nieuwe techniek betekend meer gewicht, dus wat willen ze nou in het noorden

Hij moet gewoon een mooie Z4M occasjonnie oppikken uit Duitsland.
romo schreef:
Enerzijds volledig mee eens, anderzijds denk ik WTF, nu kan het, nu doe ik het, over ....jaren gaat het licht uit dan hoef je dus niets meer, nee ook geen belasting meer te betalen, dan denk ik dus, later bestaat niet, later is NU................................
Lijkt me sterk, je kan niet het zelfde bedrag afschrijven op een auto van 120K danwel van 80KMarcelvv schreef:Dat schrijf je ook af op een nieuwe loaded 335i!
Ik realiseerde me dat eigenlijk pas goed toen ik na 10 maanden 330i, een offerte liet maken bij de Mitsubishi dealer.
Die belde toen een handelaar, telde daar wat marge bij op, printe het uit, en schoof het toen met een koele blik onder mijn neus.
![]()
![]()
, en ik lag onder zijn buro.
Maar ja, dat gaat ook weer over, en als je dan weer gek bent van een andere auto, dan ga je zo praten ja: je leeft maar 1 keer, en nu kan het nog, etc.
Nou dan kan ik net zo goed voor de M3 gaan, das procentueel minder afschrijving, en fiscaal mischien beter ( even onder voorbehoud van accountants adviezen en berekeningen)Rico v Velzen schreef:Romo een volle 335i coupe van 80K schrijft ook 20000 euro in het eerste jaar af. Je moet jezelf niet rijk rekenen.
Kijk die dealer zegt na een jaar gewoon keihard,,, een nieuwe 335i coupe kost standaard 60000 euro. Waarom gaat een aanstaande klant 70000 euro voor jou inruiler van een jaar betalen terwijl die voor 60000 euro een splinternieuwe kan kopen.
Dan hoef je niet met een jamaar aan te komen van dat die van jou vol met opties zit.. want die schrijf je gelijk het eerste jaar maximaal af.
Huh ? Neem je ook de b(l)ijtelling mee in je berekeningen? Hoorde trouwens net op het journaal dat de bijtelling wederom omhoog gaat als het aan dit kabinet ligt.romo schreef:Nou dan kan ik net zo goed voor de M3 gaan, das procentueel minder afschrijving, en fiscaal mischien beter ( even onder voorbehoud van accountants adviezen en berekeningen)
Will F. schreef:Huh ? Neem je ook de b(l)ijtelling mee in je berekeningen? Hoorde trouwens net op het journaal dat de bijtelling wederom omhoog gaat als het aan dit kabinet ligt.romo schreef:Nou dan kan ik net zo goed voor de M3 gaan, das procentueel minder afschrijving, en fiscaal mischien beter ( even onder voorbehoud van accountants adviezen en berekeningen)
Dat zijn kennelijk de normen en waarden van het kabinetOm ervoor te zorgen dat het overheidstekort in 2011 is omgebogen in een overschot van 1 procent, zoals in het regeerakkoord is afgesproken, voert het kabinet een aantal lastenverzwaringen door. De accijns op benzine gaat met 1 cent extra omhoog. Leaserijders krijgen een hogere fiscale bijtelling in rekening gebracht. Ook roken en alcohol worden duurder. uit NRC 30/8
Daarin geef ik jou ook gelijk Macboy. Een 335i van 80000 euro met volle opties gaat ook nergens meer over, dan 20000 euro er maar bij en een "kale" e92 M3.Macboy schreef:Romo: 335i full options of een "kale" E92 M3...
dan wist ik het wel.... iets meer betalen en de TOP auto E92 M3
bezuinigen op metallic lak, bestel hem in het wit
Gebruikers op dit forum: Darudevampire en 2 gasten