ed) Is volgens mij een Tinq.Dwarsligger schreef: 28 mar 2018, 13:05Gaaf, bij welk tankstation in Putten is dat?ErikS schreef: 26 mar 2018, 07:58 Overigens loopt hij nu als een trein. Nieuw tankstation in Putten met 102 dus er gaat ook prima sap in.
-
Ik weet nog dat ik vorig jaar de grap maakte dat ik 'n B3 Allrad had gekocht.... 
Het kan raar lopen.
Ik heb 'm gisteren ingeruild op 'n nieuwe I3S.
Het kan raar lopen.
Ik heb 'm gisteren ingeruild op 'n nieuwe I3S.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
32 maart ik heb jou wel in de gaten vrind!:)