En Hans ... mooi gezegd zo klaar als een koe, de FUN factor is toch wel aanwezig :!:
Roel.
Bak en koppeling standaardScooby Leo schreef:We hebben gewoon een erg leuke dag gehad. Hans vatte het idd sportief op en was wel weer in voor een nieuw testje indien gewenst.
Topsnelheid van de Z06 ligt een stuk hoger als van de Sub. Ik denk dat ik 300 km/h wel kan halen maar dan houdt het wel op. Maar geloof me, dat wil je echt niet rijden met een GTT.
Ik denk dat er dan een scoop, onderlip en spoiler afwaait
Ik ga binnenkort nog een GTech meting doen en ik schat het vermogen nu toch wel boven de 500 pk. Ik rij wel met 10% methanol erbij. Turbodruk staat op 1,65 bar
Motor is een 2.5 liter met gesmeed spul erin. Redline ligt op 8500 rpm. Er zit een Garrett GT30 op met een 0,82 achterhuis. Ik heb zelf een ander intake manifold gemaakt. Bak en koppeling zijn nog standaard. Wel zitten er voor 8-pots remmen van D2 op.
gr Leo
330d schreef:Mag ik weten hoe zwaar beide auto's wegen?
Ik heb op de M5board filmpjes gezien dat de Z06 ronduit de snelste was, F430, 911turbo, M6 Kelleners maakten geen schijn van kans. Alleen de exoten boven de dikke 600+ pk kunnnen partij bieden, wil je voorblijven dan zit je al in het Enzo, Carrera GT, SLR segment. Dat was mijn gedachte na de filmpjes.
Maar nu zie ik een sub met 500pk de Z06 'makkelijk' uitrijdt.
Eh... wil iemand mij dat uitleggen hoe dit kan???
Tuurlijk, maar ik vraag me alleen af, hoe die sub het voor elkaar krijgt om met 'maar' 500pk zulke prestaties te kunnen presteren. Als je me vertelt dat de sub 600pk had, dan zal ik het ook niet zo vreemd vinden.E60 M5 schreef: Er zijn "zat" auto's die dat kunnen. O.a. getunde Civic's die de 0- 200 in 10 seconden doen.
Specicifaties ;330d schreef:Eh... wil iemand mij dat uitleggen hoe dit kan???
Erminio schreef:Misschien wel leuk een testje tegen het bommetje van @bas309turbo met zijn cossie![]()
Hans loopt idd. van ongeveer 240 km/h tot 280 km/h wat in, maar op 't moment dat Hans naar z'n 5 schakelt moet ie toch weer wat inleveren.Tijdens de laatste sprint op t filmpje zie je ook dat de Corvette langzaam begint in te lopen..., door zijn langere versnellingen en betere cw waarde