Lotus Exige van Atom
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Jochem Vaartjes
- Dennis Cavallino
Lees dit draadje nu pas. Exige S is gewoon de allergaafste Lotus uit moderne tied'n.
Niet voor niets heb ik hem op deze pc als achtergrond op mijn desktop en op kantoor als achtergrondje in een programma dat ik veel gebruik (ben ik wel blij mee anders is het zo'n lelijk grijs schermpje).
De gewone Exige was al leuk, maar die schreeuwde om een compressor oid. Met de opties die jij ook nog eens hebt en de kleurstelling durf ik wel toe te geven dat ik dit één van de allergaafste <hebbe hebbe> auto's vindt op DF.
Veel plezier ermee en ja het wachten wordt beloond!
Ow ja: Gefeliciteerd!

Niet voor niets heb ik hem op deze pc als achtergrond op mijn desktop en op kantoor als achtergrondje in een programma dat ik veel gebruik (ben ik wel blij mee anders is het zo'n lelijk grijs schermpje).
De gewone Exige was al leuk, maar die schreeuwde om een compressor oid. Met de opties die jij ook nog eens hebt en de kleurstelling durf ik wel toe te geven dat ik dit één van de allergaafste <hebbe hebbe> auto's vindt op DF.
Veel plezier ermee en ja het wachten wordt beloond!

- atomchris
- atomchris
8) 8) ik vin de z06 jes toch ook wel aardig...........................Dennis Cavallino schreef:Lees dit draadje nu pas. Exige S is gewoon de allergaafste Lotus uit moderne tied'n.![]()
Veel plezier ermee en ja het wachten wordt beloond!![]()

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Macboy
- Jorntjez06
Zozo 8)
Mooi, echt heel mooi. En dit keer in scheveningen zo tezien?
Mooi, echt heel mooi. En dit keer in scheveningen zo tezien?
Laatst gewijzigd door Jorntjez06 op 28 dec 2021, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- atomchris
zo we hebben haar,met wat pijn en moeite de ''oude'' weggebracht,
maar wat loopt dat ding als een zonnetje!!!!!!ging alleen niet de garage in(met wat planken uiteindelijk wel,vandaag even wat regelen.
hier nog ff wat fotoos,zal er nog wel meer posten,als ik overdag wat fotoos kan maken:
hier nog het oudje:
[IMG
75]http://aycu08.webshots.com/image/38327/ ... 552_th.jpg[/img]
oud en nieuw:
[IMG
75]http://aycu19.webshots.com/image/38538/ ... 425_th.jpg[/img]
LOTUS!!!
[IMG
75]http://aycu31.webshots.com/image/40510/ ... 628_th.jpg[/img]
het schatje!:
[IMG
75]http://aycu33.webshots.com/image/38472/ ... 079_th.jpg[/img]
8) 8) 8) let the fun begin!!!!! :twisted:
maar wat loopt dat ding als een zonnetje!!!!!!ging alleen niet de garage in(met wat planken uiteindelijk wel,vandaag even wat regelen.
hier nog ff wat fotoos,zal er nog wel meer posten,als ik overdag wat fotoos kan maken:
hier nog het oudje:
[IMG
oud en nieuw:
[IMG
LOTUS!!!
[IMG
het schatje!:
[IMG
8) 8) 8) let the fun begin!!!!! :twisted:
- Jorntjez06
- Jorntjez06
- atomchris
sorry sony ericsson k850i....................
de lotus is vandaag op een tripje..................morgen ook denk ik,als je haar een keer wil zien moeten we ff wat afspreken ofzo................... 8)
ik woon in scheveningen,maar ze staat in een garage in zm met alarm en alles ivm verzekering....................... 8)

de lotus is vandaag op een tripje..................morgen ook denk ik,als je haar een keer wil zien moeten we ff wat afspreken ofzo................... 8)
ik woon in scheveningen,maar ze staat in een garage in zm met alarm en alles ivm verzekering....................... 8)
- Jorntjez06
Oke prima.. Ik stuur wel een pmtje als ik tijd heb om wat foto's te makenchristiaan linneweever schreef:sorry sony ericsson k850i....................![]()
![]()

- Maik
Het is een plaatje Chris!
Heb hem vandaag mogen bewonderen bij van Sten waar die ouwe van jou was
En ik mocht ook een stukje toeren..........
alles klopt aan die auto! De power laag in toeren viel mij heel erg mee, de compressor doet daar ook al veel goed
Maar ohwee als je boven de 6000rpm komt
Wat een wagen zeg!!!
Veel plezier ermee en wanneer mag ik weer rijden?

Heb hem vandaag mogen bewonderen bij van Sten waar die ouwe van jou was

En ik mocht ook een stukje toeren..........

Veel plezier ermee en wanneer mag ik weer rijden?