mooie snelle bak die zen vermogen ook wel kwijt zal kunnen na al die aanpassingen 8)
is het een beetje goed spul die formel remschijven ??? zijn ze ook bestand tegen de temperaturen op het circuit en de ferrodo remblokken
Nee hoor geen overuren, maar gewoon elke maand wat sparen voor de auto.. wel veel vakantie dagen (ik werk op een school), dus wel veel tijd om de mods te laten uitvoeren.Bochtenridder schreef:zo is geen half werk wat je doet aan je auto ,veel overuren zeker![]()
mooie snelle bak die zen vermogen ook wel kwijt zal kunnen na al die aanpassingen 8)
is het een beetje goed spul die formel remschijven ??? zijn ze ook bestand tegen de temperaturen op het circuit en de ferrodo remblokken
- Ruitjes tinten rondom (tot aan het legale, niet zwart dus)Macboy schreef:Staat er nog veel op het programma?
Neeeeeej die dingen zijn slechttttt!Corolla SI schreef:www.dmbengineering.nl
Hier kan je hem wel zien denk ik.. heb bij de bouwmarkt een 110-90mm alu verloop gehaald (voor afzuigkappen geloof ik), ik heb dat stukje alu daar gelegd zodat het bij 200 kph+ niet gaat vervormen etc.frank de jonge schreef:Mooie mods weer kerel.
Alleen die aanzuigbuis zie ik niet in je voorbumper helaas....
Helemaal goed!funnyname schreef:Is een AGM accu, die kun je in iedere stand monteren. (AGM heeft nog meer voordelen ..)GTRene schreef:heb je de accu plat liggen in de kofferbak? is dat een speciale accu ofzo? normaal moet die rechtop staan anders kan er vloeistof uit lopen toch?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bartb, bartje325i, beske, Bokkepoot, Crookie en 7 gasten