Rijbewijs

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 23 dec 2007, 21:25

Zal een fijne fiets zijn Ruud al vind ik het ontwerp van vorig jaar mooier :wink: desalnietteplus veel plezier gewenst :D

Ruud

Bericht door Ruud » 23 dec 2007, 23:17

het enige nadeeltje vind ik de gigantische kachelpijp... Maar daar is gelukkig voldoende aftermarketspul voor te vinden ;)

Corvette

Bericht door Corvette » 25 dec 2007, 00:07

Mooie machine Ruud en die kachelpijp staat er eigenlijk wel bij. Of het geluid staat je misschien niet aan, maar qua styling kan die goed.
In deze klasse is trouwens heel veel keus uit hele leuke dingen. Een Yamaha bijvoorbeeld.

Nou ja ......... veel succes met je deal.

Gr.

Cor

allen

Bericht door allen » 25 dec 2007, 12:32

Cor, waar blijven de foto's van dat nieuwe zwarte monsterding?! 8)

Ruud

Bericht door Ruud » 25 dec 2007, 13:17

Cor Dame schreef: In deze klasse is trouwens heel veel keus uit hele leuke dingen. Een Yamaha bijvoorbeeld.
True, maar na uitvoerig testwerk past een GSXR600 het beste bij me qua formaat...

Knot

Bericht door Knot » 25 dec 2007, 13:37

Jammer Cor maar kan gebeuren.. ik ben ook de 1e keer gezakt.. en wel zonder te rijden... met theoriecertificaat zat in een andere jas... hoe dom kan je zijn.

Ruud, mooi ding man, en koppel is dik oke tov andere 600jes!

Ruud

Bericht door Ruud » 26 dec 2007, 16:03

kogel is door de kerk, leveren zsm! Jammer dat zsm pas in maart is ;)

Manospeed

Bericht door Manospeed » 26 dec 2007, 20:20

In augustus dit jaar ofzo mijn A-rijbewijs gehaald. Meteen diverse handelaren langsgeweest om wat racertjes proef te rijden.

Kawasaki ZXR400: was geweldig, wat een acceleratie! Het schakelen ging allemaal een beetje stroef enzo, maar wat had ik een lol!

Kawasaki ZX 636 R: niet te geloven wat een power :shock: Vond het allemaal super en moest er zo snel mogelijk een hebben!

Honda CBR 600 F: lekkere sport/cruiser, ideale motorfiets eigenlijk, met comfortabele zit en lekker blok.

Toen ging meneer proefrijden op een ZX-9R. Ik rij meteen 1100 euro schade en was meteen genezen :D Als ik power tot mijn beschikking heb gaat er een knopje om en kan ik mijzelf (nog) niet beheersen.

Dit allemaal ook nog es behoorlijk illegaal omdat ik maar max. 25kw mag rijden met mijn 19 jaartjes...

Laat mij eerst maar eens eventjes wat opgroeien :oops: Langzaam beetje opbouwen, die ervaring. Komende zomer misschien een 125cctje kopen/verkopen en eens echt wat ervaring opbouwen.

Denk dat er met mij hier nog veel meer zijn die er zo over denken ja...het zijn gevaarlijke dingen, en als je jezelf niet in de hand hebt gebeuren er ongelukken.

Corvette

Bericht door Corvette » 31 dec 2007, 00:33

Ik moet nog wachten tot 14 januari om af te rijden en dat duurt veel en veel te lang voor mij. Vorige week mijn nieuwe fiets opgehaald en ik kijk er al een week tegenaan zonder er op te hebben gereden.
Tot gisteren ( zaterdag ) en toen was ik het zat..........heb mijn instructeur gebeld en hem gevraagd of hij iets te doen had.............en hem voorgesteld om een stukje samen te gaan rijden ( zogenaamd les ) .............. hij had al het begrip van de wereld en stemde ermee in.
We hebben samen een paar uurtjes rondgetoerd en ik vond het een fantastische ervaring zo op mijn nieuwe Harley Davidson Night Rod Special rond te crossen. Ik heb dat ding gekocht zonder er ooit 1 meter ermee te hebben gereden. Ik heb trouwens helemaal geen spijt van die aankoop.... integendeel :mrgreen:

Toffe vent die instructeur ..... Gerard bedankt 8) 8) 8)

Nu staat tie weer binnen en ga ik er pas weer op rijden als het roze papiertje kompleet is.

Vr. Gr.

Cor

Niels

Bericht door Niels » 31 dec 2007, 01:32

Zo kan het ook Cor :lol: Goed bedacht man :!:

Niels

Bericht door Niels » 31 dec 2007, 20:30

Mooi ding 8)

Een vriend van me zit in de Harley's en bouwt ze ook wel compleet op. Ik zal wel eens een paar foto's bij elkaar zoeken en in een draadje plaatsen. Zitten ook een paar mooie zwarten bij :wink:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 31 dec 2007, 20:40

Appart ding...................................kan me echter niet voorstellen dat dat lekker rijdt, met die balhoofdshoek ...................

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 31 dec 2007, 22:58

Ik zou het best graag willen gaan halen, alleen ik ben nogal nerveus wat betreft het coördineren van diverse handelingen als koppelen/op laten komen en gas geven wat in de auto juist weer uitstekend gaat :oops: Daarnaast heb ik er gewoon de centen niet voor op het moment.

