BMW 330i Executive M
- Luca
-
-
Dankje allemaal 
Staat nog steeds te koop ja. Maargoed, voor particuliere verkoop zul je wel geduld moeten hebben. Interesse: PM

Staat nog steeds te koop ja. Maargoed, voor particuliere verkoop zul je wel geduld moeten hebben. Interesse: PM

Ik zorg er in ieder geval goed voorLuca schreef:Hij blijft mijn nummer 1!!!!!!!
Een super auto!!
Als je toch zo,n auto nog eens kan vinden met heel weinig km dan zou ik er toch echt weer over nadenken om over te stappen![]()
80000 alweer.Heb je er alweer meer km meegereden dan ik er ooit toen mee heb gereden.

P Zero Nero is een erg goede ban, maar de PS2's vond ik in de regen wat meer vertrouwd aanvoelen. Maargoed de Pilot Sports zijn dan ook behoorlijk prijzig.Maurice Hoekstra schreef:Mooie auto, waar veel E46'jes er al verouderd uit zien is deze nog lekker fris.
Hoe bevallen de Pzero Nero's? Beter dan de PS2's?
-
-
Dank!
Overigens nog een 'aanvaring' gehad met een of andere mafkees die een steekje los had bovenin. Die twee bovenste foto's waren ergens achteraf genomen. Snelweg af, boerengebied inrijden, zag ergens een doodlopend weggetje wat ik ingeslagen was en daar was een grasveld.. en doodlopend dus geen auto's die last van me hadden.
Ik was zo wat foto's aan het maken. Komt er iemand aangelopen vanaf een huisje iets verderop met twee honden. Ging lekker verder met foto's. Staat ie naast m'n auto. Kijk em een keer vragend aan...
:
Knakker: zo dan weet ik het nummer
Ik: huh nummer?
Hij: ja het nummerbord..
Ik: oh. das mooi.
Hij: ja, want er gebeuren hier rare dingen!
Ik: oh, das dan weer minder mooi he.
Hij: ja daarom, dan heb ik het nummer.
Ik: u-hu
Hij: ik spaar namelijk nummerborden.
Ik: dat kan.
Hij: dit is trouwens prive terrein
Ik: er staat alleen een bordje dat het doodlopend is..... maar wil wel weggaan hoor.
Hij: nee dat hoeft niet. gaat mij om het nummer, dan weet ik je te vinden.
Ik: yep
Hij: hij zal wel gejat zijn?
Ik: uiteraard!
Hij: jaja dacht ik al.
Ik: snelle conclusie trouwens. heb em netjes bij een BMW dealer gekocht.
En toen liep ie weg. Had nog aangeboden om m'n kentekenbewijs te laten zien maar dat was niet nodig.
Verekte mafkees, typisch Nederlands weer
Prima dat ie oplet wat er gaande is in zijn omgeving maar op die toon iemand aanspreken en conclusies trekken slaat nergens op. Ben van nature een rustig persoon en snap best dat het ongeloofwaardig overkomt als iemand van mijn leeftijd zo'n auto heeft, maar mensen die ik niet ken spreek ik gewoon op een normale toon aan en trek vervolgens conclusies. Niet andersom.
Als ik wel een opgefokt figuur was dan had ie nu een probleem want uitspraken als "dan weet ik je te vinden" (wat natuurlijk onzin is met alleen een kenteken) slaan nergens op.
Overigens nog een 'aanvaring' gehad met een of andere mafkees die een steekje los had bovenin. Die twee bovenste foto's waren ergens achteraf genomen. Snelweg af, boerengebied inrijden, zag ergens een doodlopend weggetje wat ik ingeslagen was en daar was een grasveld.. en doodlopend dus geen auto's die last van me hadden.
Ik was zo wat foto's aan het maken. Komt er iemand aangelopen vanaf een huisje iets verderop met twee honden. Ging lekker verder met foto's. Staat ie naast m'n auto. Kijk em een keer vragend aan...

Knakker: zo dan weet ik het nummer
Ik: huh nummer?
Hij: ja het nummerbord..
Ik: oh. das mooi.
Hij: ja, want er gebeuren hier rare dingen!
Ik: oh, das dan weer minder mooi he.
Hij: ja daarom, dan heb ik het nummer.
Ik: u-hu
Hij: ik spaar namelijk nummerborden.
Ik: dat kan.
Hij: dit is trouwens prive terrein
Ik: er staat alleen een bordje dat het doodlopend is..... maar wil wel weggaan hoor.
Hij: nee dat hoeft niet. gaat mij om het nummer, dan weet ik je te vinden.
Ik: yep
Hij: hij zal wel gejat zijn?
Ik: uiteraard!
Hij: jaja dacht ik al.
Ik: snelle conclusie trouwens. heb em netjes bij een BMW dealer gekocht.
En toen liep ie weg. Had nog aangeboden om m'n kentekenbewijs te laten zien maar dat was niet nodig.
Verekte mafkees, typisch Nederlands weer

Prima dat ie oplet wat er gaande is in zijn omgeving maar op die toon iemand aanspreken en conclusies trekken slaat nergens op. Ben van nature een rustig persoon en snap best dat het ongeloofwaardig overkomt als iemand van mijn leeftijd zo'n auto heeft, maar mensen die ik niet ken spreek ik gewoon op een normale toon aan en trek vervolgens conclusies. Niet andersom.
Als ik wel een opgefokt figuur was dan had ie nu een probleem want uitspraken als "dan weet ik je te vinden" (wat natuurlijk onzin is met alleen een kenteken) slaan nergens op.
-
- Auto: M3P, 130i
- MartijnGizmo
- Macboy