Het DF ijzersmijt topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
MParallel
Auto: BMW

Re: Het DF ijzersmijt topic

Bericht door MParallel » 25 okt 2024, 14:06

JP schreef: 23 okt 2024, 11:02 Nog minder motivatie om te gaan :coffee:
Tess gaat naar een Ladies Only gym
„Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”
https://www.telegraaf.nl/vrouw/18515299 ... -te-worden
Oh ja nu kom je echt mijn "manosphere" rabbithole. Die hele Tess is zo'n prachtig voorbeeld.

Om een héél lang verhaal heel kort te houden.

"loeren", "vieze mannetjes"....

Bij vrouwen is het simpel: hoe aantrekkelijk je bent, hoe minder erg ze dit aanstaren of loeren vinden.

Ben jij voor haar mega onaantrekkelijk dan ben je een vies, smerig mannetje.
Ben jij voor haar die "Mike van accountancy" of "(Fuckboy) Chad", dan heeft ze GEEN ENKEL probleem mee om aangestaard te worden.

Hypergamy at work. Je kan het ze niet eens kwalijk nemen, want zo zijn vrouwen bij (DNA) design.

Nog bijna vergeten te zeggen: ze weten ondertussen dondersgoeds wat ze doen. Als jij in je fucking bikini top en cameltoe yoga pants die je nog even hoog optrekt gaat lopen gymen, dan MOET je als vrouw/jonge meid weten wat dat uitlokt. Een man blijft een man en natuurlijk kijkt die.
Trek dan lekker een oversized t-shirt en wijde broek aan. Wat een mooie wereld. :lol:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 25 okt 2024, 15:33

Emiel schreef: 25 okt 2024, 11:00 Hier nog steeds rammen. 0500u eruit, dag voor gezin voorbereiden (maaltijden, etc) en dan sporten.
Van 120,x kg powerlift/strongman (2016) naar nu 100kg lichaamsgewicht (1.91cm)
krachtsport, hardlopen, alles-is-leuk. Vet en spier massa kwijt maar voel mij super. Geen 220+kg squats meer en ook de ambitie laten gaan, so be it. Wel over de grond rollen met mijn zoontje zonder problemen en stuk mobieler. Zodra hij wat ouder is kan ik terug gaan boksen.

Maar Hydrox lijkt mij ook wel vet eigenlijk.
Hyrox was plan dit jaar maar was ziek. Volgend jaar is dat wel weer het doel.

WJ

Bericht door WJ » 25 okt 2024, 16:52

Hyrox is veelste veel cardio! Dan nog liever Crossfit haha

En mooi Philip! Strongman is zo leuk en gevarieerd. En zware dingen tillen altijd goed! Go heavy or Go home! :mrgreen:

Emiel

Bericht door Emiel » 25 okt 2024, 19:00

tomgtr schreef: 25 okt 2024, 15:33
Hyrox was plan dit jaar maar was ziek. Volgend jaar is dat wel weer het doel.
Ik moet eens kijken ook, ouwe maat van mij doet mee, kijken of er plek vrij is in dat team.
WJ schreef: 25 okt 2024, 16:52 Hyrox is veelste veel cardio! Dan nog liever Crossfit haha
Fijn hybride trainen! Rammen met alles. Spieren vol en kapot, hart naar de klote en brandende longen.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 25 okt 2024, 19:06

WJ schreef: 25 okt 2024, 16:52 Hyrox is veelste veel cardio! Dan nog liever Crossfit haha

En mooi Philip! Strongman is zo leuk en gevarieerd. En zware dingen tillen altijd goed! Go heavy or Go home! :mrgreen:
Dat geren tussendoor vind ik ook geen verwennerij tbh.

Wimo

Bericht door Wimo » 27 okt 2024, 00:30

MParallel schreef: 25 okt 2024, 14:06
JP schreef: 23 okt 2024, 11:02 Nog minder motivatie om te gaan :coffee:
Tess gaat naar een Ladies Only gym
„Ik wil graag in alle rust even een work-out afvinken zonder door allerlei vieze mannetjes uit mijn broek gekeken te worden.”
https://www.telegraaf.nl/vrouw/18515299 ... -te-worden
Oh ja nu kom je echt mijn "manosphere" rabbithole. Die hele Tess is zo'n prachtig voorbeeld.

Om een héél lang verhaal heel kort te houden.

"loeren", "vieze mannetjes"....

Bij vrouwen is het simpel: hoe aantrekkelijk je bent, hoe minder erg ze dit aanstaren of loeren vinden.

Ben jij voor haar mega onaantrekkelijk dan ben je een vies, smerig mannetje.
Ben jij voor haar die "Mike van accountancy" of "(Fuckboy) Chad", dan heeft ze GEEN ENKEL probleem mee om aangestaard te worden.

Hypergamy at work. Je kan het ze niet eens kwalijk nemen, want zo zijn vrouwen bij (DNA) design.

Nog bijna vergeten te zeggen: ze weten ondertussen dondersgoeds wat ze doen. Als jij in je fucking bikini top en cameltoe yoga pants die je nog even hoog optrekt gaat lopen gymen, dan MOET je als vrouw/jonge meid weten wat dat uitlokt. Een man blijft een man en natuurlijk kijkt die.
Trek dan lekker een oversized t-shirt en wijde broek aan. Wat een mooie wereld. :lol:
Tess is over de datum. Laat haar lekker naar een prive gym gaan.

Philipoo

Bericht door Philipoo » 29 okt 2024, 08:44

Hyrox is nogal een overhyped influencer gebeuren imo. Crossfit dan leuker (zonder die butterfly/kipping pull ups dan..)

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 29 okt 2024, 10:17

Als je maar beweegt, dat is het belangrijkste. Geen excuus om alleen maar op je luie reet te zitten.

Zoveel grof obese mensen. Echt geen porum als je dat ziet 'bewegen'.

Plaats reactie