Die laatste foto = '

ErikS schreef:Heb je er al mee gereden?
Hankook maakt prijs kwaliteit top series.
Zeker de ventus evo series.
Tom schreef:
Die laatste foto = 'waarom ben ik zo lelijk'
Dat de oude 1-serie zo lekker verkoopt (jong) gebruikt heeft niks met de verkopen van de nieuwe te maken, maar meer met de prijsstelling van die ''oude''. Wie wil er nou niet een 2011 1-serie met Leer, xenon, navi, bluetooth, etc, etc voor 24k? Daarnaast worden die jong gebruikte exemplaren vrijwel alleen aan particulieren verkocht, en die kopen toch vaak geen nieuwe.Arnoud schreef:Back to topic: nieuwe 1-serie is een draak van een auto. We hebben er een lange proefrit mee gemaakt tijdens de preview van bmw en mijn conclusie was dat de vorige beter reed/rijdt. De buitenkant vind ik echt dramatisch. Volgens mij denken een hoop mensen er hetzelfde over. Ik heb een paar maanden de tweedehands 120i's op de bmw site bijgehouden (voor mdv) en ze vlogen als broodjes over de toonbank na de introductie van de nieuwe 1-serie. Ik heb overigens geen oude 1-serie en heb er dus verder geen belang bij. Het is slechts mijn bescheiden mening...
Zo bekeken zul je er tot je grote schrik als Hankook liefhebber maar achter komen dat er een nieuwe 1 serie met je favoriete band wordt afgeleverdRobin schreef:Dit ding staat ook op Hankook
Beetje mijn mening. Had niet het gevoel dat ik een stap terug deed toen ik weer in mijn 'oude' Einser stapte.Arnoud schreef:Back to topic: nieuwe 1-serie is een draak van een auto. We hebben er een lange proefrit mee gemaakt tijdens de preview van bmw en mijn conclusie was dat de vorige beter reed/rijdt. De buitenkant vind ik echt dramatisch. Volgens mij denken een hoop mensen er hetzelfde over. Ik heb een paar maanden de tweedehands 120i's op de bmw site bijgehouden (voor mdv) en ze vlogen als broodjes over de toonbank na de introductie van de nieuwe 1-serie. Ik heb overigens geen oude 1-serie en heb er dus verder geen belang bij. Het is slechts mijn bescheiden mening...
Me2.Petrolhead Tom schreef:Ik had laatst een helemaal standaard 120d aan de pomp. De man was er ontzettend blij mee ook al vond hij hem niet mooi. Hij rijdt wel erg goed volgens de beste man.
Ik zou dus nooit een auto kunnen kopen die ik echt niet mooi vind.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten