Pagina 4 van 9
Geplaatst: 04 jun 2007, 18:10
door Elmar
Ik doe in de video alles in 3 en 4.
Normaal gebruik ik de 5 op het rechte eind, trek hem nooit helemaal door naar het rode gebied.
Geplaatst: 04 jun 2007, 18:20
door Erik K.
Wat was trouwens bij het opkomen van het rechte die oerkreet op het filmpje Elmar

Geplaatst: 04 jun 2007, 19:01
door Ruud H.
Nogmaals
gefeliciteerd Elmar!!! 8)
Het was ook echt een superdag met topauto´s en superweer.
En Ron,volgende keer beter.
Gr.Ruud.
Re: leuke dag
Geplaatst: 04 jun 2007, 19:06
door GTRene
Flatline schreef:GTRene schreef:borism3 schreef:Dit was zeker een hele mooie dag zondag. Wat een fanatastiche groep auto's en leuke mensen. lekker rijden ook op het circuit, beetje eten met z'n allen. Het evenement was ook zeer geslaagd te noemen.. FANTASTICH!!
Ja hou maar op,baal nu al dat ik niet "kon" aaaaaaaargh
Niet leuk(moeilijk) te horen, maar leuk voor jullie
benieuwd wat erover in het blad komt te staan van autovisie.
En lekker genoten van de BMW Coupe meeting?

Coupe meeting? was het maar waar, die is pas 09 juni daar ga ik denk ik ook heen, maar was op het feestje van mijn zusjes die beide(tweeling) 40 waren en een groot feest met al die kakkers hielden en ik had destijds toegezegd en toen kwam zandvoort en mijn twijvels...aargh had er gewoon moeten staan en scheuren zag ik wel aan de tijden, maarja nu gaan er meer oefenen denk ik voor volgende keer...jammer dat je er niet was met je M coupe was benieuwd naar de tijd, mede omdat autovisie destijds nooit die test heeft afgemaakt, destijds werd die M in de vanfrail gedrukt...ook een blauwe..was dat jou auto? die had toen lichte schade en deed niet meer mee dus geen snelle tijd kunnen zetten op zandvoort.
Geplaatst: 04 jun 2007, 19:26
door Rein
ErikKramer schreef:Wat was trouwens bij het opkomen van het rechte die oerkreet op het filmpje Elmar

Komm op

Re: leuke dag
Geplaatst: 04 jun 2007, 19:34
door Nutkees
jammer dat je er niet was met je M coupe was benieuwd naar de tijd, mede omdat autovisie destijds nooit die test heeft afgemaakt, destijds werd die M in de vanfrail gedrukt...ook een blauwe..was dat jou auto? die had toen lichte schade en deed niet meer mee dus geen snelle tijd kunnen zetten op zandvoort
Ik was er wel hoor, alleen deed ik niet mee. Volgende keer wellicht, maar niet met de coupe, tja vrij rijden wel.. En nee mijn MCoupe was het niet. 8)
Geplaatst: 04 jun 2007, 19:35
door Tuup
Wat een topdag heb ik gisteren gehad. Echt een heel mooi evenement en zeker voor herhaling vatbaar! 8)
Ook een grote groep DF-ers ontmoet, helemaal top natuurlijk. Nu kan ik een gezicht plaatsen bij vele nickname`s.
Elmar natuurlijk nog gefeliciteerd met je overwinning, en bedankt voor je bijdrage aan het etentje
Kees nog bedankt voor de kaartjes en de overnachting. 2 keer zelfs, want ik kon de boot naar huis niet meer halen
Al met al geweldig!

Re: leuke dag
Geplaatst: 04 jun 2007, 19:46
door Fabian
Flatline schreef:jammer dat je er niet was met je M coupe was benieuwd naar de tijd, mede omdat autovisie destijds nooit die test heeft afgemaakt, destijds werd die M in de vanfrail gedrukt...ook een blauwe..was dat jou auto? die had toen lichte schade en deed niet meer mee dus geen snelle tijd kunnen zetten op zandvoort
Ik was er wel hoor, alleen deed ik niet mee. Volgende keer wellicht, maar niet met de coupe, tja vrij rijden wel.. En nee mijn MCoupe was het niet. 8)
nee, dat was de TX RR 64. Demo van BMW-NL toendertijd. Heb hem naar zn nieuwe baasje mogen brengen lang geleden. En die heeft hem nu nog steeds.

Re: leuke dag
Geplaatst: 04 jun 2007, 20:14
door GTRene
Fabian schreef:Flatline schreef:jammer dat je er niet was met je M coupe was benieuwd naar de tijd, mede omdat autovisie destijds nooit die test heeft afgemaakt, destijds werd die M in de vanfrail gedrukt...ook een blauwe..was dat jou auto? die had toen lichte schade en deed niet meer mee dus geen snelle tijd kunnen zetten op zandvoort
Ik was er wel hoor, alleen deed ik niet mee. Volgende keer wellicht, maar niet met de coupe, tja vrij rijden wel.. En nee mijn MCoupe was het niet. 8)
nee, dat was de TX RR 64. Demo van BMW-NL toendertijd. Heb hem naar zn nieuwe baasje mogen brengen lang geleden. En die heeft hem nu nog steeds.

Die heeft hem nog? goed te horen, helaas heb ik dus nooit een leuke tijd kunnen zien om te vergelijken met wat ie kon standaard in verhouding tot de rest aldaar tijdens de eindejaars vergelijking...en grappig dat jij er meer van weet 8) ik heb dat article nog wel in mijn BMW map

ergens.
Geplaatst: 04 jun 2007, 20:40
door HSR
Elmar schreef:Dat is toch Hugo?
Rot toch op, man

Geplaatst: 04 jun 2007, 20:40
door Sander S.
whehehe
Als 2 druppels ..

Geplaatst: 04 jun 2007, 20:46
door Nutkees
hahahaahahahaha
Ik zeg THOMMY!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom maar op met die foto!
Geplaatst: 04 jun 2007, 20:49
door HSR
Val toch allemaal dood !!

Geplaatst: 04 jun 2007, 21:03
door Rein
Geplaatst: 04 jun 2007, 21:13
door Elmar
MEGALOL
Hey Hugo, dit was zeker je laatste forummeet? :twisted:
Geplaatst: 04 jun 2007, 21:15
door Sander S.
hehe
Ik sprak hem net op MSN, zijn wraak zal zoet zijn 8)
Geplaatst: 04 jun 2007, 21:16
door Nutkees
Sander Spoolder schreef:hehe
Ik sprak hem net op MSN, zijn wraak zal zoet zijn 8)
Moet ie niet bij mij en thommy en mister-g zijn......
@ hugo
volgende keer weer een paddockkaartje van deze aardige jongen?

Geplaatst: 04 jun 2007, 21:31
door Opa
Elmar schreef:Ron, jij had zeker een 2.09 (en waarschijnlijk nog lager) gereden met een goede uitlijning. Helaas moet je volgend jaar in de Pro Street rijden, je hebt nu immers
aantoonbare circuit ervaring.

Maar ook daar kan je een 2:09 of 2:08 rijden.
Ik doe in de video alles in 3 en 4.
Audi S pak je toch zeker wel in 2?
Geplaatst: 04 jun 2007, 21:43
door Geert.
Elmar schreef:MEGALOL
Hey Hugo, dit was zeker je laatste forummeet? :twisted:

ohhh wat zijn jullie gemeen

Geplaatst: 04 jun 2007, 21:43
door volvoc30
Don't fuck with rooie hugo!! hij pakt jullie 3x zo hard terug. Moehahahha
Geplaatst: 04 jun 2007, 21:54
door Elmar
Opa schreef:
Audi S pak je toch zeker wel in 2?
Nee, ook die neem ik in zijn 3. Bocht loopt iets naar beneden en is zo krap dat je hem toch niet vol accelerend linksaf kan nemen. De BMW heeft dan genoeg kracht om in zijn 3 het rechte stuk op te gaan. Moet wel zeggen dat ik natuurlijk gewend ben om met de Viper te rijden. Zal de volgende keer de bocht eens in zijn 2 nemen.
Geplaatst: 04 jun 2007, 22:02
door Tuup
Ik heb nog een videofilmpje gemaakt van Cor z`n Corvette bij de geluidswedstrijd. Volgens mij stond dat apparaat afgesteld op hoge tonen ofzo, want het was echt wel harder dan het andere spul dat eraan meedeedt...
Ik geloof dat Steven ook een opname heeft van denk betere kwaliteit, maar hier krijg je toch een aardige indruk. 8)
Geweldig, wat een sound 8)
[IMG:528:432]http://i185.photobucket.com/albums/x245 ... I_1076.jpg[/img]
Gr. Thomas
Geplaatst: 04 jun 2007, 22:18
door Bert ///M3
Ik deed Hugenholtz en de Audi S in zijn 2 met de M3. Scheelt iets, je hebt iets meer acceleratie die paar meter uit die bocht. Maar jij komt al harder in op semi's en dat Intrax onderstel dus dan heeft het misschien geen zin meer.
Maar wat bij Hugenholtz kut is is dat je dan snel moet zijn met de pedalen omdat je maar heel kort remt. Dus je moet heel vlot zijn met tussengas als je naar zijn 2 gaat. Nadeel daar is dat als je te wild terugschakeld naar 2 zonder tussengas dat je dan shiftlocked en daar is geen uitloop. Je schakeld namelijk wel naar een behoorlijk hoog toerental terug. Met die SMG bak heb ik daar geen last van omdat tussengas automatisch is, dus is het makkelijker om naar 2 te gaan.
Als je rustiger remt om jezelf meer tijd te geven voor tussengas dan verlies je denk ik net zo veel tijd als je wint dus dan kan je net zo goed in 3 blijven.
Geplaatst: 04 jun 2007, 22:27
door Elmar
Goed dat je het shiftlock er bij haalt, ook weer iets wat ik zeker niet bij de Viper wil(de) meemaken. Ben ook benieuwd als ik na een tijdje weer eens met de Viper CPZ op ga hoe dat aanvoeld tov de M3.
Geplaatst: 04 jun 2007, 22:55
door Maik
Dat voelt dan natuurlijk weer super in zo'n voelbloed Elmar, een bmw moet je eerst 3x verbouwen wil het een beetje gaan, dus die basis is verkeerd
