Officieel: Corvette ZR1
- SteV6
- GTRene
gaaf hoor...net wat ruiger :twisted:ErikKramer schreef:Chevrolet Corvette ZR1 walkthrough:
http://www.dpccars.com/car-videos/12-30 ... hrough.htm
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Downforce Hans
Jan,
Buiten dat het al een oud filmpje is is deze crawford sti duurder dan de z en speciaal voor het circuit geprepareerd.
Werkelijk niks is meer standaard aan deze auto motorisch als op onderstel gebied.
De spoorbreedte is al groter dan standaard(net zoals bij een wrc)
Als je dus goed spul voor je sub wilt hebben moet je dus bij crawford zijn.
De vergelijking gaat dus een beetje mank.
Maar het is wel een leuk filmpje
Buiten dat het al een oud filmpje is is deze crawford sti duurder dan de z en speciaal voor het circuit geprepareerd.
Werkelijk niks is meer standaard aan deze auto motorisch als op onderstel gebied.
De spoorbreedte is al groter dan standaard(net zoals bij een wrc)
Als je dus goed spul voor je sub wilt hebben moet je dus bij crawford zijn.
De vergelijking gaat dus een beetje mank.
Maar het is wel een leuk filmpje

- Niels
- Auto: Prius+
Zal een indrukwekkende STi zijn maar hij redt het met name op grip heb ik het idee. Of het dan helpt dat je een ZR-1 neer zet met nog meer vermogen vraag ik me af. Flink het stof van dat woestijn circuit afvegen helpt denk ik eerderFastturbo schreef:De ZR-1 hadden ze ook wel nodig als je dit filmpje bekijkt, hier wordt de Z06 verslagen door een Impreza STi op het circuit.![]()
![]()
![]()
![]()
FILMPJE
Jan

Cor Dame schreef:Luco
ik zie je de 14e hoop ik![]()
![]()
![]()
Dan neem je dat hokkie met slicks maar eens mee![]()
![]()
![]()
Vriendelijke groet
Corvette
Oh ja ....... als dat hok niet klaar is dan kom je toch maar en dan ga je maar met mij mee. Weet je ook eens wat gang is![]()
![]()

haal je de 2.04 dan met je vette

ik ga het helaas echt niet redden met mijn hokkie
werkplaats is meer werk dan ik dacht
dus het hok staat er volledig kaal bij

- Corvette
Luco dan laat je dat hokkie toch lekker staan en kom je zelf. 8)
En ja die 2.04 moet zeker kunnen. De 14e zitten de semi's eronder ( ze zijn al binnen gekomen vandaag ) en de remmen zijn er een paar dagen geleden al onder gezet. Tot voor kort nog gereden met de originele remmen, maar er nu toch voor gekozen om eens een paar echte stoppers te monteren, dus ik ben benieuwd. Zoals je weet is vorige maand het onderstel door Intrax onder hande genomen, dus met al die modificaties bij elkaar moet ik nu zeker onder de 2 minuten kunnen zitten.
Ik brand van nieuwsgierigheid, maar aan het eind van de 14e weten we meer
Als we er een Andre of andere ervaren coureur in douwen dan zullen die mannen met gemak onder de 2 min. blijven. Voor mij is het enorm wennen en het zal dan ook een speurtocht worden naar de nieuwe grenzen met deze voor mij geheel nieuwe setup.
Misschien kan ik daar hulp bij krijgen. Vorige keer heb ik veel opgestoken van Hielke en Andre. 8)
Vr. Gr.
Cor
En ja die 2.04 moet zeker kunnen. De 14e zitten de semi's eronder ( ze zijn al binnen gekomen vandaag ) en de remmen zijn er een paar dagen geleden al onder gezet. Tot voor kort nog gereden met de originele remmen, maar er nu toch voor gekozen om eens een paar echte stoppers te monteren, dus ik ben benieuwd. Zoals je weet is vorige maand het onderstel door Intrax onder hande genomen, dus met al die modificaties bij elkaar moet ik nu zeker onder de 2 minuten kunnen zitten.
Ik brand van nieuwsgierigheid, maar aan het eind van de 14e weten we meer

