Ziet er geweldig uit zeg. Kees, als jij nou alle spullen hebt straks, dan kom ik weleens een keertje bij je proberen....................

Ziet er echt lekker uitk33z schreef:Een van de meesters van het simracen (Gregor Hutu) aan het werk in de radical:
http://blip.tv/file/971802/
k33z schreef:Je kan altijd een keer komen brullen Maik, geen probleem.
Denk niet dat jou PC er op dit moment voor geschikt is...... filmpje draait hier namelijk vloeiend.
Ik weet het nog niet. Eerlijk gezegd doen de graphics me niet zoveel op die filmpjes. De physics zijn inderdaad super hoor, maar het oog wilt ook wat. De omgeving vind ik ook erg kaal ogen.k33z schreef:Gaan er nu nog meer DFers aan de gang met simracen? Deze sims heeft de toekomst, de rest is bijzaak.
Als het zo erg zou zijn dan moest de man zich heel erg gaan schamen. Ik ga het wel gewoon in het echt proberen. D'r zijn genoeg andere sims die op filmpjes hetzelfde gevoel geven, afgezien van eventueel de ophanging, maar dat is kan zoals gezegd puur grafisch zijn(en daarop mochten we een sim niet beoordelenNatuurlijk kan je er geen 100% beeld van krijgen, maar de rotte appels (onder de sims) haal je er zo uit in een video.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten