Moet er nog steeds om lachen als ik eraan terug denk... Hopelijk kom ik hem vaker tegen.

Waarom volgende maand wel? Proeftijdje nog uitzitten of zo?Marco R. schreef:? Als hij nou even één maandje had gewacht was ik graag meegegaan
![]()
Gisteren kwam ik een Opel calibra 4x4 voor me tegen..reed er wat te snel op in.. ben van het gas gegaan en tufte rustig verder.. die jongens erin waren niet eens onaardigInjectTheVenom schreef:Gister kwam er een E60 fünfer wat snel in de spiegel aan zetten waar we vervolgens even mee gespeeld hebben, ging niet eens onaardig.
EikelRico schreef:Gisteren kwam ik een Opel calibra 4x4 voor me tegen..reed er wat te snel op in.. ben van het gas gegaan en tufte rustig verder.. die jongens erin waren niet eens onaardigInjectTheVenom schreef:Gister kwam er een E60 fünfer wat snel in de spiegel aan zetten waar we vervolgens even mee gespeeld hebben, ging niet eens onaardig.
Vanmiddag weer een BMW lopen pesten maar als hij echt goed zijn best gedaan heeft was het toch echt een directe matchNutkees schreef:in dit geval was het calibra, calibra.......!!!
Moet er nog steeds om lachen als ik eraan terug denk... Hopelijk kom ik hem vaker tegen.
Erik K. schreef:Ben er ook achter dat een VW Golf IV V6 4motion geen partij is voor een BMW 123d
Peter pwr schreef:Bij het stoplicht : Die m3 v8 er flink uitgetrokken
+1.Rico schreef:Peter pwr schreef:Bij het stoplicht : Die m3 v8 er flink uitgetrokken
Sterk verhaal hoor..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 8 gasten