LOL
Die motor dacht: "die pak ik wel ff".
Mooi niet.

HANZ06 schreef:M-bitious schreef:Top dag gehad, en officieel CBR topsnelheid recordhouder met 330 km/u. Kan het harder? Ja want deze run was met twee slanke dames aan boord en tegen de wind in. Een latere run met 2 personen gaf veel sneller 325 km/u op de teller, maar helaas moest ik afbreken voor een vrachtwagen. Er zit zeker 340 km/u in de M6. Volgend jaar zal ik het proberen bij CBR08.
Leukste gesprek van de dag:
Agent: Meneer hoe hard reed u daarnet?
Ik: Uh beetje over de 330 meneer agent.
Agent: Zo en zat er nog meer in?
Ik: Ja ik denk van wel.
Agent: Prettige reis naar huis.
Ik: Tjuuuuuuuuuuuuuus.
Kan alleen in Duitsland denk ik zo![]()
Straks in de Telegraaf:
Chicky lost Porsche 997 op Nederlandse snelweg.
Bedankt allemaal het was top.
Sab.......... shoot......... Simone graag gedaan! 8)
Nou ja onofficieel record met 330 km per uur.mjah
Zo optimistisch de bmw bezitters over de lengte van hun ..... zijn zo optimistisch zijn de bmw snelheids meters ook.
Die tellers wijken minstens 20 km af als je het mij vraagt.8)
Grtz,Hanz06
Ben net thuis en ik vond het een topdag.
Ja, het geluid op die snelheid is echt niet te best meer, ik zie de lucht achter m'n auto trillen van de herrieTristan schreef:Dat was achter Erik (Kramer). Zag je voorbij vliegen. Toen je een 500mtr voor me reed, hoorde ik je nog steeds.partyondude schreef:Heb achter één van de M3's 280 gescoord op de AVC-R, ging lekker rap![]()
Och, met een stuk of vier El Camino achterkanten komen we een heel eindMaik schreef:(waar halen we een bbq voor 80 man?![]()
)
Yep, was idd. jammer, maar jullie gingen gelijk volgas van de parkeerplaats af en toen moest dat hok van mij nog ff op temp. komen.HANZ06 schreef:Het was weer gezellig,jammer dat je niet bij het eten was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast