Foto's van je huis plaatsen icm je auto, woonplaats e.d.
Er zijn niet alleen goedwillende mensen online vermoed ik
Is niet de afstand op zich. Ik woon op ongeveer de helft van Amsterdam - Heerenveen. Oa mijn broertje en wat vrienden werken in amsterdam. Met de huidige km vergoedingen moet er gewoon een hoop geld bij als je elke dag heen en weer rijd. Ga je uit Heerenveen verdubbeld dat makkelijk zat. Qua tijd stelt het idd niks voor. Ik sta sneller in Leeuwarden als in Den Helder waarschijnlijkRico v Velzen schreef:Ja een grap is het eigelijk, die randstedelingen denken dat Friesland en Groningen ergens tussen Zweden en Finland ligt.
Als ik nu in de auto stap en ik rij een beetje vlot door sta ik over een uur in hartje Amsterdam.
Mijn buurman eindje verderop is tramchauffeur, in Amsterdam, rijd elke dag trouw op en neer, niet mijn tempo, maar daarvoor woonde hij op 30 kilometer afstand en deed er qua files/stilstaan net zo lang over.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ie nu op tijden werkt die zijn collega's liever overslaan..
Maar daarvoor heeft die wel alle vrij ruimte terug een mooi royaal vrijstaand huis op een ruime kavel.. Als je daarvoor in A dam een 3 kamer flatje kan kopen mag je blij zijn.
Het Noorden is niet het eind van de wereld ofzo.
Ben wel blij dat jullie het zo zien hoor, die drukte daaro hoeven wij hier niet te hebben..
Uiteraard staat die netjes binnen, alleen, zou ik meer ruimte willen in de garage, zodat je wat kleine werkzaamheden in de garage kunt doen. Of een keer een Super7 clone zelf te bouwen.Maik schreef:Wat is een meer auto gerichte woning dan Michel? Garage erbij? Staat je M3 in een garage nu? Lijkt mij van wel toch?
Mogen we dan aan het water zitten?Jan Ozephius schreef:Dit topic inspireert mij tot iets anders:
Komend voorjaar/zomer zal ik een keer 'n barbecue organiseren thuis.
Alle gezellige DF-ers zijn welkom. En als het je dan nog interesseerd, kan je ons huisje ook zien.
En ik al jullie gave auto's natuurlijk!
Huis is overigens niet zo bijzonder, tgaat mij in het leven meer om gezelligheid. Willemstad is zo wie zo een leuk meeting-point.
Als er animo is, maak ik tegen die tijd wel een topic aan.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], SvB en 14 gasten