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jan 2008, 12:43

Wat een vet ding Cor...past ook goed bij je 8)

Alleen wat zonde die nummerplaat....

Niels

Bericht door Niels » 01 jan 2008, 14:45

InjectTheVenom schreef:Ik zou het best graag willen gaan halen, alleen ik ben nogal nerveus wat betreft het coördineren van diverse handelingen als koppelen/op laten komen en gas geven wat in de auto juist weer uitstekend gaat
Heb je het ooit geprobeerd? Valt echt reuze mee maar helpt wel als je ooit op een schakelbrommer hebt gereden. Over het algemeen hebben motoren altijd meer dan voldoende koppel om weg te rijden dus een streepje gas is voldoende. Koppeling moet je gewoon geleidelijk op laten komen en je voelt al snel het aangrijp punt net als bij de koppeling van een auto :D

Ruud

Bericht door Ruud » 01 jan 2008, 16:26

erg mooie fiets!!

Corvette

Bericht door Corvette » 01 jan 2008, 23:08

Romo

je moet er eigenlijk eens mee rijden, want je zal verbaasd zijn over de wegligging en je kunt er zelfs geweldig mee over rivierdijken crossen. Dat ding ligt echt als een blok op de weg en met de kracht van dat blok hoef je ook maar weinig te schakelen met dat dijkjes pikken. :lol:
Het gewicht zit volledig onderin, zoals bijvoorbeeld die zogenaamde benzinetank die je ziet >>> is geen tank, maar een cover over het luchtfilter. De tankdop zit onder het zadel en de echte tank dus nog daaronder.
Remmen doet tie ook super >>> dubbele schijven voor en 1 achter en dat alles van Brembo. Heb je ook wel nodig, want fiets + Cor is toch zo'n dikke 400 kg.

Er zijn een paar dingetjes aangepast, waaronder een bracket voor een andere positie van de nummerplaat, andere dempers voor geluid en tevens zijn ze zwart, knipperlichtjes in het uiteinde van het stuur ( die 2 + 2 normale knipperbollen zitten er dus niet meer op ) , andere spiegeltjes ( deze zijn veel kleiner en daar moet je wel aan wennen, want je moet ze daarom precies goed hebben staan, want bij de geringste afwijking zie je gewoon niks ), bracket achter op zadel waarop een steuntje voor de passagier is te monteren.
Voorlopig weet ik ff geen modificaties te bedenken, maar heb al wel wat boekjes gekocht om er een beetje in thuis te geraken en ook al op een bikerbeurs geweest. Oh ja misschien een stuk of 40 tattoos laten aanbrengen, want die moet je wel hebben als je op zo'n fiets rijdt. :mrgreen:

Vr. Gr.

Cor

Bij een DF meeting zal ik hem wel eens meenemen.
Laatst gewijzigd door Corvette op 01 jan 2008, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 01 jan 2008, 23:24

Godver.... Cor wat een vette sjaak :D:D

Super ding man :D heel veel plezier ermee (dat zal ook zeker wel goedkomen)

Roy

Bericht door Roy » 02 jan 2008, 00:02

Mooi ding maar gadverdamme wat zit dat nummerbord lelijk :cry:

Corvette

Bericht door Corvette » 02 jan 2008, 00:21

Misschien komt dat op de foto lullig over, maar in werkelijkheid valt het plaatje wel mee. Als je er recht achter staat is het wel te pruimen. Wat de breedte betreft valt die plaat ruimschoots binnen de maten van het stuur.
Nou ja niet iedereen vind het mooi begrijp ik al. Ik kijk het ff aan en als ik het zat wordt dan zet ik 'm weer op de ouwe plek. Maar daar vind ik nou ook weer niet alles aan.

:shock: :shock: :shock: Ik weet 't ...........geen plaat achterop..............beter. :lol: :lol: :lol:
Gr.

Cor

GTRene

Bericht door GTRene » 02 jan 2008, 02:33

Cor Dame schreef: Oh ja misschien een stuk of 40 tattoos laten aanbrengen, want die moet je wel hebben als je op zo'n fiets rijdt. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
humor :wink:

ja die nummerplaat hoort helemaal niet op zo'n mooie motor...zonde...

maar ja midden-achterop is ook niet zo super denk ik...achterop je jas plakken :lol:
Feit blijft het is een gaaf apparaat en zonder plaat zoals die enen foto van rechts genomen zo hoort het...maarja NL

we gaan je zien, leuk!
have fun met dat ding, en kijk uit voor gladheid de komende tijd!

Niels

Bericht door Niels » 02 jan 2008, 03:16

De nummerplaat op deze manier monteren gebeurd wel vaker. Nu alleen nog even een lekkere dikke slof om dat achterwiel Cor!

[img:432:284]http://static.blogo.it/motoblog/dragster_ebay.jpg[/img]

Corvette

Bericht door Corvette » 02 jan 2008, 11:18

Niels er zit nu een 240 band onder ( voor 120 )............is al aardig breed hoor, want de meesten hebben dat amper onder de auto zitten.

De motor op de foto die je gepost hebt is wel erg vet zeg. 8)

Trouwens op al die custom gevallen zit de nummerplaat aan de zijkant.

Cor

GTRene

Bericht door GTRene » 02 jan 2008, 11:36

denk dat dat ook 1 van de enoge plekken zal blijven Cor...mag je geen kleiner plaatje dan?

Plaats reactie