En dan kan ik nog een heel verhaal over de velgen gaan typen, maar dat laat ik maar. Laat ik zeggen dat ze vanmorgen teruggebracht zijn en dat er over 6 tot 8 weken nieuwe geleverd worden uit de fabriek. En dan ook meteen met de juiste ET-waarde aan de achterzijde zodat de wielen gewoon passen.
Lak van de gespoten voorvelgen liet gewoon los. Bij het aandraaien van de wielbouten sprong er al wat lak los, nu kon ik de lak van de voorvelgen er gewoon als dikke plastic folie vanaf trekken (grondlak + kleurlaag). Daaronder zat gewoon de (ongeschuurde!!!!) originele lak...............was er dus ECHT klaar mee toen ik dat zeg. Dat is geen spuiten, dat is gewoon prusten.Onvoorstelbaar dat er bedrijven zijn die hun werk zo durven te doen.
Nu maar eens met de uitlaat gaan beginnen de komende weken. Eerst moet ik nog 2 lamba-aansluitingen laten maken achter de katalysator, anders heb ik gegarandeerd motorstoringen heb ik al begrepen. Een oom van mn vriendin heeft een complete werkplaats thuis met brug die ik kan gebruiken, dat maakt de montage wel iets makkelijker zeg maar