Time-Attack op CPZ
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
- Geert.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Nou, dat wordt 5:30 uur opstaan.Hans GP1630 schreef:Tsss.. jullie kunnen lekker uitslapen! Ik ben daar al om 7uurkeuring.. waar ben ik aan begonnen..

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd voor wie 't vrijrijden allemaal bestemd is.
Wordt nog druk daar zondag met bekenden.....van Speedcars en Extreme-Machines gaan er ook al een zooitje.

- Geert.
Na ik koop gewoon zo'n boekie als je er voor 2 mensen korting voor terugkrijgt heb je €5 euro verdient + gratis autovisieFlatline schreef:Ja daar zijn wij lid van maar als je ouders dat ene kutboekje meeneemt naar hun boot .................. *blaat*
Moet dat niet zijn:
Ja daar zijn wij lid van maar als je ouders dat ene boekje meeneemt naar hun kutboot................... *blaat*

- borism3
bbq
Wat een weertje wordt het zondag 8) Mischien een idee wegwerp bbq kopen bij de lokale supermarkt en vlees, en dan bqq op strand na afloop
: Kunnen we dan altijd nog besluiten ter plaatse omdat je niks hoeft mee te nemen
Ik ga iig me auto even voorzien van nieuwe motor olie, en een show en shine beurtje geven en dan ben ik er klaar voor!!!

Ik ga iig me auto even voorzien van nieuwe motor olie, en een show en shine beurtje geven en dan ben ik er klaar voor!!!
- Geert.
Re: bbq
Goed idee, vraag me alleen af hoe we aan bbq accesoires moeten komen op en een zondagborism3 schreef:Wat een weertje wordt het zondag 8) Mischien een idee wegwerp bbq kopen bij de lokale supermarkt en vlees, en dan bqq op strand na afloop: Kunnen we dan altijd nog besluiten ter plaatse omdat je niks hoeft mee te nemen
![]()

- Geert.
Je vergeet de enige echte BOBOT die KOMT ook naar jou toeFlatline schreef:Mooi verzamelen bij strandtent de Riche of whatever!!
Ik KOM op tijd. Met mij mee KOMEN mister-G en Rene (Rijmt)O ja Johan Louwe komt ook mee
Dus als er nog meer mensen vanuit Noord-holland die kant op komen, dan kunnen we daar rekening mee houden.
Ik krijg van Brian 20 paddockkaarten opgestuurd, dus dat moet de lading wel DEKKEN

- Knot
Flatline,
Ik moet er om 16:35 direct vandoor om 17:35 in Capelle aan den IJssel te zijn, denk dat het niet handig is als ik op de paddock ga staan...
Bezoekers mogen er pas om 10 uur in lees ik... mis je net een deel van de eerste warmups, altijd leuk om te zien hoe de rechtuitbranders van hun geloof af moeten stappen als ze de eerste bochten moeten maken
Ik moet er om 16:35 direct vandoor om 17:35 in Capelle aan den IJssel te zijn, denk dat het niet handig is als ik op de paddock ga staan...
Bezoekers mogen er pas om 10 uur in lees ik... mis je net een deel van de eerste warmups, altijd leuk om te zien hoe de rechtuitbranders van hun geloof af moeten stappen als ze de eerste bochten moeten maken

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
moet ik je anders even op reserve zetten. mochten er dan andere mensen aanmelden die wel voor de hele dag willen komen dan kan ik hun een kaartje geven.Knot schreef:Flatline,
Mocht er dan wel overblijven dan mag je van mij altijd op het paddock.
laat maar even weten wat je zelf wilt, het is jouw feest