BMW 1 Serie M Coupé
- Erik K.
Re: 1 ///M Coupe
Kan me jou 1-serie nog wel herinneren hoor, zat ooit eens dicht op mijn achterbumper 

-
Of jij dicht op mijn voorkantErik K. schreef:Kan me jou 1-serie nog wel herinneren hoor, zat ooit eens dicht op mijn achterbumper

-
Ruben schreef:Jammer dat je niet weet dat ik ook een 1 serie gehad heb (en de anderen hadden beter moeten weten). Ik vind specifiek de 1 coupe niet mooi. Nu jij weer.herwinbmw schreef:het is een besproken model,en voor een allemans vriend moet je bij Audi zijn!Ruben schreef:[romo} 1 coupe blijft een lelijk hok. [/romo]
+1
daarom doe mij maar BMW (alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee)
Winnaar

- Joy
Juuu dat oogt toch wel erg dik zeg
Gaaf die wielkasten.

- Tristan
Fuck the criticism!
Ik wil 'm!
Ik wil 'm!
-
Tristan schreef:Fuck the criticism!
Ik wil 'm!

- GTRene
gaaaaaf die velgen wat mooi op de foto...stoer...ik zie wel het plaklood zitten 

- Petrolhead Tom
Laat M tegenwoordig, volgens velen, tegenwoordig lekker voor marketing staan, dit word volgens mij een echte heerlijk! Ik wil er 1 wat een indrukwekkend zwijntje!
-
Komt helemaal goed....................
-
Deze ///M raakt hier ook alle prikkels.
Maar ben nog een klein beetje terughoudend. Voor mij is het plezier van zo n ///M niet alleen de buitenkant. De motor komt van AG een 6 cil turbo. De 135i had niet de gasrespons wat ik nodig ben om de achterkant op het gas te kunnen sturen. Dat is toch wel voor mij een eerste vereiste. Ik hoop dat ///M het deze keer niet fout doet. Om een 1 serie als basis te nemen is de beste keus sinds de E36 M3. Daarna ging het fout met nog 1 opleving met de M3 CSL. Lets hope for the best.
Maar ben nog een klein beetje terughoudend. Voor mij is het plezier van zo n ///M niet alleen de buitenkant. De motor komt van AG een 6 cil turbo. De 135i had niet de gasrespons wat ik nodig ben om de achterkant op het gas te kunnen sturen. Dat is toch wel voor mij een eerste vereiste. Ik hoop dat ///M het deze keer niet fout doet. Om een 1 serie als basis te nemen is de beste keus sinds de E36 M3. Daarna ging het fout met nog 1 opleving met de M3 CSL. Lets hope for the best.
- Sperdy
Ik hoop met je mee Andre, maar wees niet teleurgesteld
als deze ///1M toch niet is wat je misschien hoopt. Er is werkelijk geen enkel signaal tot op heden bij de ontwikkeling en promotie van deze auto dat dit een lightweight M wordt met een supergasrespons etc; sterker, ben bang dat de echte racer - niet voor de massaconsument - dit boek allang gelezen heeft. 't is allemaal bestaande techniek waarvan we al weten hoe
dat presteert. Deze ///M is geen revolutie vrees ik.
Wat echt nieuw is, is de verbrede spoorbreedte en de looks van het koetswerk. Maar dat is het dan ook.
Neemt overigens niet weg dat ik deze 1M ook erg gaaf vind.

dat presteert. Deze ///M is geen revolutie vrees ik.
Wat echt nieuw is, is de verbrede spoorbreedte en de looks van het koetswerk. Maar dat is het dan ook.
Neemt overigens niet weg dat ik deze 1M ook erg gaaf vind.
- GTRene
ik denk zoals ik al eerder zei, dat er een nog meer hardcore versie komt.
deze meer voor de "massa" ala de M3 E30 van destijds, dus mooi genoeg.
en een versie om mee te doen met wedstrijden, een kale uitvoering waarvan er ook een paar op de weg komen
wens der gedachte
ik vind het al mooi dat er zoiets komt met "normale" afmetingen.
deze meer voor de "massa" ala de M3 E30 van destijds, dus mooi genoeg.
en een versie om mee te doen met wedstrijden, een kale uitvoering waarvan er ook een paar op de weg komen

wens der gedachte

ik vind het al mooi dat er zoiets komt met "normale" afmetingen.
- Louis
Woest ding !
De nieuwe e46 M3 !! :!: :!: :!:
De nieuwe e46 M3 !! :!: :!: :!:
- Macboy
Ziet er begeerlijk uit !!!
En over die achterbank: ik riep dat voor de grap, niks officieels aan, gewoon wishfull thinking ...
I want one !
Jeetje, ik gooi hier zomaar een geniale reclame kreet uit de losse pols
En over die achterbank: ik riep dat voor de grap, niks officieels aan, gewoon wishfull thinking ...
I want one !

- Kasteel
Wil er tzt wel mee rijden om ding te kunnen beoordelen
.

- GTRene
ja, nog iets erbij behalve de one de M...dan komt erMacboy schreef:Ziet er begeerlijk uit !!!
I want one !
MMM I want One

- Leen
als je in die tent zit dan ruk je toch met een man of drie dat leren sm doek ervanaf , en schiet je een paar fatsoenlijke plaatjes
:twisted:
:twisted:
-
Jezus, wat een drooggeilerij, het is MAAR een BMW mensen 

-
Jij hebt zeker ook al een lightweight zonder dak erop. Die mensen denken meestal dat ze het wiel hebben uitgevonden.

hee waar is
mijn post gebleven
wordt steeds gekker hier, elke keer posts die verdwijnen zonder ook maar iets te melden.
Wordt er zo langzamerhand echt kotsziek van

wordt steeds gekker hier, elke keer posts die verdwijnen zonder ook maar iets te melden.
Wordt er zo langzamerhand echt kotsziek van

-
Ze hebben ook niet zo'n hoog niveau de laatste tijd.Luco schreef:hee waar is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn post gebleven
Wordt er zo langzamerhand echt kotsziek van![]()
![]()
![]()
:banaan:

Nou en?
Ze moeten gewoon van de posts afblijven, en als ze dan modden, laat het ff weten.
Ook al drie weken geleden een pb over gestuurd, maar reageren .................... ho maar.
Ze moeten gewoon van de posts afblijven, en als ze dan modden, laat het ff weten.
Ook al drie weken geleden een pb over gestuurd, maar reageren .................... ho maar.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Luco, zou er niet een reden kunnen zijn waaróm ze überhaupt JOUW posts soms weghalen/modden?
Het is (te) vaak van 't zelfde laken 'n pak. In de maatschappelijke/politieke draadjes denk ik met je mee hoor, maar op autogebied wordt 't soms wat infantiel/onderbroekenlol voor de 1000e keer 't zelfde/bmwrijder dit/dat/zus/zo bij jou.
Ik lees daar al maanden om/overheen, maar 't staat soms onnozel, terwijl je toch wel 'n aardig stel hersens hebt.
Het is (te) vaak van 't zelfde laken 'n pak. In de maatschappelijke/politieke draadjes denk ik met je mee hoor, maar op autogebied wordt 't soms wat infantiel/onderbroekenlol voor de 1000e keer 't zelfde/bmwrijder dit/dat/zus/zo bij jou.
Ik lees daar al maanden om/overheen, maar 't staat soms onnozel, terwijl je toch wel 'n aardig stel hersens hebt.