3-6-2007: Time-Attack op CPZ
- GTRene
Re: leuke dag
Coupe meeting? was het maar waar, die is pas 09 juni daar ga ik denk ik ook heen, maar was op het feestje van mijn zusjes die beide(tweeling) 40 waren en een groot feest met al die kakkers hielden en ik had destijds toegezegd en toen kwam zandvoort en mijn twijvels...aargh had er gewoon moeten staan en scheuren zag ik wel aan de tijden, maarja nu gaan er meer oefenen denk ik voor volgende keer...jammer dat je er niet was met je M coupe was benieuwd naar de tijd, mede omdat autovisie destijds nooit die test heeft afgemaakt, destijds werd die M in de vanfrail gedrukt...ook een blauwe..was dat jou auto? die had toen lichte schade en deed niet meer mee dus geen snelle tijd kunnen zetten op zandvoort.Flatline schreef:En lekker genoten van de BMW Coupe meeting?GTRene schreef:Ja hou maar op,baal nu al dat ik niet "kon" aaaaaaaarghborism3 schreef:Dit was zeker een hele mooie dag zondag. Wat een fanatastiche groep auto's en leuke mensen. lekker rijden ook op het circuit, beetje eten met z'n allen. Het evenement was ook zeer geslaagd te noemen.. FANTASTICH!!![]()
Niet leuk(moeilijk) te horen, maar leuk voor jullie![]()
benieuwd wat erover in het blad komt te staan van autovisie.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ik was er wel hoor, alleen deed ik niet mee. Volgende keer wellicht, maar niet met de coupe, tja vrij rijden wel.. En nee mijn MCoupe was het niet. 8)jammer dat je er niet was met je M coupe was benieuwd naar de tijd, mede omdat autovisie destijds nooit die test heeft afgemaakt, destijds werd die M in de vanfrail gedrukt...ook een blauwe..was dat jou auto? die had toen lichte schade en deed niet meer mee dus geen snelle tijd kunnen zetten op zandvoort
- Tuup
Wat een topdag heb ik gisteren gehad. Echt een heel mooi evenement en zeker voor herhaling vatbaar! 8)
Ook een grote groep DF-ers ontmoet, helemaal top natuurlijk. Nu kan ik een gezicht plaatsen bij vele nickname`s.
Elmar natuurlijk nog gefeliciteerd met je overwinning, en bedankt voor je bijdrage aan het etentje
Kees nog bedankt voor de kaartjes en de overnachting. 2 keer zelfs, want ik kon de boot naar huis niet meer halen
Al met al geweldig!
Ook een grote groep DF-ers ontmoet, helemaal top natuurlijk. Nu kan ik een gezicht plaatsen bij vele nickname`s.
Elmar natuurlijk nog gefeliciteerd met je overwinning, en bedankt voor je bijdrage aan het etentje

Kees nog bedankt voor de kaartjes en de overnachting. 2 keer zelfs, want ik kon de boot naar huis niet meer halen

Al met al geweldig!

- Fabian
nee, dat was de TX RR 64. Demo van BMW-NL toendertijd. Heb hem naar zn nieuwe baasje mogen brengen lang geleden. En die heeft hem nu nog steeds.Flatline schreef:Ik was er wel hoor, alleen deed ik niet mee. Volgende keer wellicht, maar niet met de coupe, tja vrij rijden wel.. En nee mijn MCoupe was het niet. 8)jammer dat je er niet was met je M coupe was benieuwd naar de tijd, mede omdat autovisie destijds nooit die test heeft afgemaakt, destijds werd die M in de vanfrail gedrukt...ook een blauwe..was dat jou auto? die had toen lichte schade en deed niet meer mee dus geen snelle tijd kunnen zetten op zandvoort

- GTRene
Die heeft hem nog? goed te horen, helaas heb ik dus nooit een leuke tijd kunnen zien om te vergelijken met wat ie kon standaard in verhouding tot de rest aldaar tijdens de eindejaars vergelijking...en grappig dat jij er meer van weet 8) ik heb dat article nog wel in mijn BMW mapFabian schreef:nee, dat was de TX RR 64. Demo van BMW-NL toendertijd. Heb hem naar zn nieuwe baasje mogen brengen lang geleden. En die heeft hem nu nog steeds.Flatline schreef:Ik was er wel hoor, alleen deed ik niet mee. Volgende keer wellicht, maar niet met de coupe, tja vrij rijden wel.. En nee mijn MCoupe was het niet. 8)jammer dat je er niet was met je M coupe was benieuwd naar de tijd, mede omdat autovisie destijds nooit die test heeft afgemaakt, destijds werd die M in de vanfrail gedrukt...ook een blauwe..was dat jou auto? die had toen lichte schade en deed niet meer mee dus geen snelle tijd kunnen zetten op zandvoort

-
Mister-G schreef:Wie is dit ook alweer![]()
[img:267:400]http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo ... n/pie2.jpg[/img]
Rot toch op, manElmar schreef:Dat is toch Hugo?

Laatst gewijzigd door HSR op 04 jun 2007, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo ... chris_owen[/b]/pie2.jpgMister-G schreef:Wie is dit ook alweer![]()
[img:267:400]http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo ... n/pie2.jpg[/img]
Chris Owen

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Maar ook daar kan je een 2:09 of 2:08 rijden.Elmar schreef:Ron, jij had zeker een 2.09 (en waarschijnlijk nog lager) gereden met een goede uitlijning. Helaas moet je volgend jaar in de Pro Street rijden, je hebt nu immers aantoonbare circuit ervaring.

Audi S pak je toch zeker wel in 2?Ik doe in de video alles in 3 en 4.
- Elmar
Nee, ook die neem ik in zijn 3. Bocht loopt iets naar beneden en is zo krap dat je hem toch niet vol accelerend linksaf kan nemen. De BMW heeft dan genoeg kracht om in zijn 3 het rechte stuk op te gaan. Moet wel zeggen dat ik natuurlijk gewend ben om met de Viper te rijden. Zal de volgende keer de bocht eens in zijn 2 nemen.Opa schreef: Audi S pak je toch zeker wel in 2?
- Tuup
Ik heb nog een videofilmpje gemaakt van Cor z`n Corvette bij de geluidswedstrijd. Volgens mij stond dat apparaat afgesteld op hoge tonen ofzo, want het was echt wel harder dan het andere spul dat eraan meedeedt...
Ik geloof dat Steven ook een opname heeft van denk betere kwaliteit, maar hier krijg je toch een aardige indruk. 8)
Geweldig, wat een sound 8)
[IMG:528:432]http://i185.photobucket.com/albums/x245 ... I_1076.jpg[/img]
Gr. Thomas
Ik geloof dat Steven ook een opname heeft van denk betere kwaliteit, maar hier krijg je toch een aardige indruk. 8)
Geweldig, wat een sound 8)
[IMG:528:432]http://i185.photobucket.com/albums/x245 ... I_1076.jpg[/img]
Gr. Thomas
- Bert ///M3
Ik deed Hugenholtz en de Audi S in zijn 2 met de M3. Scheelt iets, je hebt iets meer acceleratie die paar meter uit die bocht. Maar jij komt al harder in op semi's en dat Intrax onderstel dus dan heeft het misschien geen zin meer.
Maar wat bij Hugenholtz kut is is dat je dan snel moet zijn met de pedalen omdat je maar heel kort remt. Dus je moet heel vlot zijn met tussengas als je naar zijn 2 gaat. Nadeel daar is dat als je te wild terugschakeld naar 2 zonder tussengas dat je dan shiftlocked en daar is geen uitloop. Je schakeld namelijk wel naar een behoorlijk hoog toerental terug. Met die SMG bak heb ik daar geen last van omdat tussengas automatisch is, dus is het makkelijker om naar 2 te gaan.
Als je rustiger remt om jezelf meer tijd te geven voor tussengas dan verlies je denk ik net zo veel tijd als je wint dus dan kan je net zo goed in 3 blijven.
Maar wat bij Hugenholtz kut is is dat je dan snel moet zijn met de pedalen omdat je maar heel kort remt. Dus je moet heel vlot zijn met tussengas als je naar zijn 2 gaat. Nadeel daar is dat als je te wild terugschakeld naar 2 zonder tussengas dat je dan shiftlocked en daar is geen uitloop. Je schakeld namelijk wel naar een behoorlijk hoog toerental terug. Met die SMG bak heb ik daar geen last van omdat tussengas automatisch is, dus is het makkelijker om naar 2 te gaan.
Als je rustiger remt om jezelf meer tijd te geven voor tussengas dan verlies je denk ik net zo veel tijd als je wint dus dan kan je net zo goed in 3 blijven.