Bericht
door Roy RS » 16 nov 2020, 15:50
met de heftruck krijgen ze hem er niet in ivm de maten van de truck. Dus er wordt nog gekeken waar hij opgehaald moet worden ivm een loading dock, ik ga ervan uit dat dit goedkomt en dan is het zo perfect opgelost.
Werkt inderdaad echt geweldig.
Ik post een topic en verwachtte er niks van, was een long shot, ik dacht dat er misschien iemand een linkje ofzo kon sturen. Maar ik had binnen een paar uur en tig links die ik zelf nooit gevonden had, een aanbod van Luco om mee te gaan ivm B-E rijbewijs, een net aanbod van DickH voor profi transport (welke ik pas afschiet als Boonstra rond is), goede adressen om toch een ambulance te huren en zelf te rijden, een mij niet opgevallen tip om via Shmee iets te doen (was tof geweest) en uiteindelijk een overdekte topoplossing voor een bedrag waar ik de ferry net van zou kunnen betalen
en @Tom een fotoverslag kun je net als altijd van mij verwachten, mits hij NL kenteken krijgt, als dat niet zo is dan verdwijnt ie onder de radar ivm heel veel redenen en daarna wordt ie wat sneller verkocht dan nu de planning is.