Audi6 schreef: 21 mei 2018, 20:47 Moet het een Ducati zijn Martin? Ik heb nog een top onderhouden Pan European die ik wil verkopen.
Ja, iets van 280 kilo volgens mij. Echt een prima toermotor, alleen hij had wel een paar kilootjes lichter mogen zijn.Peric schreef: 21 mei 2018, 20:25 En EvdP, zo'n K1200RS is ook erg gaaf, maar wel beetje zwaar denk ik, ofnie?
sv650 van de eerste generatie prima, sv1000 niet aaan beginnen als het licht en wendbaar moet zijn. sv650 van de 2e generatie is eigenlijk ook al te zwaar (heb ze in de schuur gehad)Martin van der Zwaard schreef: 21 mei 2018, 21:00Audi6 schreef: 21 mei 2018, 20:47 Moet het een Ducati zijn Martin? Ik heb nog een top onderhouden Pan European die ik wil verkopen.
Ik wil graag een kleine en wentbare motor hebben. Liefste een tweecilinder. Dan staat de Ducati voorop maar heb ook met een schuin oog naar een Suzuki SV zitten kijken.
Even ter illustratie..Audi6 schreef: 21 mei 2018, 20:47 Moet het een Ducati zijn Martin? Ik heb nog een top onderhouden Pan European die ik wil verkopen.
Vált me nog mee.. Die van mij is maar 40 kilo lichter. Ook niet echt een lichtgewicht.
Looks daargelaten is het niet echt klein en wendbaar.
vind ik ook
Ik heb ook een Honda VF750R en een BMW R1100S gehad en die waren voor mijn gevoel echt een stuk lichter. Alleen ook qua vermogen. De K1200 trekt lekker door en is heel erg lui te rijden. Niet nerveus maar ook absoluut niet langzaam.Peric schreef: 22 mei 2018, 19:12
Vált me nog mee.. Die van mij is maar 40 kilo lichter. Ook niet echt een lichtgewicht.
Rijdt wel fijn denk ik. Heb er nog naar gekeken toen ik een andere motor wilde gaan kopen.
Is dat met of zonder je zijwiel?Luco schreef: 22 mei 2018, 19:47 allemaal lichtgewicht de kawa is 322 kilo zonder kuip en evt koffers, kaal dus![]()
Klinkt zeker goed. Al klinkt een M600 met de juiste uitlaten ook niet slecht.vester86 schreef: 22 mei 2018, 19:24
vind ik ooken de sound van de 1000 (die is er niet als gen1, of je moet de TL1000 als gen1 beschouwen is geweldig.
Ik start wel even een draadje.Peric schreef: 21 mei 2018, 20:25 Zullen we 's kijken of we dit jaar een echte motormeeting kunnen organiseren? Ik weet, er wordt alleen maar over gepraat, maar wordt het niet tijd voor spijkers met koppen?
Suggesties voor datum? Suggestie voor locatie?
Voor mij is een zondag het meest geschikt. Roep maar! (1 juli zit ik in Roemenië, dus die valt al af)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten