Metchu schreef:
Ik vind het ook niet netjes van Mark om hier te gaan klagen over de prijs en zelfs over de auto terwijl we face to face waren tijdje geleden. Je had me toen best de dingen kunnen vertellen die je nu hebt geroepen en dat heb je niet gedaan. We hebben het zelfs over de prijs gehad en die vraagprijs ging zelfs niet eens op toen. Maar jij ging uit van de vraagprijs van Sander en had een bod dat in dat opzicht niet reeel was. Dan vind ik het niet terecht dat je hier klaagt om deze vraagprijs, omdat dat niet eens een punt was bij jou.
In ieder geval staat de auto voor deze vraagprijs op marktplaats en zal er blijven staan, iedereen mag best zijn mening daarover hebben dat vind ik geen probleem. Ik vind het zelf geen discussie waard ook niet de aantijgingen dat ik er een slaatje uit probeer te slaan wil ik niet eens op ingaan. Ik vind het ook niet echt tof dat mijn voorstel topic zo vervuild wordt eigenlijk. Ik hoef ook geen tig reacties op mijn post te krijgen en hoop dat een en ander duidelijk is. Excuses als iemand zich aangevallan voelt, want dat is absoluut niet mijn bedoeling en deze post is ook totaal niet met rancune geschreven.

Ik wil hier toch wel even op reageren omdat ik hier met naam in word genoemd.
Het is helemaal mijn bedoeling niet om jou tegen de borst te stoten Metin, dan heb jij de strekking van mijn posts niet begrepen, en misschien slechts een paar fragmenten gelezen.
Wat betreft de prijs, dat ik daar hier nu over klaag. Dat heb ik toen ook bij jou gedaan, dus om te zeggen dat ik dat niet deed, dat snap ik niet. De auto was prima, daar heb ik het nooit over geklaagd, maar ik las daar nu wat over in posts in dit topic. We hebben het daar toen IRL ook eerlijk over gehad. Ik heb toen een prijs bij jou neergelegd, die ik inderdaad basseerde op de vorig vraagprijs. Daarbovenop heb ik zelfs de volledige kosten die jij hebt gehad geheel opgeteld. Dat was mijn prijs toen. Jij had echter ook een prijs in gedachten. Die 2 prijzen kwamen echter niet bij elkaar, en daar hebben we het bij gelaten.
Het is jou goed recht om er zelf een prijs op te zetten, dat roep ik de hele tijd al. En als jij een beetje er aan wilt verdienen, dan is het ook je goed recht. Maar om te zeggen dat de vraagprijs bij mij niet een punt was, dat snap ik niet, want dat is juist waar het om over is gegaan. Wat de auto heb ik het zeker niet om gelaten. Die is prima.
Ook ik typ hier niet om iemand zwart te maken, dat begrijp jezelf ook wel. Maar ik doe gewoon mee in een discussie over de vraagprijs van een auto, zoals dat wel meer gebeurd op dit forum, en in mijn ogen ook volledig normaal is.
En het is niet mijn bedoeling om jou draadje hier te vervuilen......