Alle (on)zin over Hybride !
-
Re: Alle (on)zin over Hybride !
Epic fail @ topic 

-
die hele viese accu meuk is een epic fail.
- Mike S.
- Auto: M135i
hugo schreef:die hele viese accu meuk is een epic fail.

- Stéphane
Klopt, Rico. Ik zag het net in de AV ook: 1465kg stond er in. Even goed nog zwaarRico schreef:Volgens mij was het iets van 1450 kilo Ste..

Tja, als jij liever €3-400 per maand neerlegt voor een iets interessantere, supermooie auto waar je mee in dezelfde file staat en verder niet harder dan 120 km/u mee mag moet jij dat natuurlijk zelf weten. Dat is jouw keuze. De vraag is dan wie er een Den Haag-hielenlikker is als je iedere maand €3-400 richting Den Haag gooit? Als jij daar blij van wordt: be my guestIceman schreef:Milieu boeit het gros van de lease-hybride rijders totaal niet. Het draait gewoon om geld. Zoals ik al eerder aanhaalde, uiteindelijk rijden ze zelf in die lelijke ongeinspireerde saaie auto's en krijgen deze "Den-Haag-hielenlikkers" wat ze verdienen.

Ik besteed mijn geld liever aan mijn Elise op plaatsen waar je er wel wat aan hebt

- Macboy
Re: JIJ BENT DE VOLGENDE!!!!!!
Zoveel nog :!:Fabian schreef:Rich schreef:zeg ik maar 1 ding: € 170 per maand en ik ben klaar, fully loaded.
Met € 121,= ben ik fully loaded klaar

- Arthur
- Auto: Nr.51
Verschil moet er wezen
Voor 121,- netto in de maand mag hij hier gelijk voor de deur.
Maar met onze leaseregeling is dat algauw 150,- meer en voor weer een paar tientjes meer kom je in Focus modellen terecht.
Dan maar geen hybride
Plus wat andere eisen die ik aan een auto stel komt 'ie niet in aanmerking.
Laat ze maar met Mondeo hybrides komen, dan ben ik zo om.
Zeker als het veel centen scheelt
Want daar gaat het toch gewoon om? Niet om het milieu :o

Voor 121,- netto in de maand mag hij hier gelijk voor de deur.
Maar met onze leaseregeling is dat algauw 150,- meer en voor weer een paar tientjes meer kom je in Focus modellen terecht.
Dan maar geen hybride

Plus wat andere eisen die ik aan een auto stel komt 'ie niet in aanmerking.
Laat ze maar met Mondeo hybrides komen, dan ben ik zo om.
Zeker als het veel centen scheelt

Want daar gaat het toch gewoon om? Niet om het milieu :o
- Fabian
Re: JIJ BENT DE VOLGENDE!!!!!!
Ik heb 4 tientjes eigen bijdrageMacboy schreef:Zoveel nog :!:Fabian schreef:Rich schreef:zeg ik maar 1 ding: € 170 per maand en ik ben klaar, fully loaded.
Met € 121,= ben ik fully loaded klaar

- Francisco
0 eigen bijdrage. en iets van 150 euri bijtelling. Die zuinigeid is een farce eerste orde. ik kom niet verder dan 1:15. maar goed die 17 inchers wegen dieplood heb ik ondervonden.

en dit helpt het gemiddelde ook niet echt
en dit helpt het gemiddelde ook niet echt

-
- Auto: M3P, 130i
Nice Cisco!
Heb je trouwens nog dat filmpje kunnen opsporen van Zandvoort/scheivlak/spinning 106?

Heb je trouwens nog dat filmpje kunnen opsporen van Zandvoort/scheivlak/spinning 106?

- Francisco
nee, heb jij een link waar ik em kan vinden? 

-
- Auto: M3P, 130i
Nee, die gozer zat bij jou in de auto!Francisco schreef:nee, heb jij een link waar ik em kan vinden?

- Stéphane
Dit bedoelde ik dus eerder in dit topic. Toen Rob Schouten aangaf dat hij het heel onwaarschijnlijk vond. Ik had het van Cisco namelijk

- Fabian
Dat moet wel serieus bergaf gaan hoor, sneller als 186 op de GPS heb ik nog niet gehaald met de mijne.
- Francisco
210 km/h heb ik gezien en niet gefotood. is zeker bergaf, A1 naar A61 van de Ring. De CVT bak blijft hogere verhoudingen aanbieden.
Maar goed, tot de 150 km/h is het goed uit te houden qua rumoer daarboven is het rumoerig. Dit ervaar ik alleen in duitsland want in NL hou ik me redelijk aan de snelheid om niet te veel post uit leeuwarden te krijgen.
Maar goed, tot de 150 km/h is het goed uit te houden qua rumoer daarboven is het rumoerig. Dit ervaar ik alleen in duitsland want in NL hou ik me redelijk aan de snelheid om niet te veel post uit leeuwarden te krijgen.
- Fabian
Klopt, ik heb op vakantie1 tank 1:17,5 gehaald.Francisco schreef:0 eigen bijdrage. en iets van 150 euri bijtelling. Die zuinigeid is een farce eerste orde. ik kom niet verder dan 1:15. maar goed die 17 inchers wegen dieplood heb ik ondervonden.
Nu zit ik op 1:12,5 ongeveer. Korte stukken naar mn werk enzo. En dan rij ik echt niet hard ofzo, gewoon relaxed optrekken etc.
Een Prius is echter wel zuinig, daar kun je echt wel 1:20 mee rijden.
-
1 op 20 makkelijk!
Zelfs met dit koude weer.
Zelfs met dit koude weer.
- Stéphane
Met de Brabus nu op ruim 90.000km op ongeveer 6l/100km 

- Rich
Je weet 't he? Bij 100k wordt ie in beslag genomen als je te ver onder het door de fabrikant opgegeven gemiddelde verbuik zitStéphane schreef:Met de Brabus nu op ruim 90.000km op ongeveer 6l/100km
Dus trappen met die bak!!

- Stéphane
Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel. Dat ding wordt echt gebruikt, trust meRich schreef:Je weet 't he? Bij 100k wordt ie in beslag genomen als je te ver onder het door de fabrikant opgegeven gemiddelde verbuik zitStéphane schreef:Met de Brabus nu op ruim 90.000km op ongeveer 6l/100km; dat moet minstens een tweecijferig getal op de 100km zijn waarvan de eerste minimaal het cijfer 2 is...
Dus trappen met die bak!!

Desondanks is dat ding gewoon ontzettend zuinig. Mijn punt was dat je met een auto waar je wel veel rijplezier mee kunt hebben niet altijd veel benzine hoeft te gebruiken. Dat is voor mij in ieder geval niet de reden om een hybride te nemen.
- Rich
Wat voor Brabus heb je dan? De Brabussen die ik ken moet je echt serieus je best doen om boven de 1:10 uit te komen, vandaar mijn opmerking.Stéphane schreef:Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel. Dat ding wordt echt gebruikt, trust me![]()
Desondanks is dat ding gewoon ontzettend zuinig. Mijn punt was dat je met een auto waar je wel veel rijplezier mee kunt hebben niet altijd veel benzine hoeft te gebruiken. Dat is voor mij in ieder geval niet de reden om een hybride te nemen.

- Knot
Dan heb je het wel over t meest ideale stukje snelweg.. ik haalde met alle auto's ook altijd topsnelheid + 12% daarFrancisco schreef:210 km/h heb ik gezien en niet gefotood. is zeker bergaf, A1 naar A61 van de Ring. De CVT bak blijft hogere verhoudingen aanbieden.

CVT is dan wel oke, heeft ie wat meer ruimte, maar hij zal toch ooit ook wel uitgeschakeld zijn en de begrenzer tegenkomen??
-
vet hoor, 200 rijden in een hybride. Nee, nu doet ie het wel goed in de kroeg? 

- Francisco
de dames staan in de rij man voor die Varta bak. 

- Stéphane
Ja, inderdaad. Maar het gaat om dat ding daar links in mijn avatarRich schreef:Wat voor Brabus heb je dan? De Brabussen die ik ken moet je echt serieus je best doen om boven de 1:10 uit te komen, vandaar mijn opmerking.

Inderdaad. Foto's zijn verstuurdFrancisco schreef:de dames staan in de rij man voor die Varta bak.

- duifjes.com
Heee Accu-mannen dit is DF jullie gaan toch niet onderling PB etc dat jullie Accu-bak harder dan 200 kan...kansloos
duifjes.com schrijft zojuist weer een Prius order

duifjes.com schrijft zojuist weer een Prius order