Ik ben wel benieuwdMichel Huisman schreef:Wellicht een domme vraag maar ik weet dus niet wat voor beleid men hier voert v.w.b. schade/crash-foto's am Ring ? Ik heb er zat maar het is nogal een taboe hé.

Ik denk dat we die het beste niet kunnen plaatsen en het Nurburgring.nl forum regelement het beste kunnen hanteren. Tuurlijk trekken dat soort foto's altijd, maar met oog op behoud van de Touristenfahrten kunnen we die beter maar niet gaan verspreiden denk ik.luco hornsveld schreef:Ik ben wel benieuwdMichel Huisman schreef:Wellicht een domme vraag maar ik weet dus niet wat voor beleid men hier voert v.w.b. schade/crash-foto's am Ring ? Ik heb er zat maar het is nogal een taboe hé.
Mark Nauta schreef:Ik denk dat we die het beste niet kunnen plaatsen en het Nurburgring.nl forum regelement het beste kunnen hanteren. Tuurlijk trekken dat soort foto's altijd, maar met oog op behoud van de Touristenfahrten kunnen we die beter maar niet gaan verspreiden denk ik.luco hornsveld schreef:Ik ben wel benieuwdMichel Huisman schreef:Wellicht een domme vraag maar ik weet dus niet wat voor beleid men hier voert v.w.b. schade/crash-foto's am Ring ? Ik heb er zat maar het is nogal een taboe hé.
Rico v Velzen schreef:Mark Nauta schreef:Ik denk dat we die het beste niet kunnen plaatsen en het Nurburgring.nl forum regelement het beste kunnen hanteren. Tuurlijk trekken dat soort foto's altijd, maar met oog op behoud van de Touristenfahrten kunnen we die beter maar niet gaan verspreiden denk ik.luco hornsveld schreef: Ik ben wel benieuwd
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee (let op persoonlijk), waar ik wel moeite mee heb is dat we het Nurburgring.nl forum regelement op DF moeten gebruiken betreffende dit onderwerp![]()
Prima dat op het Nurburgring.nl forum die regels gehanteeerd worden, maar dat zijn wel hun regels, geen universele internetregels ofzo.
Ja, ben het wel met je eens hoor Rico. Maar ja, ik weet niet hoe erg het is hoor, met media etc. Maar iedereen weet dat er natuurlijk nogal wat druk staat op de Touristenfahrten. En ik weet dat de GmbH dan liever zo weinig mogelijk van dat soort foto's wil zien. Maar dat laat ik aan jullie mods over, of jullie die hier willen zien.hugo schreef:Rico v Velzen schreef:Mark Nauta schreef: Ik denk dat we die het beste niet kunnen plaatsen en het Nurburgring.nl forum regelement het beste kunnen hanteren. Tuurlijk trekken dat soort foto's altijd, maar met oog op behoud van de Touristenfahrten kunnen we die beter maar niet gaan verspreiden denk ik.
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee (let op persoonlijk), waar ik wel moeite mee heb is dat we het Nurburgring.nl forum regelement op DF moeten gebruiken betreffende dit onderwerp![]()
Prima dat op het Nurburgring.nl forum die regels gehanteeerd worden, maar dat zijn wel hun regels, geen universele internetregels ofzo.
Goed punt, Rico. Misschien wel even op voorhand de kentekenplaten retoucheren om enige vorm van privacy te waarborgen, indien gewenst/nodig.
Dat ze niet met hun eigen hypocrisie willen worden geconfronteerdEn ik weet dat de GmbH dan liever zo weinig mogelijk van dat soort foto's wil zien
Wat betreft die Tsjechen, dat ben ik met je eens. Maar die vallen nog wel mee in vergelijking tot wat die gekke Engelsen daar soms doen, die gasten sporen echt niet!!!Mark de Jager schreef:Overigens vind ik die Tjech in zijn M5 een loser! Hoort in mijn ogen niet thuis op de openbare weg...
(al blijft het mooi om te zien)
En de BMW welke bij AF der af ging... Hoe krijg je dat zo voor elkaar...???
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten