Curling?

Inderdaad ja!
Er is wel veel bier in de aanbieding zo met die wedstrijdenOpa schreef: 11 jun 2024, 11:42 Ja, dat is dan ook het enige voordeel, want die domme reclames op tv en al al die andere zooi er omheen waar ze mij mee lastig vallen vind ik knap irritant.....wat mij betreft vliegt Nederland er gelijk uit, hebben we die narigheid ook weer gehad.![]()
Zal wel pils zijn i.p.v. echt bier.....voor de voetbal sluppers, het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel is.JP schreef: 11 jun 2024, 13:57Er is wel veel bier in de aanbieding zo met die wedstrijdenOpa schreef: 11 jun 2024, 11:42 Ja, dat is dan ook het enige voordeel, want die domme reclames op tv en al al die andere zooi er omheen waar ze mij mee lastig vallen vind ik knap irritant.....wat mij betreft vliegt Nederland er gelijk uit, hebben we die narigheid ook weer gehad.![]()
![]()
Tsja, jij hebt jouw mening en ik de mijne, zoals gezegd, maak je er niet te druk om.Arthur schreef: 11 jun 2024, 12:47 Vind het altijd een beetje kortzichtig. Buiten de rellende fans, dat ben ik met je eens, zou het wat zijn als iedereen maar vindt dat een NL ploeg er direct uitvliegt. Dan blijft er geen sport over in NL, wat gaat de jeugd dan doen? Rotzooi trappen bij jou voor de deur. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar wat voor last kun je nu hebben van het houden van dit EK?
Ik heb geen balkon.Bram schreef: 11 jun 2024, 21:48 Jammer dat ik geen vuvuzela meer heb. Anders zou ik ff onder jouw balkon komen toeteren in het holst van de nacht ouwe![]()
Ik maak me niet druk om jou posts, maar wel om dat vervelende voetbal dat de belastingbetaler meer kost dan 'm lief is en waar ik alleen maar last van heb.Arthur schreef: 11 jun 2024, 21:32 Nu maak ik me er zeker niet druk om, wees gerustEchter, als ik jouw reactie lees denk ik dat jij degene bent die zich er druk om maakt
![]()
Maar laat ik je een tip geven, ik weet niet wat je kijkt, maar neem het programma op. Spoel je die "kut reclames met die Nederlandstalige but muziek, die jou na 2x al de strot uit komen" door![]()
Opa schreef: 11 jun 2024, 23:00Ik heb geen balkon, Romeo.Bram schreef: 11 jun 2024, 21:48 Jammer dat ik geen vuvuzela meer heb. Anders zou ik ff onder jouw balkon komen toeteren in het holst van de nacht ouwe![]()
![]()
Ik maak me niet druk om jou posts, maar wel om dat vervelende voetbal dat de belastingbetaler meer kost dan 'm lief is en waar ik alleen maar last van heb.Arthur schreef: 11 jun 2024, 21:32 Nu maak ik me er zeker niet druk om, wees gerustEchter, als ik jouw reactie lees denk ik dat jij degene bent die zich er druk om maakt
![]()
Maar laat ik je een tip geven, ik weet niet wat je kijkt, maar neem het programma op. Spoel je die "kut reclames met die Nederlandstalige but muziek, die jou na 2x al de strot uit komen" door![]()
Ik ga geen programma's opnemen, sommige programma's wil je gewoon direct kijken.
Trouwens, m'n VHS videorecorder doet het al een poosje niet meer, net als m'n gehoortoeter welke ik daarom toch nooit meer gebruik.
Doe ik het onder je slaapkamer raamOpa schreef: 11 jun 2024, 23:00Ik heb geen balkon.Bram schreef: 11 jun 2024, 21:48 Jammer dat ik geen vuvuzela meer heb. Anders zou ik ff onder jouw balkon komen toeteren in het holst van de nacht ouwe![]()
![]()
![]()
Ik ga geen programma's opnemen, sommige programma's wil je gewoon direct kijken.
Trouwens, m'n VHS videorecorder doet het al een poosje niet meer, net als m'n gehoortoeter welke ik daarom toch nooit meer gebruik.
Bram schreef: 11 jun 2024, 23:21Doe ik het onder je slaapkamer raamOpa schreef: 11 jun 2024, 23:00Ik heb geen balkon, Romeo.Bram schreef: 11 jun 2024, 21:48 Jammer dat ik geen vuvuzela meer heb. Anders zou ik ff onder jouw balkon komen toeteren in het holst van de nacht ouwe![]()
![]()
![]()
Trouwens, m'n VHS videorecorder doet het al een poosje niet meer, net als m'n gehoortoeter welke ik daarom toch nooit meer gebruik.![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten