
Luco's racevijf, Kadotje
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
jaaaaa na jaren zoeken heb ik het ontbrekende deel voor jou race vijf gevonden 8)
[img:300:300]http://www.halfords.be/Images/Catalog/Medium/201821.jpg[/img]
bij halfords.be
denk dat je nu wel blij bent
[img:300:300]http://www.halfords.be/Images/Catalog/Medium/201821.jpg[/img]
bij halfords.be
denk dat je nu wel blij bent

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
tuurlijkluco hornsveld schreef:Lolbroek, die hoes is puur tegen vette klauwen op het stuur 8)




- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
dat doe je weer goed 8) laat die ouwe maar karre
ik zag trouwens vanmorgen vanuit m'n woonkamer nog zo'n type 5 als jij hebt rijden, ook zo'n dikke achterspoiler erop maar die was wel mee gespoten, maarja was ook een straatauto echter wel aangepast zo te zien, nu weet ik niet meer of ie nou helemaal oranje was...anyway moest meteen aan die kar van jou denken 8)

ik zag trouwens vanmorgen vanuit m'n woonkamer nog zo'n type 5 als jij hebt rijden, ook zo'n dikke achterspoiler erop maar die was wel mee gespoten, maarja was ook een straatauto echter wel aangepast zo te zien, nu weet ik niet meer of ie nou helemaal oranje was...anyway moest meteen aan die kar van jou denken 8)
De eerste race krijg ik hulp van Boy Huijzer motorsports, daar ben ik erg blij mee, kijken of de afstelleing en dergelijke geoptimaliseerd kan worden
http://boyhuijzermotorsports.com/
http://boyhuijzermotorsports.com/
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Yep in Almelo, kreeg net al een tip dat het deze waarschijnlijk was...en zoveel in die kleur zijn er niet lijkt meluco hornsveld schreef:Waar was dat, in almelo?

[img:585:439]http://www.5gt.nl/images/f9495aa34bf034 ... e-2822.jpg[/img]
Trouwens hier ok in Almelo bij de DEKA markt staat ook altijd zo'n soort uitgebouwde 5 turbo, die bumper van hem en kleur heeft wel iets van die van jou weg. (als je snel kijkt)
- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Euhhh door de hectische drukte tweede camera niet aangehad, maar ik zou ook niet weten hoe ik die beelden zou moeten combineren met de geluiden van de in board camera.Metchu schreef:Luco, ik vind de nieuwe camerapositie niet echt een succes. Het geluid is in een woord crap!Wat je wel kan doen is met een 2e camera combineren en het geluid van die 2e camera gebruiken die in de auto zit. Dit is best zonde namelijk. Beelden daarentegen zijn op zich wel ok.
Ik ben namelijk niet zo handig daarin.
Als er iemand is die dat wel voor mij zou kunnen de rest van het seizoen zou ik hem/haar daar heel dankbaar voor zijn


Logisch dat het geluid crap is, je hoort alleen de wind maar


Zo de 16 inch velgen passen en voor kan ik zelfs nog sturen, daar zijn weinig aanpassingen nodig denk ik.
Achter een klein stukje van de bumper wegslijpen en het moet ook passen
.
Kan ik er 16 mei mooi mee testen.



En hier de foto's van de gebroken aandrijfas.




Achter een klein stukje van de bumper wegslijpen en het moet ook passen

Kan ik er 16 mei mooi mee testen.
En hier de foto's van de gebroken aandrijfas.
Laatst gewijzigd door Luco op 18 sep 2008, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo vandaag maar even de achterklep aangepast.
Kan die vanavond naar de spuiter.
De vleugel zat niet helemaal recht en zat vast met de snelsluitingen, toch vertrouwde ik dat niet helemaal en aangezien het niet de bedoeling is om hem te verliezen heb ik de klep wat gewijzigd en verstevigd
Alu hoeklijn erop met aan de binnenkant een metalen strip, binnenin wat pur gespoten dan kan ik als het hard is de hoeklijn nog wat vaster trekken.
Op de hoeklijn komt dan de vleugel gebout.
Niet op de pur letten, dat wordt nog netjes weggesneden en schoongemaakt.




Kan die vanavond naar de spuiter.
De vleugel zat niet helemaal recht en zat vast met de snelsluitingen, toch vertrouwde ik dat niet helemaal en aangezien het niet de bedoeling is om hem te verliezen heb ik de klep wat gewijzigd en verstevigd


Alu hoeklijn erop met aan de binnenkant een metalen strip, binnenin wat pur gespoten dan kan ik als het hard is de hoeklijn nog wat vaster trekken.
Op de hoeklijn komt dan de vleugel gebout.
Niet op de pur letten, dat wordt nog netjes weggesneden en schoongemaakt.
Laatst gewijzigd door Luco op 18 sep 2008, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo de achterklep is gespoten en de vleugel zit er weer op.
Moet zeggen dat het stukken steviger aanvoelt, dan dat de vleugel alleen maar aan de poly klep vastzat :twisted:
Morgen even helemaal wassen en dan maar hopen dat de printplaat voor de schakeling op tijd is.
De bijrijdersstoel voor de 16e staat er ook al in, voor de meerijders :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Moet zeggen dat het stukken steviger aanvoelt, dan dat de vleugel alleen maar aan de poly klep vastzat :twisted:
Morgen even helemaal wassen en dan maar hopen dat de printplaat voor de schakeling op tijd is.
De bijrijdersstoel voor de 16e staat er ook al in, voor de meerijders :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Zo vandaag even naar goes geweest op de bank om te kijken of de andere airbox nog wat had gebracht.
Was wel warmer dan de vorige keer daar op de bank maar vooruit er kwamen nu 158,4 paardekrachten uit met een koppel van bijna 200nm
Marginaal hetzelfde als de vorige keer, alleen nu wordt het maximum koppel nog eerder bereikt.
Vanaf 3200 tot 6500 toeren heeft die zijn maximum koppel.
Bovenin loopt die iets te rijk en dat zou nog een paar pk kunnen schelen als dat beter zou zijn.
Daarna door naar harderwijk om de sequentiele schakeling (elektronika) te monteren.
Was even puzzelen, maar het werkt weer
dus ik ben blij.
Vrijdag alleen nog even de juiste tijd proefondervindelijk instellen.
Was wel warmer dan de vorige keer daar op de bank maar vooruit er kwamen nu 158,4 paardekrachten uit met een koppel van bijna 200nm
Marginaal hetzelfde als de vorige keer, alleen nu wordt het maximum koppel nog eerder bereikt.
Vanaf 3200 tot 6500 toeren heeft die zijn maximum koppel.
Bovenin loopt die iets te rijk en dat zou nog een paar pk kunnen schelen als dat beter zou zijn.
Daarna door naar harderwijk om de sequentiele schakeling (elektronika) te monteren.
Was even puzzelen, maar het werkt weer


Vrijdag alleen nog even de juiste tijd proefondervindelijk instellen.