Dat zou mooi zijn.Richardt. schreef: 11 jan 2024, 19:20 Als ik in mijn F1 TV account kijk wordt deze volgende maand verlengd voor 65eu ipv 95eu.

Dat zou mooi zijn.Richardt. schreef: 11 jan 2024, 19:20 Als ik in mijn F1 TV account kijk wordt deze volgende maand verlengd voor 65eu ipv 95eu.
Eens, ik blijf bij F1TV. Vind kijken waneer ik wil ook prima, al is het 20 minuten later zo dat ik rode vlaggen kan doorspoelenRichardt. schreef: 11 jan 2024, 19:20 Als ik in mijn F1 TV account kijk wordt deze volgende maand verlengd voor 65eu ipv 95eu.
Vind het daarnaast ook fijn op een tabblad de livetiming of een inboard aan te zetten, kan volgens mij niet bij ViaPlay?
Ohja, en de keuze om Engels commentaar te hebben vind ik ook een pluspunt
Wel goeie eerste post op een forumDaveFinn schreef: 13 jan 2024, 22:56 Er wordt een spannende strijd om de tweede plek in het constructeurskampioenschap verwacht tussen McLaren, Ferrari en Mercedes. Voor de eerste positie weten we allemaal dat Red Bull deze met een duidelijke marge gaat pakken.
Laten we zo iemand dan met respect behandelen. Voor je het weet heb je hem weggejaagd. Ik vind het ook een goede postBram schreef: 14 jan 2024, 11:39Wel goeie eerste post op een forumDaveFinn schreef: 13 jan 2024, 22:56 Er wordt een spannende strijd om de tweede plek in het constructeurskampioenschap verwacht tussen McLaren, Ferrari en Mercedes. Voor de eerste positie weten we allemaal dat Red Bull deze met een duidelijke marge gaat pakken.
Ja welkom !Bob schreef: 14 jan 2024, 13:40 (...)
Laten we zo iemand dan met respect behandelen. Voor je het weet heb ik hem weggejaagd. Ik vind het ook een goede post![]()
![]()
Dit dus.
Dat is niet de winst van de hele Haas Company, de f1 tak had 6.8miljoen winst.
FF in Turkey afsluiten.smiley schreef: 11 jan 2024, 19:07 Het nadeel is dat F1tv naar 95 euro gaat (voor nieuwe abbo's), dus het ontloopt viaplee niet zoveel meer.
Niet inhalen in Barcelona was al niet ideaal.Frank_Sch schreef: 23 jan 2024, 19:13 Begrijp dat ze een deel gaan her/verbouwen. Daardoor deels circuit deels straatcircuit. Zou ook uitstekend per openbaar vervoer of lopend bereikbaar moeten zijn. Als dat allemaal klopt, is het een mega verbetering ten opzichte van Barcelona. Maar eerst zien of het allemaal wel echt zo is. Blijft Spanje hè.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast