Wow wat een leuke en gezellige dag was het weer
Wat een trage bak is die corsa zeg pff, gelukkig krijg ik binnenkort een 207 dus dan ga ik van de 1.2 naar de 1.4 haha
Ik was blij dat zowel ik als mijn vriendin met echte auto's duitsland in gingen. Mijn vriendin genaamd Gwen(dolyn) heeft uiteraard de rit in style afgelegd, door bij de decadente heren in de audi A8 W12 te stappen. Zelf mocht ik tot mijn grote plezier bij maik in de speedster meerijden. Ik kan me zomaar voorstellen dat het van een afstand een oogverblindend schouwspel is geweest; 2 van die brede gespierde sexy mannen in een rode sportauto
Maik nogmaals bedankt voor de rit in die racemobiel van je! ondanks het kleine regenbuitje heb ik echt genoten van de rit. De speedster moest ook flink aanzetten om de rij auto's die blijkbaar een cruisesnelheid van 200+ bezitten, bij te houden.
Nog geen 10 minuten nadat ik in de speedster zit en we Duitsland zijn ingereden krijg ik een bericht van Gwen: 1 woord WOW!

en ja Maurice daar doelt ze op die prachtige limo van je
Eenmaal aangekomen op de plek van bestemming heb ik mijn ogen uitgekeken

wat een prachtig spul rijd daar rond! Ook leuk om weer een bekende auto te zien staan, de m3 van Elmar. Ook Elmar en zijn circuit speeltje hebben mijn gezichtsveld doen passeren, tijdens het aanschouwen van al het mooie spul dat flink hard voorbij kwam zetten. Aangezien de heer Elmar net zo reed als altijd op een circuit, was hij ook al snel weer uit het zicht verdwenen
De terugweg was ook gezellig en ben toen achterin bij Rene in zijn RS4 geklommen, ook daar heb ik het naar mijn zin gehad, We reden namelijk de gehele weg door Duitsland achter 2 kleine kinderen, die net voor hun verjaardag een trapautootje hadden gekregen. Deze kinderen staan hier beter bekend als Kees (Flatline) en Rene met de hartge...... en maar gassen en maar jagen en maar racen en maar driften... en rene maar lachen
Volgende keer hoop ik met mijn eigen auto weer mee te kunnen want elke keer een ritje meebietsen is ook niet fijn. Maar het is maar weer eens duidelijk wat voor leuke groep mensen hier op het forum rondhangen! ... wil je meerijden, geen probleem stap maar in 8)
@Iedereen die aanwezig was
Bedankt voor de gezellige dag!
@Maik
Thanks voor de rit naar het circuit toe, jammer dat ik inderdaad niet even mee kon rijden maar dat was het gevolg van geen eigen vervoer bij de hand hebben. Dus had maar besloten om bij de groep te blijven. Volgende keer stap ik graag in, want volgens mij zijn maik & opel speedster 100% driving fun!!
@Rene
Jij ook bedankt voor de lift achterin de RS4, rijd ook fantastisch dat apparaat!
@Maurice
Jij ook bedankt voor het chauffeuren van Gwendolyn, ik kreeg haar op GEEN ENKELE manier omgepraat om ergens anders in te stappen! Ondanks de poging om zoveel mogelijk vrouwonvriendelijke opmerkingen te maken (waar ze hard om moest lachen

) heeft ze een heerlijke reis gehad met de hockeyclub.
@Kees
Rij toch is normaal, kijk nu wat je doet met Rene, die zat ook klem met zijn rechtervoet op het gas pendaal.