Geen idee of er hier in Nederland markt voor is gezien de wegenbelasting en KM stand...

Ik denk een hele betrouwbare reisgenoot maar ik word er niet erg warm van. Als er toch snel een auto nodig is kan dit wel is een kanshebber zijn!skeez schreef: 19 jan 2021, 18:53 Ik ben nog steeds erg content met mijn Honda Accord Tourer. Ruim, betrouwbaar en een keer wat anders.
Heb zelf een 2.0, maar een 2.4 Type S of Executive is natuurlijk het mooiste.
Heb destijds ook naar andere auto's gekeken, waaronder BMW e46/e39 Touring, maar stevige prijzen en een hoop problemen (elektrisch, roest, e.d.).
Mooie bak maar sodeknijters das gewoon ff 246 euro MRB per maand (!).bleu_dust schreef: 20 jan 2021, 10:36 Binnenkort komt mijn BMW E53 X5 te koop. 3.0D uit januari 2006 dus net 15 jaar oud, met net iets meer dan 400k km op de klok. Le Mans blauw, leder, trekhaak, cruise, stoelverwarming, climate etc...
Geen idee of er hier in Nederland markt voor is gezien de wegenbelasting en KM stand...
Ik noem mijn auto altijd 'de familiewagen': een Volkswagen Bora V6 Variant. Met cruise control. En climate control. En trekhaak. En stoelverwarming met leren stoelen. En hij valt nog precies binnen het budget ookmark123 schreef: 15 jan 2021, 15:53 In verband start eigen bedrijf(je) zoek ik een leuke youngtimer (dus MY <2006) die tevens kan dienen als familie auto (2 kids en een caravan).
Ik heb in het verleden met name Zweeds (Volvo/Saab) en BMW gereden maar laat me graag verrassen door te koop staande automobielen bij DF'ers. Linkjes naar marktplaats etc. met tips mag natuurlijk maar liever kom in contact met een DF'er die een dergelijke auto zelf aan te bieden heeft.
Minimale vereisten:
- Cruise Control
- Climate Control
- Trekhaak (hoewel dat ook later op te bouwen is)
- Stoelverwarming indien leren stoelen
Deze wel.
Ongeveer net zo enthousiast als de reactie op de Mazda6. Toch wel duidelijke hint he
Lol indd! Wie bedenkt dat nou.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten