Metchu stelt zich voor met de E30 "tracktool"

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 23 jul 2007, 22:18

hugo schreef:Daarbij, als er zoveel aan de wagen gedaan is, waarom verklaart Metin dat hier niet gewoon? Dit zou een voor een hoop duidelijkheid zorgen.
Waarschijnlijk omdat hij op het moment op vakantie is. ;)

Verder lekker boeiend, als ik mijn e30 op marktplaats zou moeten trappen zou ik dat ook niet voor onder de €10.000 doen, zullen een hoop mensen ook veel te veel vinden, ik waarschijnlijk ook als ik hem nu moest kopen, maar ik weet ook wat hij Frank en daarna mij gekost heeft om in de huidige staat (technisch) te krijgen, dus graag of niet dan.

Tristan

Bericht door Tristan » 23 jul 2007, 22:23

Mark Nauta schreef: Dat ben ik niet geheel met je eens. Ik ben bij Metin geweest, en heb met de auto gereden. Dan heb ik toch zeker wel wat met de prijs te maken.
Ik ben ook bij Metin geweest en heb ook in de auto gereden, maar heb helemaal niks met de prijs te maken.

allen

Bericht door allen » 23 jul 2007, 23:05

Mark, het is net als de e30 van je broertje (is je broertje toch?). Heb je ook mensen die gaan lopen zeuren om de prijs. Dat is imho nergens voor nodig. 90 Procent zeikt overigens al terwijl ze niet eens de intentie hebben om de desbetreffende auto op dat moment te kopen. Heb je interesse, maak dan gewoon een proefrit en probeer er uit te komen over de prijs. Vind je de prijs al zodanig hoog dat het de moeite niet loont om te kopen verspil de tijd en brandstof van die jongen dan niet.

Als ik mijn wagen toch weer moest verkopen dan besef ik overigens ook wel dat ik niet al het geld dat ik erin heb gestoken terug kan krijgen. Maar iemand moest wel een lompe *** zijn als die dacht dat ik hem voor 1000 euri van de hand deed.

Iemand een 316i+2 kopen voor 10k? :lol:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 23 jul 2007, 23:05

Tristan schreef:
Mark Nauta schreef: Dat ben ik niet geheel met je eens. Ik ben bij Metin geweest, en heb met de auto gereden. Dan heb ik toch zeker wel wat met de prijs te maken.
Ik ben ook bij Metin geweest en heb ook in de auto gereden, maar heb helemaal niks met de prijs te maken.
Je moet wel de hele quote lezen, en niet alleen dit fragment.

Ik zeg dat als je die auto wilt kopen je met de prijs te maken hebt. De prijs die je zelf wilt betalen, omdat je weet wat voor auto het is, wat er voor is betaald, en wat er aan is gedaan. Inderdaad, de vraagprijs heb ik niets mee te maken. Daarin staat iedereen vrij om te vragen wat hij/zij wil.

Pescatore

Bericht door Pescatore » 23 jul 2007, 23:43

Martijn Koevoets schreef:
Tristan schreef:
Martijn Koevoets schreef:Er is vast voor €1450 aan onderhoud gedaan. ;)
Vergis je er niet in, Martijn. Ik was al 1000 euro kwijt aan nieuwe draagarmen, fuseekogels, stuurstangen, lagers, dynamo etc etc.
Oh, daar twijfel ik ook niet aan, maar volgens Pescatore maakt dat voor de vraagprijs niks uit. :)

Maargoed, nou heb ik sowieso de indruk dat het in circuit-E30-land meer is van "wat de gek ervoor geeft".....
Wat je er ook aan versleuteld, ik ben van mening dat je de kosten hiervan níet 1 op 1 kunt doorrekenen. Een en ander hangt af van de rijstijl en het kilometrage dat de zgn. 'nieuwe onderdelen' gedaan hebben. Een auto die aangeboden wordt met een nieuwe koppeling is leuk, maar ik zou nooit het hele bedrag voor die operatie neerleggen, een nieuwe koppeling 'los' geeft meer garanties dat het allemaal ook écht nieuw is.

Ik zeg dus niet dat het geen enkele invloed heeft :wink:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 24 jul 2007, 00:12

allen schreef:Iemand een 316i+2 kopen voor 10k? :lol:
Alleen als er een M3-blok in zit. ;)

Knot

Bericht door Knot » 24 jul 2007, 10:26

Wat een ophef allemaal weer zeg..

Is ie al verkocht???

Metchu

Bericht door Metchu » 24 jul 2007, 16:21

Hoi allemaal. Allereerst wil ik jullie even vertellen dat ik vanuit een Internet cafe in turkıje aan het DF,en ben met een rot toetsenbord met allemaal andere letters :P. En een dikke zweet hasan naast me. Maar ja, iedereen zweet hier met 40 graden.

Anyway. Ik heb zo mijn (persoonlijke) redenen om mijn opties te bekijken betreffende MIJN E30. Er zijn een aantal mogelijkheden voor mij om de situatie op te lossen waar ık ın zıt. ık verkoop mn auto voor een bedrag dat mij aanstaat. Of dat ik met een paar vrienden erin ga investeren naar hun wensen. En zo heb ik nog een paar ideetjes. Ik hoef de auto dan ook niet perse te verkopen (in tegenstelling tot de situatie van de vorige verkoper).Ik begrijp de discussie rondom de vraagprijs niet helemaal. De prijs is immers een vraagprıjs en inderdaad wat al eerder is gezegd, het is mijn auto en ik bepaal wat die vraagprijs is. Als er geinteresseerden zijn kunnen die komen en kunnen we praten over de auto of de prijs. Ik vertel geen leugens of wat dan ook, ik probeer de auto niet mooier te laten lijken dan die is. Dus ik weet niet waar dat soort (on)zinnen vandaan komen.
Ik vind het ook niet netjes van Mark om hier te gaan klagen over de prijs en zelfs over de auto terwijl we face to face waren tijdje geleden. Je had me toen best de dingen kunnen vertellen die je nu hebt geroepen en dat heb je niet gedaan. We hebben het zelfs over de prijs gehad en die vraagprijs ging zelfs niet eens op toen. Maar jij ging uit van de vraagprijs van Sander en had een bod dat in dat opzicht niet reeel was. Dan vind ik het niet terecht dat je hier klaagt om deze vraagprijs, omdat dat niet eens een punt was bij jou.

