mooie car, hou hem heel

En waarom? Opel rijders zijn niet allemaal armoedzaaiers hoor.....Mark Nauta schreef:Is toch eigenlijk Opel-onwaardig eigenlijk.
Velgen + ramen zwart + verlagen d.m.v. schroefset? Leuke mods, mooie wagen! Zou alleen ''de rest'' laten zitten. Als je het hebt over uiterlijke veranderingen anders wordt het denk als snel 'te'. Auto is mooi genoeg zo!Thommy schreef:EN HIER DAN DE PICS... zaterdg a.s. worden de velgen matzwart gespoten :twisted:
en in de komende weken de ramen gefolied... dan ff een afspraak maken bij henk thuis voor de veren... volgens mij kan die wel 7 cm naar beneden:P:P:P
en dan langzaam maar zeker de rest...
Lijkt mij ook. AL ben ik benieuwd of het geen overkill wordt. Weet niet hoeveel reserves Opel heeft ingebouwd in het onderstel van de OPC zodat deze extra pk's lekker op de weg kunnen komen. Maar ik verwacht dat Thommy ons daar wel van op de hoogte houdtLuca schreef:Erg mooi! 225 pk![]()
![]()
In zo,n auto
![]()
Lijkt me super rijden!
TopFuel schreef:Velgen + ramen zwart + verlagen d.m.v. schroefset? Leuke mods, mooie wagen! Zou alleen ''de rest'' laten zitten. Als je het hebt over uiterlijke veranderingen anders wordt het denk als snel 'te'. Auto is mooi genoeg zo!Thommy schreef:EN HIER DAN DE PICS... zaterdg a.s. worden de velgen matzwart gespoten :twisted:
en in de komende weken de ramen gefolied... dan ff een afspraak maken bij henk thuis voor de veren... volgens mij kan die wel 7 cm naar beneden:P:P:P
en dan langzaam maar zeker de rest...
nee zeker niet!!! dat was toch een afgeschreven C... inmiddels heeft hij er nu 1 waar we wel driftend mee kunnnen gaanSteven Nauta schreef:Gaaf karretje! Je gaat toch niet C-klasse style over Zandvoort he?
gaaf 2 corsa'sStyle schreef:Erg vet :!: :!:
De mijne komt in week 2 binnen![]()
Heb m in Arden Blue met de blauwe bekleding. Gene navi; niet nodig en als ik t al nodig heb heb ik daarvoor ene TomTom.
Van die 2300 euro koop ik weer andere leuke dingen voor de wagen 8)
Heb je er al mee gereden? Of is de aflevering komende week pas?
bij EDS doen ze het idd met een vermogenbank :dStyle schreef:TopFuel: 4x hetzelfde bericht is wel een beetje veel van t goede![]()
Ik weet dus nog niet waar ik m t beste kan laten chippen....
Gebruikt EPS er een rollenbank bij??
Wil ook nog een airboxje gaan nemen..
In het korte artikeltje in de EVO hadden ze t ook over ene Remus uitlaat die ze zeker aanbevolen. Maar hoe gaat dat dan met t eindstuk; die is bij de OPC niet nodig 8)
Gebruikers op dit forum: Joost H., Mart, Peter-Paul, Ti-Tourist (Erik) en 8 gasten