Ja, dat had je nog maar 425 keer verteldRobin schreef: Had ik al verteld dat de sedan lichter en sneller is?

Maar intussen staat er op de online BMW brochures dat de Coupé 335i ledig 1600 en de Sedan 335i ledig 1610 kilo weegt

In dat filmpje waar je ze in elkaar ziet overgaan is het juist vooral de zijkant van de coupe die mooier is. De sedan word in elkaar gedrukt en schiet vervolgens een stuk omhoog.Robin schreef:we kunnen redetwisten blijven![]()
maar en profil vind ik de sedan echt veel mooier, stoerder. Ook de achterkant en dus wint de coupe 't alleen met de voorkant.
Had ik al verteld dat de sedan lichter en sneller is?
Robin schreef:Hij klinkt top met een V8 brom en hij gaat als de brandweer! Ook 100-160 is ie veel sneller dan de 330i die al geen sneue gast is. Marcel is dat een automaat?
Ilija, welke link?
Deze in zwart of stahlgrau of zilver graag en een GT3(RS) voor de racerij, ben ik klaar![]()
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1154760565
Ja dan is elke LEON tdi gewoon 5 seconden sneller op 200meter zegmaarFernando schreef:Toen ik afgelopen vrijdag in de 335D reed kwam ik erachter dat 580Nm ook teveel is op 2 wielen zonder sper...Marcelvv schreef:300PK is gewoon te veel op 2 wielen zonder sper.
Kan je nagaan wat een E46 M3 dus doet......................die maakt nog grotere stappen, niet zo zeer naar 100 km/h, dat doet mekaar niet veel, een paar tienden laat de 335i liggen, niet de moeite waard om over te lullen, maar wel daarna.................van 0-200km/h komt de 335i er ech nie aan te pas dan laat ie toch wel wat seconden liggen tov opa E46 M3Marcelvv schreef:Vanmiddag dus met de coupe op pad geweest, moet zeggen in het echt is hij veel mooier dan op de plaatjes.
Maar dat had ik zelf met de sedan ook, op de plaatjes was ik er zeker niet weg van, maar toen ik hem zag en ook nog in de juiste kleur met leren sportstoelen was de handtekening snel gezet.
Coupe is wel mooi, maar NU heb ik iets meer met een E46 coupe.
Kwestie van tijd mischien?
Ik zou, als ik nu ging bestellen voor een touring gaan.
Maar ik laat het even rusten, maar dat de 335i indruk heeft gemaakt is duidelijk. Jesus, wat maakt dat ding grote stappen.
Nee, dan ben je aan de beurt met je E46 M3.Marcelvv schreef:En 50-100, 80-120, 80-160 tussensprints?
Noem zomaar wat, ik bedoel de dagelijks voorkomende sprints.
Is een E46 M3 dan ook sneller???
Ik schrok van het verschil met een 330i vandaar, dat verschil is voor mij natuurlijk duidelijk te merken nu. Dat ik in een E46 M3 heb gereden is al weer bijna 2 jaar geleden vandaar.
Robin schreef:Nee, dan ben je aan de beurt met je E46 M3.Marcelvv schreef:En 50-100, 80-120, 80-160 tussensprints?
Noem zomaar wat, ik bedoel de dagelijks voorkomende sprints.
Is een E46 M3 dan ook sneller???
Ik schrok van het verschil met een 330i vandaar, dat verschil is voor mij natuurlijk duidelijk te merken nu. Dat ik in een E46 M3 heb gereden is al weer bijna 2 jaar geleden vandaar.
DISCLAIMER:Moet wel zeggen dat de M3 VEEL MEER racebeleving geeft, maar dat ligt aan die bleeeer ze zijn ongeveer even snel. IRL maakt 't geen spat uit.
Maakt niets uit Rico, ook al zit je in de goede versnelling, als je > 500NM om de oren krijgt dan kan je het schudden bij tussen sprintjes.Rico v Velzen schreef:Kijk dat is weer het mooie van SMG. Ik ben letterlijk vingervlug bij de les dat geen enkele auto mij verrast bij tussenprints. kom ik straks IRL een 335i tegen dan zal die niet winnen omdat ik mijn toeren of versnellingsbak vergeet te gebruiken. als die 335i wel wint dan is dat op pure power. maar om eerlijk te zien zie ik confrontaties met alle vertrouwen te gemoet.