In ieder geval staat de auto voor deze vraagprijs op marktplaats en zal er blijven staan, iedereen mag best zijn mening daarover hebben dat vind ik geen probleem. Ik vind het zelf geen discussie waard ook niet de aantijgingen dat ik er een slaatje uit probeer te slaan wil ik niet eens op ingaan. Ik vind het ook niet echt tof dat mijn voorstel topic zo vervuild wordt eigenlijk. Ik hoef ook geen tig reacties op mijn post te krijgen en hoop dat een en ander duidelijk is. Excuses als iemand zich aangevallan voelt, want dat is absoluut niet mijn bedoeling en deze post is ook totaal niet met rancune geschreven. :)

ik ga weer even bronzen en dan het bad in springen en dan genieten van de rijke turkse keuken en daarna het nachtleven in dus veel reactie komende maand zal er weer is niet zijn :lol:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 24 jul 2007, 17:10

Metchu schreef: Ik vind het ook niet netjes van Mark om hier te gaan klagen over de prijs en zelfs over de auto terwijl we face to face waren tijdje geleden. Je had me toen best de dingen kunnen vertellen die je nu hebt geroepen en dat heb je niet gedaan. We hebben het zelfs over de prijs gehad en die vraagprijs ging zelfs niet eens op toen. Maar jij ging uit van de vraagprijs van Sander en had een bod dat in dat opzicht niet reeel was. Dan vind ik het niet terecht dat je hier klaagt om deze vraagprijs, omdat dat niet eens een punt was bij jou.

In ieder geval staat de auto voor deze vraagprijs op marktplaats en zal er blijven staan, iedereen mag best zijn mening daarover hebben dat vind ik geen probleem. Ik vind het zelf geen discussie waard ook niet de aantijgingen dat ik er een slaatje uit probeer te slaan wil ik niet eens op ingaan. Ik vind het ook niet echt tof dat mijn voorstel topic zo vervuild wordt eigenlijk. Ik hoef ook geen tig reacties op mijn post te krijgen en hoop dat een en ander duidelijk is. Excuses als iemand zich aangevallan voelt, want dat is absoluut niet mijn bedoeling en deze post is ook totaal niet met rancune geschreven. :)
Ik wil hier toch wel even op reageren omdat ik hier met naam in word genoemd.

Het is helemaal mijn bedoeling niet om jou tegen de borst te stoten Metin, dan heb jij de strekking van mijn posts niet begrepen, en misschien slechts een paar fragmenten gelezen.

Wat betreft de prijs, dat ik daar hier nu over klaag. Dat heb ik toen ook bij jou gedaan, dus om te zeggen dat ik dat niet deed, dat snap ik niet. De auto was prima, daar heb ik het nooit over geklaagd, maar ik las daar nu wat over in posts in dit topic. We hebben het daar toen IRL ook eerlijk over gehad. Ik heb toen een prijs bij jou neergelegd, die ik inderdaad basseerde op de vorig vraagprijs. Daarbovenop heb ik zelfs de volledige kosten die jij hebt gehad geheel opgeteld. Dat was mijn prijs toen. Jij had echter ook een prijs in gedachten. Die 2 prijzen kwamen echter niet bij elkaar, en daar hebben we het bij gelaten.

Het is jou goed recht om er zelf een prijs op te zetten, dat roep ik de hele tijd al. En als jij een beetje er aan wilt verdienen, dan is het ook je goed recht. Maar om te zeggen dat de vraagprijs bij mij niet een punt was, dat snap ik niet, want dat is juist waar het om over is gegaan. Wat de auto heb ik het zeker niet om gelaten. Die is prima.

Ook ik typ hier niet om iemand zwart te maken, dat begrijp jezelf ook wel. Maar ik doe gewoon mee in een discussie over de vraagprijs van een auto, zoals dat wel meer gebeurd op dit forum, en in mijn ogen ook volledig normaal is.

En het is niet mijn bedoeling om jou draadje hier te vervuilen......

Elmar

Re: Metchu stelt zich voor met de E30 "tracktool"

Bericht door Elmar » 07 apr 2013, 23:27

Welkom.
Heb je de 350Z nog of heb je die van de zomer alweer verkocht? :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 07 apr 2013, 23:55

was naar een handelaar gegaan hier in Beverwijk... had dat ding helemaal afgetrapt! schijnt daar door een gladde verkoper verkocht te zijn aan een stelletje uit noord-holland... haha! die zijn echt wel genaaid, had het voor een dumpprijs weggedaan...

Roy RS

Bericht door Roy RS » 08 apr 2013, 12:49

dat weet je ook als je in Beverwijk of all places je auto gaat kopen...

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 08 apr 2013, 14:02

Zo, had die auto bijna gekocht, maar kwam erachter dat de vorige eigenaar in elk geval een scooter & een fietser ermee te pakken had gehad.

Verkoper, hoe glad ook, was wel eerlijk dat de vorige eigenaar nogal een naam had als het gaat om aanrijdingen.

Uiteindelijk in Heemskerk een 350Z gekocht.

Metchu

Bericht door Metchu » 08 apr 2013, 14:27

:mrgreen:

Plaats reactie