Als we er een Andre of andere ervaren coureur in douwen dan zullen die mannen met gemak onder de 2 min. blijven. Voor mij is het enorm wennen en het zal dan ook een speurtocht worden naar de nieuwe grenzen met deze voor mij geheel nieuwe setup.
Misschien kan ik daar hulp bij krijgen. Vorige keer heb ik veel opgestoken van Hielke en Andre. 8)
Vr. Gr.
Cor
- Hielke
Onder de 2 minuten duiken op Zandvoort met een straatauto, ook al is het een Z06 met dikke remmen, een intrax onderstel en semi slicks, blijft een speciale gebeurtenis. Dat doe je niet even zomaar, daarvoor moet je aardig op de limiet van de auto rijden.
Probeer eerst maar eens de 2.05 te slechten. Dat mag dan al een hele goede tijd genoemd worden. Uit de banden haal je iets van 2-3 seconden. Uit remmen en onderstel moet je vooral vertrouwen gaan halen doordat de auto stabieler op de baan ligt. Door dat vertrouwen zou je in theorie later durven te gaan remmen. Door dat late en harde remmen te verbeteren kun je de meeste winst halen.
Een mooie uitdaging Cor
Probeer eerst maar eens de 2.05 te slechten. Dat mag dan al een hele goede tijd genoemd worden. Uit de banden haal je iets van 2-3 seconden. Uit remmen en onderstel moet je vooral vertrouwen gaan halen doordat de auto stabieler op de baan ligt. Door dat vertrouwen zou je in theorie later durven te gaan remmen. Door dat late en harde remmen te verbeteren kun je de meeste winst halen.
Een mooie uitdaging Cor

- Hielke
Cor zit nog in een leerfase qua rijden op het circuit Elmar. Hij rijdt ontzettend safe en weet precies wat er om hem heen gebeurt, maar de slag naar 'maximum attack mode' moet nog gemaakt worden. Ik kan daar wel omheen lullen, maar zo ligt de waarheid er op dit moment bij. Jij bent gewoon beter in staat om het maximum van een auto dicht te benaderen.Elmar schreef:Hielke, ik heb met de Viper, standaard onderstel, semi's en race remblokken, al een 2.04 gereden. Dus Cor moet gewoon onder die 2 minuten komen.
Cor moet zich niet laten ontmoedigen door mijn woorden want een andere waarheid is dat het gros van de rijders in de DSC tussen de 5-10 seconden per rondje laat liggen. Hij (jullie, het nieuwe team

- Roman
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Corvette
Hielke
ik heb heel veel aan jou commentaar en dat moet je ook blijven doen. Ik zou het dan ook waarderen als je mij weer een paar rondjes kan coachen.
Als er iemand met ervaring naast je zit dan gaat dat leerproces 10 keer sneller dan wanneer je dat allemaal zelf moet ontdekken.
Dus als je de 14e ff tijd hebt >>>>>>>>>>>GRAAG.
Overigens ben ik er toch zeker van dat er met die wagen onder de 2 minuten gereden kan worden.
Nogmaals.......als er een echte piloot in zit dan he.
Ik hoop je snel weer te zien .
Vriendelijke groet
Corvette
ik heb heel veel aan jou commentaar en dat moet je ook blijven doen. Ik zou het dan ook waarderen als je mij weer een paar rondjes kan coachen.
Als er iemand met ervaring naast je zit dan gaat dat leerproces 10 keer sneller dan wanneer je dat allemaal zelf moet ontdekken.
Dus als je de 14e ff tijd hebt >>>>>>>>>>>GRAAG.
Overigens ben ik er toch zeker van dat er met die wagen onder de 2 minuten gereden kan worden.

Nogmaals.......als er een echte piloot in zit dan he.
Ik hoop je snel weer te zien .
Vriendelijke groet
Corvette
- Downforce Hans